[RMXP]Eden Universe

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
Akser
Posty: 259
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: Akser »

Ciekaw jestem co z tego wyjdzie Czy z tej gry zostanie zrobiona taka sama sieczka co z pogromcy i bedzie w niej tysiace nawalonych mechanik gdzie 3/4 nie bedzie nic wnosic zasadniczo do samej rozgrywki. Tylko beda jako zbedne "bajery"

Jednak gratulacje ze strona gry zostala dodana na Steam aby teraz nie bylo wielkiego upadku i scenariusza ze zapoqiedz wyladuje w koszu a grywalnego dema nie bedzie.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 304
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: HGS »

Demo się ukaże. Nawet graficznie grę usprawniam :)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 304
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: HGS »

Długo nie było żadnego wpisu.
No więc pojawia się wpis informujący o tym, że wprowadzanie zmian graficznych idzie powoli, ale w stabilnym tempie.
Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to przetworzenie starych wersji map LAND 1 i LAND 2 - Niezbędnych by stworzyć demo - powinno pójść sprawnie.
Pierwsza wyspa jest już na ukończeniu. Prócz zmian graficznych pojawi się kilka nowych avatarów, więcej rodzajów drzew, poprawiona optymalizacja.

Dlaczego zmiana graficzna jest konieczna? Teren o ile był ładny, to miejscami za dużo się na nim działo. Teraz jest mniej warstw tekstur, woda otrzymała ładny kolor i animacje, a to tego góry i pagórki zyskały trochę perspektywy. Screen, który zapodaje pochodzi z mapy 1, która jest w 90% ukończona. Gdy że wszystkim się uporam to myślę, że można już spodziewać się Eden Universe w lipcu.


Obrazek

Awatar użytkownika
M-E-I
Posty: 94
Rejestracja: sob sty 30, 2021 9:43 am

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: M-E-I »

Gratulacje, widziałam Eden jako proponowana reklama na fb, byłam mocno zszokowana kiedy ją zobaczyłam a tutaj prosze jaka promocja gry :geek:

Jeśli to nie problem. Czy mógłbyś coś więcej napisać o samych awatarach?
Nazwa nie ukrywam jest dość tajemnicza i w sumie nie wiem czego mogę się po tym spodziewać :D

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 304
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: HGS »

Gratulacje, widziałam Eden jako proponowana reklama na fb, byłam mocno zszokowana kiedy ją zobaczyłam a tutaj prosze jaka promocja gry :geek:
Dziękuję. Doceniam i tak - inwestuję w reklamy :) Po to są pieniądze, by je inwestować, a ja inwestuje w Eden Universe. Nawet jak gra się nie sprzeda, to przynajmniej świadomość ludzi, że taka gra jest - wzrośnie.

Jeśli to nie problem. Czy mógłbyś coś więcej napisać o samych awatarach?
Nazwa nie ukrywam jest dość tajemnicza i w sumie nie wiem czego mogę się po tym spodziewać :D
Może zabrzmi to grubiańsko, ale nie. Gra tłumaczy czym są i jak to wszystko działa już na drugiej wyspie, a ta będzie w wersji demo. Nie chcę wam wszystkiego zaspoilerować. Uważam, że publikuję bardzo dużo informacji na ich temat i osoby, które naprawdę chcą wiedzieć o co chodzi - mogą spokojnie zacząć spekulować :P

W sumie gra, z której Eden sporo czerpie ukazuje coś w rodzaju Avatara ;)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 304
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: HGS »

I kolejny screen zdradzający czemu tyle to trwało. Osobiście jestem zadowolony ze zmian graficznych. Ta grafika pokazuje doszczętnie, że chociażby problematyczna woda w poprzedniej wersji, przestała stwarzać prolemy i wygląda cudownie. Cała gra będzie teraz nie tylko klimatyczna, ale też schludna i bardziej kolorowa, czego jestem fanem w ostatnim czasie :)

A Wy? Jakie macie zdanie na temat nowej grafiki?
Jeśli wszystko dobrze się ułoży, to za miesiąc mamy demo :D

Obrazek

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 289
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RMXP]Eden Universe

Post autor: Rubin »

Z całą pewmością wygląda to znacznie lepiej niż wcześniejsza wersja. Ja osobiście mam w głowie ten pierwszy "pierwszy" Eden - gdzie grafika była kompletnie pixelowa i składała się z Kwadratów. A gra została doprowadzona do takiego poziomu, że jest to tylko najepszym przykladem - co można zrobić z projektem gdy włoży sie w niego masę pracy i serca

ODPOWIEDZ