
TYTUŁ: Astromid
WERSJA: Demo
GATUNEK: Zręcznościowa/Logiczna
SILNIK: Rpg Maker 2k3
JĘZYK: PL
ROZMIAR 23,6 MB
DODATKOWE INFO Nie wymaga RTP!
-- -- --
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
===============================================================

Witajcie. W dniu dzisiejszym udostępniam demo mojej kolejnej gry pt. Astromid. Nad którą pracowałem już jakiś czas.
Tytuł ten. całkowicie prezentuje się w stylu GBS, gdzie chciałem zbliżyć grę, tak by wyglądała jak te które były wydawane na konsolach
za starych dobrych czasów.

Astronauta, wysłany przez ziemską stacje kosmiczną. przemierza galaktyczne ścieżki, aby odnaleźć planetę. Na której w przyszłości
możliwe będzie osiedlenie przez ludzi, by wyzbyć się korporacyjnych firm, które zapanowały nad ziemią.
W trakcie podróży, niestety trafia on na deszcz asteroid, niszczących rakietę Conestoga 1620.


Zmuszony on zostaje do lądowania na najbliżej znajdującej się planecie. Nie mający pojęcia, co go na niej czeka.
Astronauta, musi odnaleźć stacje kosmiczną, aby odzyskać łączność z ziemią, oraz zebrać części rozbitego statku, celem jego naprawy
i wydostania się z nieznanej mu planety.




Gra Podzielona jest na Poziomy, w których znajduje się po kilka aren.
Każdy z poziomów różni się od siebie i wymagane będą od gracza, nowe zadania do wykonania.
Głównym celem, jest przejść arenę od początku do końca i dotrzeć do końcowego punktu mapy.
Zbierając punkty, przedostając się przez pęknięte szczeliny w ziemi, czy przesuwając obiekty tak,
aby każdy z nich znalazł się w odpowiednim miejscu.


Każda arena ma przypisane wymagania, oraz tablice wyników, gdzie wskazane są informacje, jaką ilość punktów musi zdobyć grać
by mógł zająć konkretne miejsce. Coś na wzór Agry Birds. (Gracz zdobędzie 100pkt - dostaje 1 gwiazdkę, Gracz zdobędzie 200pkt - dostaje 2 gwiazdki, Gracz zdobędzie 300pkt - dostaje 3 gwiazdki).
Ogólnie w Demie, będziemy mieli okazję zagrać w poniższe rodzaje wyzwań:
[1.] Unikanie wrogów i zbieranie punktów.
[2.] Szczeliny na które można wejść tylko raz, bez możliwości powrotu.
[3.] Przesuwanie boxów do wyznaczonych miejsc (losowe boxy do losowego miejsca oraz konkretny box do konkretnego miejsca)
[4.] Zbieranie butelek tlenu tak by przetrwać do wyjścia z podziemi.
[5.] Potyczka z Bossem, mający trzy różne fazy w trakcie potyczki.


Oraz dodatkowo, po przejściu wszystkich aren - Gracz odblokowuje Próby czasowe. - gdzie może przejść wszystkie areny od nowa,
z tą różnicą, że zamiast zdobycia konkretnej ilości punktów, musi zmieścić się w odpowiednim czasie, kończąc arenę.



Aby rozgrywka nie była nudna. Wprowadziłem skórki, które pozwolą zmienić wygląda gracza, tak by nie biegać, tylko jednym charsetem kosmonauty.
Do każdej skórki przypisane są konkretne wytyczne, które trzeba spełnić, aby móc jej używać. A cały spis, można sprawdzić w specjalnym "dzienniku zadań" W opcjach gry.


Mała informacja. W dniu premiery, gdy szykowałem się do wystawiania gry demo. Spostrzegłem że w samym projekcie zaczęły szwankować
"typowe zdarzenia". W sensie, nie wywoływały się one poprawnie, oraz w samych zdarzeniach. Przełączniki nie funkcjonowały tak jak powinny.
Starałem się wszystko wyłapać i poprawić. Jednak gdyby jakaś usterka się trafiła. Dawajcie znać, to uporam się z tym jak najszybciej. Grę, przeszedłem. Póki co nic mi nie wywaliło - ale sami wiecie jak to jest z makerem =].
Jakby co pisać! - poprawię i wrzucę aktualizacje.

Serdeczne podziękowania kieruje do wszystkich, którzy w większym lub mniejszym stopniu wykazali zainteresowanie projektem. Zawsze, był to dla mnie dodatkowy kopniak, by wytrwać przy nim i go dokończyć.
--> Reptile - za wszelkie wsparcie techniczne, złożenie tilesetów, przygotowanie grafiki systemowej.
--> Rekkimaru - za wsparcie mentalne i kopniaki w tyłek by brać się za robotę!
--> McLaren - za pomoc przy ekranie tytułowym i wskazówki co do odcieni graficznych.
--> Tepe - za udzielnie wskazówek technicznych.
--> Dominik "Sawik" Sawicki - za udzielenie głosu do filmu promującego.
--> HGS - za pomoc przy liczniku, który był wykorzystany w Bit Manie i który posłużył mi również w Astromidzie.
Oraz za wsparcie w odnalezieniu aktorów głosowych =]
--> Wszyscy uczestnicy konkursu, którzy wykonali charsety do gry!

Jak wcześniej wspominałem - został ogłoszony konkurs na wykonanie charseta, który będzie miał szanse trafić do gry. [Wymagane logowanie]
Nie ukrywam że jestem bardzo, bardzo, bardzo zadowolony, że wzieliście udział w konkursie. I pojawiło się tyle prac!
Jednak niestety do wersji demo mogły trafić tylko trzy prace, które według mnie - były najlepsze.
Miejsce 1 - Krisuroku - (nazwa charu: Krisuromid)
Miejsce 2 - Nirwanda - (nazwa charu: Somethign)
Miejsce 3 - Tepe - (nazwa charu: Tepemid)

[Link aktywny po zalogowaniu]

Myślę że na ten moment tylę mogę napisać. Dawajcie koniecznie znać jeśli coś byłby nie tak. Przyznam, że byłem przekonany że praca nad grą zajmi mi sporo mniej czasu niż przewidywałem. Jednak, może i bym ją planowo ukończył jak wspominałem wcześniej w zapowiedzi. Jednak
przez duży natłok pracy i spraw w życiu. Sami wiecie jak to jest

Zatem gra jest już dostępna - więc zachęcam do pobrania i zagrania. Mam nadzieje że nic po drodze w trakcie gry nie napotkacie. A jeśli tak,
to dawajcie znać - a postaram się jak najszybciej naprawić usterkę!
Astromid wyrusza rakietą na zagraniczne strony RM! - Od teraz Posiada dwie wersje językowe: Polską i Angielską
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Wymagane logowanie]

[Link aktywny po zalogowaniu]