[VXA] Wiedźmin KRES CECHU ✔
- KorHabas93
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Martwi mnie jakość dubbingu szczerze powiedziawszy. Co do reszty nie mam zarzutów.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
CO JA WIDZE!?!?!?!?!?!?
Odświeżyłem moją przeglądarkę bo aż myślałem że forum mi się zacięło. A jednak temat Wkedźmina odblokowany.
Będąc szczerym, ale i obiektywnym (wyłączając tryb wrednego c***a) - spodziewqłem się odrobinę więcej. Lepszych grafik, lepszych animacji no i wiem że to RPG MAKER i tutaj za wiele w tym polu manewru nie ma. Ale system walki to po prostu ABS w czasie rzeczywistym bez żadnej kompletnie dynamiki..
.
Nie wypowiadam się bo nie miałem okazji grać. Czekam cierpliwie i liczę że w końcu to wydacie bo mam poczucie że się mega zkuszacie do tej gry żeby ją skończyć
Jak nie chce wwm się robić pełnej wersji, to przynajmniej demko dajcie i zadowolicie społeczność. Nie wpiszecie się w hisotorie sceny Rpg makera jako dożywotni czarny pasek jak Dokur.
Odświeżyłem moją przeglądarkę bo aż myślałem że forum mi się zacięło. A jednak temat Wkedźmina odblokowany.
Będąc szczerym, ale i obiektywnym (wyłączając tryb wrednego c***a) - spodziewqłem się odrobinę więcej. Lepszych grafik, lepszych animacji no i wiem że to RPG MAKER i tutaj za wiele w tym polu manewru nie ma. Ale system walki to po prostu ABS w czasie rzeczywistym bez żadnej kompletnie dynamiki..
.
Nie wypowiadam się bo nie miałem okazji grać. Czekam cierpliwie i liczę że w końcu to wydacie bo mam poczucie że się mega zkuszacie do tej gry żeby ją skończyć
Jak nie chce wwm się robić pełnej wersji, to przynajmniej demko dajcie i zadowolicie społeczność. Nie wpiszecie się w hisotorie sceny Rpg makera jako dożywotni czarny pasek jak Dokur.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Wygląda dość dobrze. Czekam na pełną wersję.
- Wilczy Miot
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz cze 07, 2020 12:37 pm
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Chcieliśmy poinformować jakie postępy zrobiliśmy w projekcie, jakie zaszły zmiany w ostatnich kilku miesiącach.
Zmieniliśmy ścieżkę muzyczną. Nawiązaliśmy współpracę z Denisem Kolesnikovem, którego kilka utworów zostało już włożonych do gry.
[Link aktywny po zalogowaniu]
Dodano jeden dodatkowy poziom trudności (łatwy).
Zmieniliśmy menu główne.
Wprowadziliśmy zmianę koloru pasków huda wraz ze zmianą odcienia czcionki.
Zmieniliśmy system rzemiosła, tak by bardziej odpowiadał potrzebom gry.
Oprócz tego umieściliśmy połowę z planowanych zadań pobocznych w aktach 2 i 3. Ustaliliśmy balans alchemii i rzemiosła, wraz z recepturami. Na ten moment zrobiono około 65% dublażu samej fabuły, w zadaniach pobocznych jest niestety nadal mało. Ukończono „zalesianie" lasów, dzięki temu mapy wyglądają o wiele lepiej i szczegółowo. Ulepszyliśmy automatyczne przewijanie dłuższych dialogów (coś, czego w ogóle wcześniej nie było i co myliło niektórych testerów wersji rozwojowych gry) z równoczesną możliwością przewinięcia ich przez gracza. Dzięki nasilonej rekrutacji na stanowisko grafika zwiększyliśmy szybkość tworzenia grafik do gry (aktualnie najbardziej problematyczny etap produkcji). Jest to sytuacja porównywalna do wymiany perkusisty w Nirvanie. Dodaliśmy wiele nowych animacji NPC (koleś pijący temerską żytnią!), dzięki czemu świat gry będzie bardziej żywy. Poza tym wprowadziliśmy wiele pomniejszych zmian, poprawek jak i ukończeń poszczególnych pomniejszych elementów.
Zmieniliśmy ścieżkę muzyczną. Nawiązaliśmy współpracę z Denisem Kolesnikovem, którego kilka utworów zostało już włożonych do gry.
[Link aktywny po zalogowaniu]
Dodano jeden dodatkowy poziom trudności (łatwy).
Zmieniliśmy menu główne.
Wprowadziliśmy zmianę koloru pasków huda wraz ze zmianą odcienia czcionki.
Zmieniliśmy system rzemiosła, tak by bardziej odpowiadał potrzebom gry.
Oprócz tego umieściliśmy połowę z planowanych zadań pobocznych w aktach 2 i 3. Ustaliliśmy balans alchemii i rzemiosła, wraz z recepturami. Na ten moment zrobiono około 65% dublażu samej fabuły, w zadaniach pobocznych jest niestety nadal mało. Ukończono „zalesianie" lasów, dzięki temu mapy wyglądają o wiele lepiej i szczegółowo. Ulepszyliśmy automatyczne przewijanie dłuższych dialogów (coś, czego w ogóle wcześniej nie było i co myliło niektórych testerów wersji rozwojowych gry) z równoczesną możliwością przewinięcia ich przez gracza. Dzięki nasilonej rekrutacji na stanowisko grafika zwiększyliśmy szybkość tworzenia grafik do gry (aktualnie najbardziej problematyczny etap produkcji). Jest to sytuacja porównywalna do wymiany perkusisty w Nirvanie. Dodaliśmy wiele nowych animacji NPC (koleś pijący temerską żytnią!), dzięki czemu świat gry będzie bardziej żywy. Poza tym wprowadziliśmy wiele pomniejszych zmian, poprawek jak i ukończeń poszczególnych pomniejszych elementów.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Apetycznie, choć nadal uważam że trzeba by było bardziej uwyraźnić krawędzie hud, bo zlewa się z tłem. Ale poprawienie pasków hp i mp to już spory plus.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Ładnie, choć mało konkretów jak do tej pory. Stylistyka gry nadal przykuwa oko, jednak ciężko stwierdzić, co z tego wyjdzie finalnie.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Chciałbym coś dodać, ale napiszę tylko, że takie rozbudowywane stale zapowiedzi zupełnie mnie nie interesują.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Fajnie, że wasza gra brnie do przodu.
- Wilczy Miot
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz cze 07, 2020 12:37 pm
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Hej!
Krok za krokiem zbliżamy się do zakończenia produkcji. Mamy już większość (o ile nie wszystkie, ale to się jeszcze okaże) grafiki, które były nam potrzebne. Dodatkowo, po wielu trudnościach, udało się wprowadzić opcje włączenia i wyłączenia dubbingu. Samych opcji jeszcze nie ma wiele, no ale coś jeszcze na pewno się wprowadzi, prawdopodobnie wraz z posortowaniem tego, bo na razie jak widać (o ile nie zapomniałem wstawić zrzutu ekranu //goblin) jest wszystko na raz. Przy okazji zaszły małe zmiany w samych zapisach rozgrywki - będzie (a przynajmniej taką mamy nadzieję) łatwiej się zorientować z jakiego etapu rozgrywki jest zapis. Próbowaliśmy wprowadzić sterowanie za pomocą gamepada, ale występują spore problemy z kompatybilnością (jeden pad skrypt wykrywa, drugi nie - to czy ta opcja w ogóle się pojawi ostatecznie będzie zależeć od wyników testów). Cały czas zajmujemy się głównie zadaniami pobocznymi, więc w związku z tym pytanie, które wpłynie na dalszy rozwój gry. Czy (jeśli główny wątek trwa około 4 godzin) zadanie poboczne może trwać aż 3 godziny (zakładając, że jest to faktyczne zadanie, a nie typu „zabij, przynieś, pozamiataj")? Jeśli nie to ile?
Oprócz tego małe oświadczenie od Piolodiusza:
Chciałem rozwiać wątpliwości wielu osób i zapewnić, że nie jestem „szefem" zespołu Wilczy Miot. Dołączyłem do niego w lecie 2020 i od tego czasu zajmowałem się głównie dubbingiem, ale też tworzyłem zadania poboczne. Później awansowałem i byłem jedną z osób z kadry zarządzającej t.j. grupy osób głosującej, co ma się znaleźć w grze i.t.p. Zacząłem zajmować się też promocją, dlatego najczęściej mój nick można zobaczyć jeśli chodzi o jakieś publiczne info n.t. gry. Po odejściu z zespołu głównego scenarzysty przejąłem także jego funkcje. Za inne elementy gry nie jestem odpowiedzialny. Aktualnym szefem zespołu jest Ziemniak (tj. Goblin) i nie zmieni się to do ukończenia produkcji.
Opcje:
(domyślna jasność)
(najwyższa jasność)
Zapis:
Pozdrawiamy.
Krok za krokiem zbliżamy się do zakończenia produkcji. Mamy już większość (o ile nie wszystkie, ale to się jeszcze okaże) grafiki, które były nam potrzebne. Dodatkowo, po wielu trudnościach, udało się wprowadzić opcje włączenia i wyłączenia dubbingu. Samych opcji jeszcze nie ma wiele, no ale coś jeszcze na pewno się wprowadzi, prawdopodobnie wraz z posortowaniem tego, bo na razie jak widać (o ile nie zapomniałem wstawić zrzutu ekranu //goblin) jest wszystko na raz. Przy okazji zaszły małe zmiany w samych zapisach rozgrywki - będzie (a przynajmniej taką mamy nadzieję) łatwiej się zorientować z jakiego etapu rozgrywki jest zapis. Próbowaliśmy wprowadzić sterowanie za pomocą gamepada, ale występują spore problemy z kompatybilnością (jeden pad skrypt wykrywa, drugi nie - to czy ta opcja w ogóle się pojawi ostatecznie będzie zależeć od wyników testów). Cały czas zajmujemy się głównie zadaniami pobocznymi, więc w związku z tym pytanie, które wpłynie na dalszy rozwój gry. Czy (jeśli główny wątek trwa około 4 godzin) zadanie poboczne może trwać aż 3 godziny (zakładając, że jest to faktyczne zadanie, a nie typu „zabij, przynieś, pozamiataj")? Jeśli nie to ile?
Oprócz tego małe oświadczenie od Piolodiusza:
Chciałem rozwiać wątpliwości wielu osób i zapewnić, że nie jestem „szefem" zespołu Wilczy Miot. Dołączyłem do niego w lecie 2020 i od tego czasu zajmowałem się głównie dubbingiem, ale też tworzyłem zadania poboczne. Później awansowałem i byłem jedną z osób z kadry zarządzającej t.j. grupy osób głosującej, co ma się znaleźć w grze i.t.p. Zacząłem zajmować się też promocją, dlatego najczęściej mój nick można zobaczyć jeśli chodzi o jakieś publiczne info n.t. gry. Po odejściu z zespołu głównego scenarzysty przejąłem także jego funkcje. Za inne elementy gry nie jestem odpowiedzialny. Aktualnym szefem zespołu jest Ziemniak (tj. Goblin) i nie zmieni się to do ukończenia produkcji.
Opcje:
(domyślna jasność)
(najwyższa jasność)
Spoiler:
Pozdrawiamy.
Ostatnio zmieniony śr cze 01, 2022 6:31 pm przez Wilczy Miot, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Dobrze wiedzieć, cieszę się żę produkcja idzie cały czas do przodu i mam nadzieję że się nie zawiodę
W sumie 7 godzin grania, mam nadzieję że będzie więcej, choć po moim sposobie grania będzie grubo 12 godzin grania. Ale to się zobaczy. A i ten screen, jest strasznie przyciemniony. Po tym jak osoby mi zwracały uwagę, odnoście ciemności stałem się na to wrażliwy. Ale fajnie że można to w grze ustawić.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]wt maja 31, 2022 5:32 pm(jeśli główny wątek trwa około 4 godzin) zadanie poboczne może trwać aż 3 godziny
Może spróbujcie skontaktować się z INRE, z tego co wiem u niego była możliwość grania padem w pierwszym i drugim Kruku.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]wt maja 31, 2022 5:32 pmPróbowaliśmy wprowadzić sterowanie za pomocą gamepada, ale występują spore problemy z kompatybilnością