[VXA] Wiedźmin KRES CECHU ✔
- Wilczy Miot
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz cze 07, 2020 12:37 pm
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Hej!
Przychodzimy z kolejnymi radosnymi nowinami. Możemy z dumą ogłosić (nareszcie!) nabór do zamkniętych betatestów gry dla osób, które chciałyby pomóc w wychwyceniu błędów. Jeśli jesteście chętni pomóc to możecie zgłosić się pisząc na mail wilczyMiot@gmail.com. Oczywiście zastrzegamy sobie prawo do odmowy udziału betatestach, gdy będzie już dość testerów i/lub jakaś niezaufana osoba się do nich zgłosi. Oprócz tego możemy pochwalić się finalną liczbą zdań w grze. Nie licząc zadań z głównej fabuły oraz zadań przewijających się przez całą grę to mamy: 6 zadań w Akcie I, 7 zadań w Akcie II i 9 zadań w Akcie III. Na koniec dajemy też screeny kolejnych zmian w menusach, tym razem dziennika zadań. Jeszcze nie mamy grafiki żadnego zadania w dzienniku, więc w skrócie chodzi o to, że teraz opis będzie u góry, w zakładce zleceniodawca będzie screen okolic, w którym możemy go znaleźć, a w zakładce nagrody... Cóż, wymienienie prawdopodobnych nagród. Odkrywcze.
Pozdrawiamy.
Przychodzimy z kolejnymi radosnymi nowinami. Możemy z dumą ogłosić (nareszcie!) nabór do zamkniętych betatestów gry dla osób, które chciałyby pomóc w wychwyceniu błędów. Jeśli jesteście chętni pomóc to możecie zgłosić się pisząc na mail wilczyMiot@gmail.com. Oczywiście zastrzegamy sobie prawo do odmowy udziału betatestach, gdy będzie już dość testerów i/lub jakaś niezaufana osoba się do nich zgłosi. Oprócz tego możemy pochwalić się finalną liczbą zdań w grze. Nie licząc zadań z głównej fabuły oraz zadań przewijających się przez całą grę to mamy: 6 zadań w Akcie I, 7 zadań w Akcie II i 9 zadań w Akcie III. Na koniec dajemy też screeny kolejnych zmian w menusach, tym razem dziennika zadań. Jeszcze nie mamy grafiki żadnego zadania w dzienniku, więc w skrócie chodzi o to, że teraz opis będzie u góry, w zakładce zleceniodawca będzie screen okolic, w którym możemy go znaleźć, a w zakładce nagrody... Cóż, wymienienie prawdopodobnych nagród. Odkrywcze.
Pozdrawiamy.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
O wow a to niespodzianka!
Czyki jednak woedźmin będzie! SUPER
Czyki jednak woedźmin będzie! SUPER
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Ja poczekam aż gra będzie faktycznie skończona. Znudziłem się czekaniem na tę grę będąc szczerym. Brak informacji o postępach prac sprawił, że Moje osobiste zainteresowanie zmalało. Dużo sytuacji robiących puste zamieszanie wokół gry tym bardziej wam nie pomogło.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Żeby nie było że cisza w temacie. Dzisiaj przeprowadziłem pierwszą fazę testów i wszelkie uwagi wyslałem do autorów. Troche się tego na początek uzbieralo ale lecimy do przodu i w czwartek ciąg dalszy!
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Ja, to raczej czekam już na pełną wersję, by móc ją ograć. A biorąc pod uwagę, że prezesem projektu jest Goblin, to raczej nie mam co liczyć, na możliwość testowania wersji beta XD
- Wilczy Miot
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz cze 07, 2020 12:37 pm
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Hej!
Z dumą pragniemy ogłosić, że skończyliśmy wszystkie zadania poboczne. Zajęło nam to znacznie dłużej niż początkowo myśleliśmy (w sumie aż 2 lata). Wciąż tworzymy nowe grafiki wzbogacające projekt świata oraz poprawiamy stare. Do zrobienia jest jeszcze warstwa dźwiękowa, czyli nowa muzyka, dźwięki przeciwników i.t.p. Po dopracowaniu już wszystkich zakończeń i systemu walki można powiedzieć, że faktycznie kończymy ten czasochłonny projekt. Dziękujemy za aktualne wsparcie od testerów, ale wciąż brakuje nam osób do wykrycia wielu typowych bugów. Na dokładkę dajemy jeszcze grafikę jednej z tawern w końcowym akcie gry oraz aktualnego dziennika, który został jeszcze raz zmieniony (miejmy nadzieję na lepsze).
Z dumą pragniemy ogłosić, że skończyliśmy wszystkie zadania poboczne. Zajęło nam to znacznie dłużej niż początkowo myśleliśmy (w sumie aż 2 lata). Wciąż tworzymy nowe grafiki wzbogacające projekt świata oraz poprawiamy stare. Do zrobienia jest jeszcze warstwa dźwiękowa, czyli nowa muzyka, dźwięki przeciwników i.t.p. Po dopracowaniu już wszystkich zakończeń i systemu walki można powiedzieć, że faktycznie kończymy ten czasochłonny projekt. Dziękujemy za aktualne wsparcie od testerów, ale wciąż brakuje nam osób do wykrycia wielu typowych bugów. Na dokładkę dajemy jeszcze grafikę jednej z tawern w końcowym akcie gry oraz aktualnego dziennika, który został jeszcze raz zmieniony (miejmy nadzieję na lepsze).
Ostatnio zmieniony wt wrz 27, 2022 6:39 pm przez Wilczy Miot, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Byłbym bardzo usatysfakcjonowany waszym newsem, gdyby nie to, że załączony sceen nie dowodzi tego, że faktycznie nad grą pracujecie. Rozumiem unikanie spoilerów, ale o waszej produkcji wiadomo tak niewiele, że zapomniałem o jej istnieniu. W budowaniu zainteresowania bardzo ważne jest to, że jak się już coś pokazuje - to faktyczny sceen z gry, a nie z tyłka wyciągniętą przeróbkę mającą być "głupim śmieszkowaniem", które wam zwyczajnie nie wychodzi. Zamiast śmieszkować ogarnijcie porządne info co faktycznie robicie, na ten moment lejecie wodę.
Zgadzam się z Pinrozem. Lecicie tak bardzo w kulki, że granie w jakąkolwiek wersję testową mija się z celem. Tymbardziej, że błędy z pierwszych wersji dalej występują i ich nie załataliście - to znaczy, że testerzy marnują czas, a wy macie ubaw, że z ludzi robicie debiliJa, to raczej czekam już na pełną wersję, by móc ją ograć. A biorąc pod uwagę, że prezesem projektu jest Goblin, to raczej nie mam co liczyć, na możliwość testowania wersji beta XD
- Wilczy Miot
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz cze 07, 2020 12:37 pm
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Hej!
Jak napisaliśmy, skończyliśmy już wkładać zadania poboczne, co dla nas jest dużym sukcesem, bo oznacza to wielki postęp w pracach nad grą. Screeny przedstawiają często tzw „placeholdery”, dlatego znajdują się w nich rzeczy śmieszne. Czasem nie warto nam robić takich screenów inaczej, dopóki nie zrobimy ostatecznej wersji np. takiego dziennika, same lokacje też się mogą zmienić. Dobrze, że nie daliśmy placeholdera rzemiosła. Jeśli natomiast chodzi o lecenie w kulki podczas testowania... cóż, nie do końca wiemy o jakie konkretnie błędy może chodzić. Jednak wśród testerów zdarzały się osoby, które włączyły grę raz pomimo kolejnych i kolejnych poprawek, więc może stąd to wynika. Dołączamy screena z Excela, który przedstawia jakie bugi do tej pory naprawiliśmy, choć jest to niepełna lista.
Jak napisaliśmy, skończyliśmy już wkładać zadania poboczne, co dla nas jest dużym sukcesem, bo oznacza to wielki postęp w pracach nad grą. Screeny przedstawiają często tzw „placeholdery”, dlatego znajdują się w nich rzeczy śmieszne. Czasem nie warto nam robić takich screenów inaczej, dopóki nie zrobimy ostatecznej wersji np. takiego dziennika, same lokacje też się mogą zmienić. Dobrze, że nie daliśmy placeholdera rzemiosła. Jeśli natomiast chodzi o lecenie w kulki podczas testowania... cóż, nie do końca wiemy o jakie konkretnie błędy może chodzić. Jednak wśród testerów zdarzały się osoby, które włączyły grę raz pomimo kolejnych i kolejnych poprawek, więc może stąd to wynika. Dołączamy screena z Excela, który przedstawia jakie bugi do tej pory naprawiliśmy, choć jest to niepełna lista.
Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Jak nie dowodzi? xdd zrobiona mapa od podstaw nie dowodzi że pracuje się nad grą? XD Sory HGS ale idąc twoją logiką, to że dałeś swoją grę na steam i masz parę screenów jest jest jednym wielkim fake'em bo przecież screeny i nowe posty nie świadczą o rozwoju produkcji, to było primo. Po drugie, ja się dziwie że im się chce jeszcze to robić w atmosferze twoich ciągłych domysłów i niezadowolenia pozdrawiam serdecznie, buziaczki xd[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]wt wrz 27, 2022 5:36 pmByłbym bardzo usatysfakcjonowany waszym newsem, gdyby nie to, że załączony sceen nie dowodzi tego, że faktycznie nad grą pracujecie. Rozumiem unikanie spoilerów, ale o waszej produkcji wiadomo tak niewiele, że zapomniałem o jej istnieniu. W budowaniu zainteresowania bardzo ważne jest to, że jak się już coś pokazuje - to faktyczny sceen z gry, a nie z tyłka wyciągniętą przeróbkę mającą być "głupim śmieszkowaniem", które wam zwyczajnie nie wychodzi. Zamiast śmieszkować ogarnijcie porządne info co faktycznie robicie, na ten moment lejecie wodę.
Zgadzam się z Pinrozem. Lecicie tak bardzo w kulki, że granie w jakąkolwiek wersję testową mija się z celem. Tymbardziej, że błędy z pierwszych wersji dalej występują i ich nie załataliście - to znaczy, że testerzy marnują czas, a wy macie ubaw, że z ludzi robicie debiliJa, to raczej czekam już na pełną wersję, by móc ją ograć. A biorąc pod uwagę, że prezesem projektu jest Goblin, to raczej nie mam co liczyć, na możliwość testowania wersji beta XD