[VXA] Wiedźmin KRES CECHU ✔
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Dziękuję za odpowiedz na pytania, i nie mogę się doczekać premiery lub kolejnych zapowiedzi .
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
- widziałem ten skrypt jest całkiem spoko, fajnie że jest wprowadzona możliwość unikania co doda barwy walką i nie będą drewniane.Walka bazuję na gotowym skrypcie, Falcao Pearl ABS Liquid v3. Potwory przed atakiem zyskują specyficzną poświatę, dzięki której mamy kilka sekund na wykonanie uniku, albo odbiegnięcie od nich.
- szczerze, to nie grałem w wiedźmina i nic mi to nie mówi.Magia oczywiście będzie, konkretnie 4 znaki wiedźmińskie. Co do użyteczności znaków - na razie nie chcemy za dużo zdradzać.
/Tautuls
Możecie zdradzić czy magia będzie używana na mapie z pasku, klikanie klawiszami i rzucanie kulami ognia ?
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Magia oczywiście będzie, konkretnie 4 znaki wiedźmińskie. Co do użyteczności znaków - na razie nie chcemy za dużo zdradzać.
/Tautuls
- Ja to bym najchętniej zobaczył jakiś filmik z gameplayu - też jestem ciekaw systemu walki, bo w większości ilości gier jest on- szczerze, to nie grałem w wiedźmina i nic mi to nie mówi.
Możecie zdradzić czy magia będzie używana na mapie z pasku, klikanie klawiszami i rzucanie kulami ognia ?
niedopracowany
- Wilczy Miot
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz cze 07, 2020 12:37 pm
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Tyle możemy zdradzić, co do gameplay'u. W niedalekiej przyszłości powinien się pojawić.
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Ze Screena można wywnioskować że będzie ABS. Wygląda to klimatycznie, miejmy tylko nadzieję na zobaczenie gameplay'u jeszcze w tym roku
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Świetnie się zapowiada, projekt ma porządne zadatki na zdobycie rozgłosu poza granicami naszego kraju.
Kontrast jak i balans kolorystyczny jak najbardziej do mnie przemawia, ociemniały, mroczny klimat całkowicie do mnie przemawia.
Ma on swój urok i sądzę że zdecydowanie wpasowuje się do świetnie wykonanych autorskich grafik - świetna robota i czekam na więcej.
(Apropo screenu, który pokazuje na dole pasek akcji z walki, mam nadzieję że te ikonki z podstawowego RTP będą również zmienione na autorskie, klimatyczne, wiedźmińskie graficzki ^^)
Kontrast jak i balans kolorystyczny jak najbardziej do mnie przemawia, ociemniały, mroczny klimat całkowicie do mnie przemawia.
Ma on swój urok i sądzę że zdecydowanie wpasowuje się do świetnie wykonanych autorskich grafik - świetna robota i czekam na więcej.
(Apropo screenu, który pokazuje na dole pasek akcji z walki, mam nadzieję że te ikonki z podstawowego RTP będą również zmienione na autorskie, klimatyczne, wiedźmińskie graficzki ^^)
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
A czy system walki będzie bardziej dynamiczny tzn, czy wrogowie będą stosować jakieś uniki, czy będą posiadać swoje magiczne zdolności?
i czy będą w niektórych fazach bassowie?
to pierwsze pytanie, natomiast drugie, co do fabuły, czy będzie ona bardziej liniowa, czy są też zaimplementowane zadania poboczne
nie mające wpływu na fabułę, ale dzięki którym będzie można zdobyć więcej grosza ;]
i Trzecie, jak wygląda system broni?
- czy jest jakiś sensowny balans, oraz ich baza będzie całkowicie przerobiona, czy wykorzystujecie tę podstawową z RTP ?
i czy będą w niektórych fazach bassowie?
to pierwsze pytanie, natomiast drugie, co do fabuły, czy będzie ona bardziej liniowa, czy są też zaimplementowane zadania poboczne
nie mające wpływu na fabułę, ale dzięki którym będzie można zdobyć więcej grosza ;]
i Trzecie, jak wygląda system broni?
- czy jest jakiś sensowny balans, oraz ich baza będzie całkowicie przerobiona, czy wykorzystujecie tę podstawową z RTP ?
- Wilczy Miot
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz cze 07, 2020 12:37 pm
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Chcąc odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania, równocześnie nie będąc w stanie, w pełni poświęcić czasu na dopieszczanie wszystkich newralgicznych szczegółów, postanowiliśmy oficjalnie ogłosić datę wydania pierwszego Trailer Gameplay.
Mamy nadzieje że materiał tam przedstawiony zaspokoi waszą ciekawość i odpowie na wszystkie niedopowiedzenia z zakresu mechaniki, fabuły, systemów, itemów itd.
Na dzień dzisiejszy postanowiliśmy zapowiedzieć Gameplay na
10 Października 2020r.
/Vitold
Mamy nadzieje że materiał tam przedstawiony zaspokoi waszą ciekawość i odpowie na wszystkie niedopowiedzenia z zakresu mechaniki, fabuły, systemów, itemów itd.
Na dzień dzisiejszy postanowiliśmy zapowiedzieć Gameplay na
10 Października 2020r.
/Vitold
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Super, pracujcie ciężko , mam nadzieję że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Pamiętajcie o testerach gierki (aby przetestowali) grę w każdą możliwą stronę, by nie było błędów ;]Na dzień dzisiejszy postanowiliśmy zapowiedzieć Gameplay na
10 Października 2020r.
Z jednej strony przyjdzie nam jeszcze poczekać, ale z drugiej - jeśli mamy troche dłużej zaczekać i dostać dopracowany tytuł, to nie ma co się śpieszyć
Re: [VX] Wiedźmin KRES CECHU
Panie i panowie na półki sklepowe trafiła nowa książka, książka poświęcona historii fenomenu jakim jest nasz Wiedźmin.
,,Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym.
Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu.
Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną.
To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.''
Tu możecie zamówić bardzo tanio książkę!
[Link aktywny po zalogowaniu]
Wywiad z autorem książki panem Adamem Flamma.
,,Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym.
Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu.
Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną.
To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.''
Tu możecie zamówić bardzo tanio książkę!
[Link aktywny po zalogowaniu]
Wywiad z autorem książki panem Adamem Flamma.