Cóż ja mogę powiedzieć?
Na początek sprostowanie dla tych, którzy czekają na Wiedźmina:
KC ma większy priorytet niż Oczy i naturalną koleją rzeczy jest to, że gdy tylko będzie sposobność bym coś robił przy KC to Oczy czeka natychmiastowy zastój na x czasu.
Serdecznie pragnę też podziękować Rubinowi za wstępne testy dema. Okazało się, że nawet (a w sumie zwłaszcza) w tak zamkniętych grach jest dość duże pole do popisu jeśli chodzi o błędy. Nie było co prawda nic co wywalałoby system do ustawień fabrycznych, ale było parę rzeczy, które mogłyby zaszkodzić w odbiorze. Więcej podziękowań w folderze z grą.
Jednak wracając...
Prezentuje wam grę...
Gra:
[Link aktywny po zalogowaniu]
Aktualna wersja dema: 1.02, aktualizowana 7 stycznia 2021 o godzinie 02:10.
Poprawki blokowania i końcówki dema.
Fabuła:
Jeśli ktoś zna wydarzenia z oryginału, to większych zaskoczeń nie będzie, ale jednak parę rzeczy zmieniłem, by jak ktoś nawet przeszedł pierwotną, robioną w 1 dzień wersje, to mógł na nowo odkryć tę grę. Jeśli zaś ktoś nie grał to poprzednią wersje powinien zignorować całym sobą.
Gra, w demie, prezentuje wydarzenia jakie spotkały jednego z dwóch planowanych bohaterów głównych.
Wracał on wtedy do domu przez przedmieścia Moskwy, nie spodziewając się co go spotka w najbliższym dniu. A jego życie miały pochłonąć wichry różnych zdarzeń, które zapiszą się w jego pamięci bardziej niż te z Wielkiej Wojny Ojczyźnianej.
Miejsce i czas akcji dema:
Moskwa, druga połowa lat '40.
W sumie za dwadzieścia lat będę musiał zaznaczyć, że godzi o lata 1946-49.
Gatunek:
Przygodówka z mocnym nastawieniem na znaczenie, fabułę i dialogi.
Grafiki są w dużej części własne. Istnieją drobne domieszki z RTP i z generatora postaci dla XP (bo charsetów ludzi robić jeszcze nie umiem, a próbowałem!), jednak nie są poważne. Może nawet, jeśli grafika się spodoba, wydam ją jako oddzielną paczkę. Chociaż struktura projektu jest otwarta i nawet są pliki robocze. Nie widziałbym problemu w tym, jeśli ktoś wykorzystałby lub modyfikował grafiki. Oczywiście zachęcam do uprzedniego zagrania i przejścia, nim zacznie się wchodzić w projekt.
Szumskriny:
Dźwięki to na razie tylko RTP. Te dźwięki są przerażająco uniwersalne.
Mechanika:
Prosta przygodówka, z paroma wyborami i zagadkami (choć te w demie są opcjonalne).
Autorzy:
Głównie ja, czyli Goblin aka Ziemniakford.
W grze użyłem skryptów TheoAllena, Himea, Odern Algebry i Khasa Arcthundera.
A także paru wykonań utworu Oczy Czarne różnych wykonawców. Niestety, jak ostatni palec nie zapisałem ich podczas pobierania. Gdy jeszcze raz je znajdę to uzupełnię.
A teraz rzeczy mniej ważne.
Odpowiedzi i pytania:
A dla tych którzy doczytali do końca bonus w postaci pierwszego pliku tła pierwszej wersji gry: