[CCG - Gra karciana] - Duel Cards

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 325
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

[CCG - Gra karciana] - Duel Cards

Post autor: Rubin »



-- -- --
TYTUŁ: Duel Cards
PLANOWANA PREMIERA: 2024 rok
GATUNEK: CCG - (Gra karciana)
JĘZYK:PL/ENG
__________________________________________________________
Obrazek

Chciałbym zaprezentować zapowiedź, mojej już 4 gry pt. "Duel Cards", nad którą
pracuje od jakiegoś czasu, a pomysł na sam projekt zrodził się w 2021 roku.

Jakże jestem wielkim fanem gier karcianych, nie mogło być po prostu inaczej, i postanowiłem również, że i ja spróbuję swoich sił i postaram się moją wizję przelać na Makera, i stworzyć projekt, w gatunku karcianki, gdzie zwyczajnie na Polskiej, jak i zagranicznej scenie makerowej, brakuje.
Spoiler:
"Ci, co mnie znają, wiedzą nie od dzisiaj, że jestem wielkim fanem karcianek. A wszystko, zaczęło się za dzieciaka, gdzie miałem tyle szczęścia i trafiłem na emisję anime Yu-Gi-Oh (z tego co mnie pamięć nie myli, ok 2000roku, w TV Polsat), którego świat i cała otoczka, zaszczepiła we mnie miłość do karcianek. Spowodowało to, że jako dorosły, nie raz wracałem do oglądania pierwszej serii anime i z gęsią skórką na ciele, śledziłem poczynania Yugiego, próbującego uratować dusze swojego dziadka, strzeżoną przez Maximilliona Pegasusa.
W między czasie, oglądałem Duel Masters, grałem w karcianki na emulatorach GBA i w końcowym rezultacie, poznałem grę Hearthstone, która do dzisiaj jest jedną w moim TOP, jeśli chodzi o karciane serie."

Obrazek
Zasady gry, nie będą niczym innym niż tym, co można spotkać w karciankach, jeśli w jakieś zdarzyło wam się kiedykolwiek zagrać.

Pole gry, składa się z miejsc gdzie można wywołać stworzenia, a te będą atakować wrogów, i w zależności od posiadanych statystyk, różnica punktów będzie, odejmowana od punktów życia, gracza lub wroga.

Gracz, jak i przeciwnik posiadają, wcześniej stworzoną talię kart, a karty z niej, co turę będą dobierane do ręki.
Żeby daną kartę z ręki wywołać (położyć na pole), gracz, jak i przeciwnik, muszą mieć zgromadzoną konkretną ilość punktów many, odnawianej co turę z dodatkowym ładunkiem.

Potyczka kończy się w momencie, jeśli punkty życia, gracza lub wroga spadną do zera, lub skończy się czas gry.

Obrazek
W Duel Cards, gracz będzie mógł używać różnych typów kart.
Każda z kart, będzie posiada swój:
Typ (określa czy karta jest potworem, czy kartą magiczną)
Rodzaj (określa rzadkość karty)
Przypisanie (pod jaki żywioł karta jest przypisana)
Klasę (wskazuje jaką klasą jest karta z danego przypisania)

Każda karta zawiera wyszczególnione informacje:
Nazwa: - Kolor określający przypisanie, - Obrazek określający klasę.
Statystyki: pnk. Życia, pnk, ataku. - Pnk Many (cenę karty),
Właściwości: Jeśli dana karta posiada szczególny efekt.

Obrazek
Duel Card będzie pierwszą moją grą, która będzie stale aktualizowana i rozwijana.
Poprzednie moje gry, były tworzone i dalej zaprzestawałem je rozwijać (z wyjątkiem aktualizacji, niwelujących bugi)

Duel Cards, będzie pierwszą moją grą, do której będą tworzone dodatki, aktualizacje, i będzie stale ona rozwijana.

Zaplanowane Wydania:
- Wersja wczesnego dema (dająca dostęp, do bardzo mocno okrojonej wersji gry, przed wydaniem dema)
- Wersję demo (w zasadzie, by sprawdzić czego gra będzie jeszcze potrzebować, co ulepszyć, co usprawnić, wyłapać ewentualne błędy
- Pełną wersję (dającą dostęp do pełnej zawartości gry).
- Aktualizacje pełnej wersji gry.

Obrazek
Na ten moment zostało stworzone ok:
- 100 kart (zakodowanych do gry: 0)
- Powstały panele menu.
- Powstało pole gry
- Stworzono postacie do gry, z którymi gracz będzie mógł toczyć potyczki
- Rozpisano decki dla wszystkich postaci, które będą dostępne w demie (wydanie: 2)
- Rozpisano statystyki, właściwości, przypisanie, rodzaj, grafiki do ok: 100 kart.
- W trakcie: powstaje grywalna potyczka między graczem a wrogiem
- Powstaje menu budowania talii
- Powstaje menu potyczki (wyboru przeciwnika)

Obrazek
- Zaprogramowanie kilkunastu kart
- Zbudowanie pola gry
- Zaprogramowanie jednego grywalnego przeciwnika
- Wstępny samouczek.

Obrazek
- Menu wyboru przeciwnika
- Menu budowania talii
- Menu pakietów kart do zdobywania
- Menu sklepu kart
- Rozbudowanie budowania talii
- Rozbudowanie pola gry
- Opcje gry
- Samouczek
- Rozpisanie informacji o grze
- I wiele, wiele, więcej.

Obrazek
Jest to jeden z najważniejszych dla mnie punktów tej zapowiedzi.
Bardzo zależy mi byście dali odzew, napisali, czy tutaj na forum, na kanałach doscord lub w bezpośredniej wiadomości do mnie, czy komentarzach pod filmem na moim kanale, z Duel Cards, co byście chcieli zobaczyć w grze, czego wam zawsze w grach karcianych brakowało, co byście dodali do swojej gry, gdybyście tworzyli własną grę karcianą, jak wyobrażacie sobie grę karcianą, co byście chcieli, by takowa gra posiadała.

Niezmiernie mi zależy na waszych opiniach, więc będę bardzo wdzięczny za odzew.

Obrazek
Czego możecie być pewni, to tego, że gra Duel Cards będzie moim pierwszym projektem, który będzie stale dopracowywany i rozwijany.
Duel Cards, szykowany jest pod projekt komercyjny a co za tym idzie?,
Będę celować również w zagraniczy gamedev, a projekt zostanie wydany na jak najbardziej możliwie szeroką skalę.

Planowanie wydanie gry:
Do końca Grudnia 2024 roku.

Pozostałe wydania/dodatki/aktualizacje:
Od Stycznia 2025 roku.

Wersja Językowa:
Polska/Angielska
Obrazek

Wszelkich informacji o grze, udzielane będą, w komentarzach pod postami gdzie zapowiedź została opublikowana, kanał YouTube, Discord, skrzynka pocztowa.

ODPOWIEDZ