Podczas ataku gryzonitów na kryjówkę żółwi, mistrz Splinter zostaje odcięty od swoich podopiecznych zawalonym kanałem. Przed żółwiami będzie zadanie odnaleźć drogę do mistrza, ratując go przed nowym nieznanym zagrożeniem.
Postęp prac. Dużą inspiracją przy tworzeniu jest dla mnie pierwsza odsłona gry TMNT wersji dla NES-A, z której użyczyłem kilka grafik oraz muzykę. Staram się by moja gra była jak najbardziej JRPG z dużą dozą zabawy i humoru. Walka jest klasyczna jak dla tego gatunku. Z prawej strony żółwie, z lewej przeciwnicy. Kolejność uderzeń uzależniona jest od prędkości bohaterów, każdy z nich może atakować, bronić się lub uciec. Oprócz paska życia jest pasek koncentracji, żółwie gromadzą energię lub ją wznawiają, jedząc pizzę, dzięki temu mogą używać specjalnych ataków na wrogach. Może to być silny atak składający się z kilku uderzeń. Naturalną rzeczą jest to, że przeciwnicy różnią się od siebie, niektórzy reagują tylko na ataki zwykłe a inni specjalne bądź też inne ataki związane z rodzajem noszonych przez żółwi broni.
Zapraszam do zapoznania się ze zmianami w projekcie.
Trailer zrobiony ze scenki gry. Aktualizacja screenów Interaktywne intro z dubbingiem, animacjami i grą zręcznościową. Menu podstawowe, zmodyfikowane na mój pomysł przez @Reptile Okienko wyświetlane przed Menu. Świat gry na wzór TMNT Nes. Grafika robiona samodzielnie oraz edycja z gier TMNT. Strzałki pokazują nam drogę, gdzie można wejść. Będzie co robić, na mapie znajduje się pełno zdarzeń. Leonardo nie jest zbyt dobry z informatyki ale Donatello za to jest specjalistą. Można nieźle nabroić Co zrobić? Te maszyny potrafią nieźle dokopać Żółwie znalazły się w niewłaściwym miejscu Miasto tętni życiem Motorówka śmiga po wodzie Gryzonity gryzą Kanały, jak tu pachnie Jeden z etapów w grze. Purpurowe Smoki. Mini gra skakanie przez bloki. To tyle nowości
Stary temat: