Turtles Małe Zmiany to gra, którą zacząłem robić w 2014 r. Projekt jednak porzuciłem i odszedł w zapomnienie, aż do 2020, kiedy to ratując konkurs z zapowiedziami, postanowiłem wyciągnąć stary projekt z szuflady i go zaprezentować światu. Kilka osób zainteresowało się tą zapowiedzią i namówiły mnie na wznowienie prac. Aktualnie gra wygląda zupełnie inaczej niż jej pierwowzór, w dużej mierze dzięki pomocy @Reptile , który pomaga mi przy skryptach i zdarzeniach w grze oraz @Rubin , który wykonał dla mnie kilka zdarzeń, za co im serdecznie dziękuję.
Fabuła gry TMZ nie wnosi nic nowego w stosunku do fabuły komiksów czy filmów animowanych. Właściwie bazuję na fabule z serialu animowanego TMNT, gdzie premiera miała miejsce w USA 8 lutego 2003 r. W Polsce 6 września 2004 r.
Podczas ataku gryzonitów na kryjówkę żółwi, mistrz Splinter zostaje odcięty od swoich podopiecznych zawalonym kanałem. Przed żółwiami będzie zadanie odnaleźć drogę do mistrza, ratując go przed nowym nieznanym zagrożeniem. Postęp prac.
Dużą inspiracją przy tworzeniu jest dla mnie pierwsza odsłona gry TMNT wersji dla NES-A, z której użyczyłem kilka grafik oraz muzykę. Staram się by moja gra była jak najbardziej JRPG z dużą dozą zabawy i humoru. Walka jest klasyczna jak dla tego gatunku. Z prawej strony żółwie, z lewej przeciwnicy. Kolejność uderzeń uzależniona jest od prędkości bohaterów, każdy z nich może atakować, bronić się lub uciec. Oprócz paska życia jest pasek koncentracji, żółwie gromadzą energię lub ją wznawiają, jedząc pizzę, dzięki temu mogą używać specjalnych ataków na wrogach. Może to być silny atak składający się z kilku uderzeń. Naturalną rzeczą jest to, że przeciwnicy różnią się od siebie, niektórzy reagują tylko na ataki zwykłe a inni specjalne bądź też inne ataki związane z rodzajem noszonych przez żółwi broni.
Zapraszam do zapoznania się ze zmianami w projekcie.
Trailer zrobiony ze scenki gry.Aktualizacja screenówInteraktywne intro z dubbingiem, animacjami i grą zręcznościową.Menu podstawowe, zmodyfikowane na mój pomysł przez @ReptileOkienko wyświetlane przed Menu.Świat gry na wzór TMNT Nes. Grafika robiona samodzielnie oraz edycja z gier TMNT.Strzałki pokazują nam drogę, gdzie można wejść.Będzie co robić, na mapie znajduje się pełno zdarzeń.Leonardo nie jest zbyt dobry z informatyki ale Donatello za to jest specjalistą.Można nieźle nabroić Co zrobić?Te maszyny potrafią nieźle dokopaćŻółwie znalazły się w niewłaściwym miejscuMiasto tętni życiemMotorówka śmiga po wodzieGryzonity gryząKanały, jak tu pachnie Jeden z etapów w grze.Purpurowe Smoki.Mini gra skakanie przez bloki.
To tyle nowości
Stary temat:
Spoiler:
Witam. Chciałbym zaprezentować wam mój projekt, który zacząłem tworzyć w 2014 roku. Projekt jest jak widać o wojowniczych żółwiach ninja. Dlaczego postanowiłem kiedyś zrobić o nich grę? Odpowiadam. Czuję do żółwi pewien sentyment i nostalgię. Za dziecka w latach 90, przed telewizorem i pegazusem, wraz z kolegami zagrywaliśmy się w nie do późnego wieczoru.
Co będzie oferować gra
-dubbing
-masę animacji
-turowy system walki
-nowe umiejętności dla każdego żółwia w zależności jaką bronią się posługuje oraz nowe lepsze bronie.
-zręcznościowe mini gry
Screeny, które przedstawiam są z roku 2014.
Aktualnie prace wstrzymane na rzecz dokończenia projektu Dzieci z 10 Olch.
PS. Jak widać zdarzają się błędy, między innymi w tekście, poprawię gdy zabiorę się za projekt na dobre.
Jestem fanem gier z serii Tourtles. Spędziłem wiele godzin przy pierwszych Tourtlesach z nesa. Do dziś wracam do jedynki. Nie zapomnę o trzeciej części, bijatyce, oraz wersji snesowej. Jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Jako fan nesa liczę na intensywne granie i zwariowana ścieżkę dźwiękową. Póki co mam przed oczami znak zapytania. Nie wiem do czego zmierzasz. Jaka będzie sama gra okaże się w akcji.
Masz świadomość jak różnią się od siebie elementy, które pokazujesz. Ekran Game Over i sama gra wygladaja jak z innych "bajek" podobnie jak ekran tytułowy i zbliżone grafy żółwii w rozmowach. Pewnie ma to uzasadnienie i coś co sprawi, że sama gra będzie hipnotyzować i nie będzie się zwracać na to uwagi. Podejrzewam, że podejście bardzo na luzie. Ja z pewnością będę się cieszył grając w tę produkcję. Lubię czasem zagrać w coś z całkowicie luźnym podejściem. To może być naprawdę śmieszna i energetyczna gierka, którą łączy temat żółwii co jest dość fajnym konceptem, a taki mix grafik może dodać grze jakiegoś specyficznego uroku w trakcie grania. Tematycznie na pewno jest spójnie.
Wiadomo coś o systemie walki, czy będzie posiadał jakieś mechaniki, czy będzie to standardowy system walki, czy rozwinięty ABS - Jeśli tak, to proszę o szczegóły
Gra nie będzie miała podstawowego sytemu walki. Używam skryptu battle system, gdzie animowani bohaterowie walczą z animowanymi przeciwnikami (turówka). Jeżeli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną prace są wstrzymane na rzecz projektu ,,Dzieci z 10 Olch''.
Raiciu, jak to kawai wygląda, tak mega klimatycznie, tylko drabiny/kraty nieco odstają, rozpikselizowałbym je nieco w gimpie np. Jestem ciekaw projekciku, bo zapowiada się fajnie, koniecznie musze ograć, to taki powrót do przeszłości, powrót do dzieciństwa ;]