Krótki opis:
Od jakiegoś czasu informuję, że po Pogromcy przyjdzie czas na coś, co będzie bardzo spokrewnione z serią Fallout. Od dawna posiadam dość rozbudowany koncept i wizję świata gry. Założenia będą jednak inne niż w Pogromcy. Będzie to coś w rodzaju survivalu - owszem, jednak nie będzie aż tylu skomplikowanych mechanik. Głównie skupiamy się tu na historii, klimacie i fabule. Perspektywa gry również będzie inna, a przynajmniej takie są plany - zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jak zawsze możecie liczyć na autorską oprawę Audio i wizualną. Wkrótce pojawi się bardziej rozbudowany opis i więcej zdjęć.
Jakie systemy pojawią się w grze? ☁ - System pragnienia ♨ - System głodu ☢ - System radiacji ☣ - System toksyn KOMPENDIUM WIEDZYInformacje o świecie: Lokacje:
###00==> Opuszczona stacja benzynowa
###01==> Miasto duchów
###02==> Nowy Jork
###03==> [I.R.T.]
###04==>....
Medykamenty:
Spoiler:
###01 ==> Medpak - Przywraca 20% zdrowia
###02 ==> Super-Medpak - Przywraca 50% zdrowia
###03 ==> Ultra-Medpak - Przywraca 100% zdrowia
###04 ==> Admeds - Zwiększają czasowo siłę [TYLKO JEŚLI TWOJA SIŁA NIE WYNOSI 10 PUNKTÓW]
###05 ==> Rad-Med - Usuwa radiację z organizmu
###06 ==> X-Med - Uodparnia na radiację
###07 ==> Detox - Usuwa toksyny z organizmu
###08 ==> Det-X - Uodparnia na toksyny
###09 ==> Hydratex - Tabletki do oczyszczania brudnej wody
Prowiant:
Spoiler:
###01 ==> Volt-Cola - Przywraca pragnienie i dodaje +1 do blaszek
###02 ==> Nukabimbervolt+ - Ma ciekawe efekty uboczne
###03 ==> Brudna woda - Przywraca 50% pragnienia i jest ryzyko zwiększenia się toksyn w organizmie
###04 ==> Oczyszczona woda - Przywraca 100% pragnienia
###05 ==> Psia karma - Przywraca 100% głodu
###06 ==> Puszka z konserwą - Przywraca 50% głodu
Specjalne wydarzenia / nawiązania:
Spoiler:
###01 ==> "Maniak kul nadchodzi..."
###02 ==> "Podejrzany posąg"
###03 ==> "Smocze skrzydło"
###04 ==> "Czerwony wózek na ciasteczka"
###05 ==> "Opuszczony plac zabaw"
###06 ==> [Czekam na propozycje w komentarzach]
Teraz mam rozkminę czy robić mapy z większą liczbą przeciwników. Docelowo w Pogromcy II jest ich 6 na mapę. Tutaj jest już 10. Zastanawiam się czy nie zwiększyć ilości do 16 . No zobaczcie sami jaka fajna jatka
Zapowiada się mega, czekam kiedy do tego zasiądę i będę mógł w to zagrać.
Grafika jest (nietypowa), ale według mnie na plus, bo przyciąga oko.
Chętnie zagram w gierkę, jak i zarówno w czołowy projekt Pogromcę II, nad którym również pracujesz
Ja sie ciesze ze zjawiska tej grafiki dziwnej - takie to dziwacznie ustawione, kamerka pod innym kątem i grafika całkowicie zmieniająca ten projekt i nie przypominająca RPG Makera. Widziałem filmiki na naszym OFICJALNYM POLSKIM KANALE RPG MAKER - DISCORD które wrzucałeś i serio podoba mi sie system strzelania i najlepiej jest zrobiony dziennik zdarzeń - Produkcja zapowiada się obiecująco - czekam na więcej info związanych z tym projektem