[RM 2k3] Commander

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

[RM 2k3] Commander

Post autor: Rubin »


TYTUŁ: Commander
WERSJA: Aplha - Demo
GATUNEK: Shooter/Strategiczna
SILNIK: Rpg Maker 2k3
JĘZYK: PL
ROZMIAR: 37 MB
DODATKOWE INFO: Nie wymaga RTP
-- -- --
[Link aktywny po zalogowaniu]
-- -- --
Obrazek
Witajcie. Miło mi zaprezentować moją trzecią grę Commander, którą udało mi się ukończyć w wersji wczesnego dema.
Wyobrażenia o tej grze, zaczynając prace nad nią miałem różne. Pierwotnie, miało to być coś ala
Duck Hunt z 1985 roku - (bieganie celownikiem po mapie i strzelanie we wrogów).
Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym zrobił grę, tylko na bieganiu celowniku i strzelaniu, na RTP, bez wyróżniającej się grafiki,
kilku broni, amunicji, itd. Chciałem dać kilku bohaterów (komandosów), którzy będą posiadać specjalne zdolności.
W mojej grze (w tej wersji, dostępny tylko grywalny jeden), jest ich czterech. Każdy z nich może posługiwać
się różnymi broniami, oraz posiada kilka różnych umiejętności.

Standardowo dalej jestem wiernym fanem RPG Makera 2003, i tak jak poprzednie moje tytuły (BitMan i Astromid), Commander powataje równiez na tym samym silniku co poprzednicy.
Z tą różnicą iż teraz wykorzystałem
Maniacs Patcha.

Obrazek
Gra Gatunkowo jest Shooterem z zabarwieniem RTS. Chciałem stworzyć coś ala Duck Hunt, z połączeniem Star Craft (mapa i misje).
Jest to moja pierwsza gra, w którą zainwestowałem prawdziwe złotówki (na moje zlecenie zostały namalowane twarze komandosów przez grafika), oraz wynająłem do pomocy dubbingowców, którzy nagrali mi kwestie głosowe.
Grafika wykorzystana w grze w pełni bazuje na stylu retro ze starych nesowych gier. Tilesety jak i Charsety są to RIPy (autorstwa Rockstar).

We wczesnym demie, do dyspozycji jest:
- 2 panele menu (główne i menu gry)
- Wprowadzenie do gry
- Dwie misje (jeden samouczek, druga normalna)
- Panel komandosów, w formie bardziej podglądowej, bez możliwości zmiany statystyk
- Dostepnę informacje dotyczące komandosów.
- Panel ustawień, również jak wyżej w formie podglądowej.
- Bazę wiedzy ze wszelkimi informacjami
- Osiągnięcia, wersja podglądowa
- Panel Menu gry, z wyborem misji.

Obrazek
Jest to moja pierwsza gra do której wynająłem Aktorów głosowych, którzy nagrali kwestie do mojej gry.
Do każdego komandosa, przypisana jest osoba, która udzieliła głosu, te kwestie będą wykorzystane w trakcie gry!
(Cyklicznie na kanle YT, będą udostępniamie filmy ze wszystkimi nagranymi kwestiami, jakie są przypisane do danego komandosa).

Podziękowania kieruje do:
- Weronika "Wiera" Wysocka | Głos dla bohaterki: Iskra
- Marcin Żak "Galaktyka" | Głos dla bohatera: Piwik
- Wojciech Andrzej Wierzbicki | Głos dla bohatera: Grom
- Blacknife | Głos dla bohatera: Serdż
- Bedi | Dodatkowe kwestie

Prezentacja Dubbingu:
Spoiler:



Specjalne podziękowania, dla użytkowników: Reptile, HGS, Tepe, Rekkimaru, Wszyscy dubbingowcy, Ananta, itp.
Osoba z RM.net która pomogła mi w zdarzeniach (nicku nie pamiętam, gdzies mi wcięło w rozmawach na discordzie)

Obrazek
Wyjaśniając kwestie zapowiedzi. Jak wiecie, nie zawsze jest tak ż uda się zrobić wszystko co zostało wstępnie zaplanowane. Mocne ograniczenia
z czasem, zmusiły mnie do ostrego okrojenia nawet "wersji demo". Gdzie dubbing na ten moment, będzie dostępny, tylko w intrze.
Gracz nie ma możliwości edytowania skilli, broni z poziomu panelu gry, tylko używa tego co jest przypisane do misji.
Mam nadzieję, że z czasem zaktualizuję grę i pojawi się więcej możliwości, jednak na ten moment. Publikuję ją w takiej postaci.



Obrazek
[Link aktywny po zalogowaniu]




Spoiler:
Obrazek
Witajcie.
Dlugo to trwało, planowo miałem udostępnić info o grze dużo wcześniej, jednak przez nakłady obowiązkow wykańczałem grę do takiego poziomu, abym mógł coś pokazać.
Jak to w praktyce bywa prace się wydłużyły niż zakładałem, a to jakieś obowiązki wyskoczyły, a to na wolnym telefon i trzeba jechać do pracy i tak z gry która miała zająć mi 2msc, robi się już
kilka miesięcy.

Prezentuje wam zapowiedź mojej już trzeciej gry pt. COMMANDER.

Jest to moja pierwsza gra, w którą zainwestowalem prawdziwe złotówki (na moje zlecenie zostały namalowane twarze komandosów przez grafika), oraz wynająłem do pomocy programistów z zagranicznej sceny, aby co nie co mi pomogli w działaniu zdarzeń, by wszystko funkcjonowało jak należy.

Obrazek
Standardowo dalej jestem wiernym fanem RPG Makera 2003, i tak jak poprzednie moje tytuły (BitMan i Astromid), Commander powataje równiez na tym samym silniku co poprzednicy.
Z tą róznicą iż teraz wykorzystałem
Maniacs Patcha.

Gra Gatunkowo będzie Shooterem First Person, z lekkim zabarwieniem RTSu.

Pomysł na Commandera zrodził się już w trakcie tworzenia poprzedniej gry.
Chcę uzyskać efekt bazowy zasadzie podstawy Duck Hunt, misjami na przykładzie StarCraft i wątkiem wykorzystania zdolności dla każdego bohatera jak w Overwarch.

W połączeniu w Commanderze będzie ekran gry z celownikiem, gdzie gracz będzie miał różnegorodzaju misje do wykonania, wcielając się w Komandosów mających różne bronie, zdolności specjalne, oraz atrybuty.

Obrazek
W Commanderze, gracz będzie miał do dyspozycji kilku komandosów.
(W wersji demo będzie czterech)
Każdy z nich posiada różne zdolności, oraz ma przypisane inne bronie niż pozostali.

W trakcie gry, komandos może wykorzystywać swoje umiejętności, oraz bronie. Aby zadać obrażenia wrogowi, lub chronić siebie przed atakiem i zwiększyć statystyki.

W wersji demo, będzie do przejścia kilka mini misji, gdzie gracz, będzie miał do wypełnienia zadania, danym komandosem.

Obrazek
- 4 komandosów
- 19 przedmiotów
- 24 bronie
- Kilka misji do wykonania
- Kilka ekranów menu
- Statystyki komandosów
- Skrzynki z nagrodami
- Stopnie komandosów (odpowiedniki poziomów)
- Umiejętmości/Zdolności
- Super zdolności
- Różorodne misje (Szturm, CTF, Hybryda)
- Życiorysy komandosów
- Baza wiedzy (wyjaśnienie każdego ważnego pojęcia z gry)
- I inne...

Obrazek
Jest to moja pierwsza gra do której wynająłem Aktorów głosowych, którzy nagrali kwestie do mojej gry.
Do każdego komandosa, przypisana jest osoba, która udzieliła głosu, te kwestie będą wykorzystane w trakcie gry!
(Cyklicznie na kanle YT, będą udostępniamie filmy ze wszystkimi nagranymi kwestiami, jakie są przypisane do danego komandosa).

Podziękowania kieruje do:
- Weronika "Wiera" Wysocka | Głos dla bohaterki: Iskra
- Marcin Żak "Galaktyka" | Głos dla bohatera: Piwik
- Wojciech Andrzej Wierzbicki | Głos dla bohatera: Grom
- Blacknife | Głos dla bohatera: Serdż
- Bedi | Dodatkowe kwestie

Obrazek
Prace nad demem cały czas trwają.
W związku z tym iż zapowiedź widnieje już oficjlnie na forach, będę udostępniał.informacje o przebiegach w trakcie tworzenia gry.

Zawsze, przed premierą staram się kompletnie nie wspominać iż nad czymś pracuje. Bym mógł robić sobie projekt w swoim tempie, do momentu aż będzie nadawał się do zaprezentowania zapowiedzi.

Planowane wydanie gry na pierwszą polowę 2023 roku. W dwóch wersjach językowych i oczywiście, mam w planach wydanie gry na zagranicznej scenie makerowej.

Gdyby były jakieś pytania, pomysły, wizje jak sobie wyobrazacie rozgrywkę, pozostaje do waszej dyspozycji, tutaj oraz na discordzie.
(zrobiłem na szybko zapowiedź na forum. Postaram się jak najszybciej to ogarnąc i z czasem poprawić)

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [RM 2003[ Commander

Post autor: PInroz »

No proszę, Rubin nas zaskoczył :shock:

To już trzecia zapowiedź, w tym miesiącu. Wygląda to nad wyraz dobrze. Mam nadzieję że wyjdzie pełna wersja tej gry. Bo ma to tak spory potencjał. Powodzenia w tworzeniu :ugeek:

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: HGS »

Jestem ciekaw co tam stworzyłeś :P
Mam swoje teorie :P

Awatar użytkownika
Teo
Posty: 126
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 8:46 pm

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: Teo »

Tej zapowiedzi kompletnie się nie spodziewałem.
Zupełnie coś nowego czego w RM 2003 jeszcze nie widzialem i ciekaw jestem jak to wszystko finalnie będzie wyglądać.
Co do zapowiedzi, szczerze z Polskich gier jeszcze takiej zachęcającej do zagrania w grę jeszcze nie spotkałem.

Mam nadzieje że projekt zostanie szybko wydany i będę mogł zagrać

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: mickul7682 »

Jest broń palna, jest też polska formacja wojskowa - dawaj mi to!! :geek:

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: Rubin »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob mar 18, 2023 1:03 am
Jest broń palna, jest też polska formacja wojskowa - dawaj mi to!! :geek:
Ano, jest. Ponieważ akcja będzie rozgrywać się w czasach powojennych zaraz po zakończeniu II WŚ.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: Rubin »

Prezentuję wam filmik z Kwestiami głosowymi jakie przygotował dla mnie Marcin "Galaktyka" Żak
Co prawda mocny z montowania filmów nie jestem, ale coś tam się sklecić udało:
Marcin podłożył głos pod głównego komandosa - Piwika:


Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: Rubin »

Dzisiaj pracowałem nad Menu osiągnięć
Z racji że filmików nie można wrzucać na forum
Aktualizacje można zobaczyć tutaj:

[Link aktywny po zalogowaniu]

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: Rubin »

Dzisiaj wleciał kolejny film prezentujący nagrane kwestie dialogowe dla kolejnego z komandosów.
Kwestie zostały nagrane przez: Blacknife


Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RM 2k3] Commander

Post autor: McLaren »

Rubin z każdym nowym projektem zaskakujesz, pozytywnie zaskakujesz ;) Nic tylko czekać cierpliwie i zagrać :)

ODPOWIEDZ