- Gatunek: Platformowa
- Autor: EnterVPL
- Silnik: Godot Engine
- Wersja: 0.0.1
- Język: Angielski
- Link: [Link aktywny po zalogowaniu]
WSTĘP
Glcher Feature jest grą, którą stworzyłem specjalnie pod gamejam o nazwie
[Link aktywny po zalogowaniu]. Moim celem nie było wygranie (bo do wygrania była gra, którą posiadam od wieków), a świetna zabawa oraz obejrzenie tego jak PL Tutors poradzi sobie ze stanem umysłu, którym jest moja gra. Moją grę można obejrzeć na archiwum transmisji ze wszystkich gier [Link aktywny po zalogowaniu] - link od razu otworzy stream na mojej grze.
Tematem gamejamu był GLITCH, więc gra mimo wszystko musiała zawierać błędy. Z racji tego, że i tak wyszedł mi kicz, a nie nic porządnego (na zrobienie gry było tylko cztery dni, a swoją ukończyłem po dwóch) to tej gry nie będę poprawiać i robić z niej czegoś porządnego. Ku temu mam inne projekty
Moja gra zajęła miejsce #9, na 17 gier i #1 w kryterium zgodności z tematem, więc jak najbardziej mój cel osiągnąłem!
OPIS
Wciel się w majestatycznego kucyka Glicher i zbieraj monety - ku pomocy masz "ficzeorwy" skok, którym tak na prawdę da się latać (spamiąc nim). Galony są tego samego koloru co kucyk Omijaj pomarańczowe złowrogo nastawione dziwactwa, które tylko czekają na to, aby ci zawrócić w głowie!
Dzięki zaawansowanemu wskaźnikowi YOLO dowiesz się ile razy "żyłeś tylko raz"
Celem gry jest zebranie monet - gdy je weźmiesz to wczytują się kolejne części mapy. Na pierwszej i drugiej mapie jest tylko pięć monet na trzeciej tylko jedna, po której kończy się gra - na ekranie końcowym gdy klikniesz skok to gra zaczyna się od nowa :>
GRAFIKA
Tą wykonałem własnoręcznie! Wytężyłem się i główną postać - kucyka - rysowałem niezmiernie najdłużej jak tylko mogłem. Włożyłem w niego tyle serca i wysiłku, że aż mi już tchu brakowało - to były bardzo intensywne 3 sekundy no i ja chciałem narysować kotka! Co za skandal!!... znaczy ten - wyszedł mi bardzo majestatyczny kucyk i był on taki uroczy, że go zostawiłem
Jak już widać po gifach - reszta też mi wyszła z wielkim trudem, ale też z wielkim zapałem. A i jeszcze - w tej grze użyłem bardzo zaawansowanych shaderów - to ta specjalna technologia z kosmosu używana w grach.. znaczy w Minecraft, gdzie można też skakać. Moje zaawansowane tak bardzo shadery są tak dobre, że pozwalają ot.. kolorować czarne na kolorowe..
DźwiĘK
TEż jest w całości mój. Każdy efekt nagrywałem własno-ustnie, a muzyka to moje dawne przeboje z lat... no sprzed około 10-14 lat temu - wiedziałem że kiedyś się przydadzą - oczywiście w każdy voice actoring włożyłem sporo serca i pomysłów. Siedziałem całymi wieczorami obrabiając nowe efekty dźwiękowe. Nie spałem, nie jadłem tylko robiłem te dźwięki i muzykę używałem. To wszystko aż mi się zaczęło śnić po nocach!.. Hmm.. to o czym ja? A No. Wszystko w grze jest autorskie!
SłOwO KOŃcowe
Moja gra oferuje wiele grafiki, dźwięków, ficzerowe skakanie, które też przełącza muzykę, bo czemu by nie, obracanie mapą, latanie, grind monet, grind YOLO, glitche, utykanie w ścianie na drugiej mapie i restartowanie całej gry - no co? nie musi być łatwo do przejścia! - a no i są też krzesła, które strzelają pociskami, monety - a nie to już było. Są jeszcze platformy, kolory - czarny pomarańczowy i fioletowy, ekran startowy, instrukcja sterowania... bla bla bla bla
Jeśli ktoś chce zagrać na androidzie to polecam na chromie wejść w link i podłączyć gamepad do telefonu - jak nie masz gampead to chociaż podłącz ten keyboard - strzałki ci wystarczą. Grę najlepiej włączyć w landscape (poziomo telefon miej).
A i jeszcze jedno - w grze nie ma sprintu, bo był trigger na to że zrobiłem inną grę na to że trzebabyło trzymać Shift i się windowsy psuły. Tym razem nie chciałem psuć windowsów bardziej niż są. Nie ma za co!
PS. Gra raz na kilka sekund losuje ilość FPS z przedziału 5-20 - klatkowanie więc jest celowe