[2k3] Malvania Czas Mroku

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
Zombik
Posty: 21
Rejestracja: wt cze 09, 2020 8:54 pm

[2k3] Malvania Czas Mroku

Post autor: Zombik »

Tytuł: Malvania Czas Mroku
Wersja RM: 2k3
Wersja gry: DEMO
Gatunek: Hack'n Slash, RPG
Szacowany czas przejścia dema: 40 minut
Link do pobrania wersji demo:
[Link aktywny po zalogowaniu]

Fabuła:
Malvania, niegdyś kraina światła, dzisiaj, pochłonięta przez ciemność. Przez ponad dwa wieki, Malvania opierała się agresjom i działaniom wojennym, będąc wzorem gospodarczym, kulturalnym i religijnym, krocząc drogą świętego światła. Ludzie jednak czasem błądzą, a światło mimo, że wciąż jest... gaśnie. Malvania powoli gasła, albo tylko tak się wydawało. Pewne jest jednak to, że nagle wydarzyło się coś co zaprowadziło ciemność. Niebo spowiły gęste chmury, a z lasów zaczęły wychodzić dziwne stwory.
Mówi się, że przybył kat, a krew niewinnych dotknęła światła, niosąc nową erę.
Mówi się też, że król Malvanii upadł, a jego miejsce zastąpił ktoś inny.
Jakkolwiek było, Malvania została pochłonięta przez mrok. Mroczne czasy jednak, sprzyjają narodzinom bohaterów. Być może właśnie ty, zdołasz ją ocalić!

Opis gry:
Wciel się w jedną z kilku postaci i rusz na wielką przygodę, zabijając potwory i pomagając wiosce Tilmeer w zażegnaniu problemów. Stawaj się coraz silniejszym i odkryj co tak naprawdę wydarzyło się w Malvanii!
Gra inspirowana serią Diablo, Divine Divinity, Legacy of Kain, Soul Reaver.
Dziękuję wszystkim, którzy pomogli w skryptach. Ewentualne bugi można zgłaszać tutaj bądź na discordzie.

System walki:
Walczymy przy pomocy klawisza akcji. Naszym zadaniem jest uderzyć potworka wcześniej niż on uderzy nas. Najlepiej ustawić się na wprost wroga i w momencie gdy będzie kratkę od nas, zacząć naciskać klawisz spacji/enter, by przeprowadzić szereg ataków.
Jeżeli potwór uderzy nas pierwszy, zacznie napierać na naszą postać i jedyną szansą będzie się wycofać i ponownie się "ustawić" by zaatakować.
W późniejszej wersji gry, potwory będą silniejsze i będą miały więcej modyfikacji więc do walki trzeba będzie odpowiednio "podejść", jednak zasada pozostaje ta sama.

Screeny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Uwagi:
Nie wymaga RTP
Ostatnio zmieniony śr mar 16, 2022 8:57 pm przez Zombik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [2k3] Malvania Czas Mroku

Post autor: Rubin »

Nie spodziewałem się tak szybko wydania tej gry. Nie tak dawno pomagałem przy zdarzeniach a tutaj proszę, projekt już w wersji grywalnej gotowy!

Jak będę dysponował chwilą to oczywiście ogram!

Awatar użytkownika
KorHabas93
Posty: 57
Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm

Re: [2k3] Malvania Czas Mroku

Post autor: KorHabas93 »

Pograłem chwilkę i twój ABS wydaje się być okej. Ciekawe, przyjazne, ale na pewno można wycisnąć z tego więcej. Strasznie irytuje to, że przeciwnik czasami nas blokuje, a ataki można zadawać tylko będąc przodem, co jest trochę niewygodne.

tomekk1410
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 22, 2022 1:23 pm

Re: [2k3] Malvania Czas Mroku

Post autor: tomekk1410 »

Niewątpliwie gra ma swój klimat. System walki jest bardzo ciekawy ale myślę, że byłoby lepiej gdyby był jakiś margines błędu w ustawieniu się do przeciwnika bo ustawianie się idealnie na wprost trochę psuje dynamikę walki. Na razie nie przeszedłem całego dema bo dosyć szybko ginę, myślę, że na początku gry mogłoby się trochę mniej przeciwników na mnie agrować.

ODPOWIEDZ