[Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
[Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
TYTUŁ: Lapin and The Spirit Totems
GATUNEK: Platformowo-Logiczna
AUTOR: Sozanek
SILNIK: Godot Engine
JĘZYK: Angielski
CZAS ROZGRYWKI: 5-10 minut
Opis gry:
Gra wykonana na 2-gą serię GoGodotJam.
Korzystaj z totemów i przywołuj zwierzęta aby przedostać się przez las pełen łamigłówek.
Screenshoty:
Linki do gry:
Link do gry na gotm.io (lepsza jakość w przeglądarce): [Link aktywny po zalogowaniu]
Link do gry na itch.io (możliwość pobrania gry): [Link aktywny po zalogowaniu]
Ostatnio zmieniony czw gru 02, 2021 8:13 pm przez Sozan, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
Cześć Muszę przyznać, że gra zrobiona jest profesjonalnie, zarówno pod względem oprawy graficznej jak i mechaniki
@Sozan czym się inspirowałeś tworząc grę?
@Sozan czym się inspirowałeś tworząc grę?
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
Hej, dzięki wielkie!
Graficznie, inspirowałem się grą Wonder Boy: The Dragon's Trap (w którą nie miałem jeszcze okazji zagrać, ale bardzo mi się podoba wizualnie), chociaż oczywiście moja jest dużo prostsza.
Jeśli chodzi o mechanikę, to nie inspirowałem się niczym konkretnym, szczerze mówiąc. Myślałem nad grą która będzie zgodna z tematem Jamu (Energy Source) i kombinowałem w edytorze. W pewnym momencie skopiowałem gracza I pomyślałem sobie "Kurde, szkoda że nie mogę na niego wskoczyć". A potem to już po prostu poszło. xD
Graficznie, inspirowałem się grą Wonder Boy: The Dragon's Trap (w którą nie miałem jeszcze okazji zagrać, ale bardzo mi się podoba wizualnie), chociaż oczywiście moja jest dużo prostsza.
Jeśli chodzi o mechanikę, to nie inspirowałem się niczym konkretnym, szczerze mówiąc. Myślałem nad grą która będzie zgodna z tematem Jamu (Energy Source) i kombinowałem w edytorze. W pewnym momencie skopiowałem gracza I pomyślałem sobie "Kurde, szkoda że nie mogę na niego wskoczyć". A potem to już po prostu poszło. xD
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
@Sozan a RPG zrobisz kiedyś?
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
Tak, w planach jest Action RPG/Metroidvania z elementami platformowymi (te gry na Jam traktuję głównie jako naukę żeby właśnie zrobić tego RPGa).
No, ale to w przyszłości.
No, ale to w przyszłości.
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
Rozumiem
W takim razie, czekamy na opinie innych graczy
W takim razie, czekamy na opinie innych graczy
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
Fajnie, że napisałeś o grze. Na discordzie link pewnie już zaginął, a tak każdy ma szansę zagrać
Tak jak już wiesz grę udało mi się przejść. Graficznie to bym się czepił ubogich animacji, ale też nie będę jakoś wybranie oceniać. Powiem tylko że najbardziej brakuje mi animacji skoku.
Pomysł na grę jak najbardziej jest ciekawy i godny uwagi, a myślę że jakby nawet bardziej to rozbudować to miałbyś podstawy, aby coś komercyjnie wydać. Także zachęcam do dalszej nauki i eksperymentowania bo masz potencjał
Mnie najbardziej ciekawi czy spróbujesz zrobić grę w 3D? Chciałbym taki eksperyment w 3D w twoim wykonaniu zobaczyć. Na pewno nie zaszkodzi spróbować
Tak jak już wiesz grę udało mi się przejść. Graficznie to bym się czepił ubogich animacji, ale też nie będę jakoś wybranie oceniać. Powiem tylko że najbardziej brakuje mi animacji skoku.
Pomysł na grę jak najbardziej jest ciekawy i godny uwagi, a myślę że jakby nawet bardziej to rozbudować to miałbyś podstawy, aby coś komercyjnie wydać. Także zachęcam do dalszej nauki i eksperymentowania bo masz potencjał
Mnie najbardziej ciekawi czy spróbujesz zrobić grę w 3D? Chciałbym taki eksperyment w 3D w twoim wykonaniu zobaczyć. Na pewno nie zaszkodzi spróbować
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
Jeszcze raz dzięki za zagranie!
Jeśli chodzi o małą ilość klatek w animacji, czy też po prostu małą ilość - spowodowane jest to głównie limitem czasowym. Zacząłem robić grę tak właściwie dopiero 24 listopada a ostateczny limit to była 23:00, 30 Listopada, więc czasu nie było dużo (naprawiałem bugi 20 minut przed upływem limitu czasowego).
Z pewnością po zakończeniu głosowań, dodam kilka zmian i poziomów które były w planach ale musiałem je ukroić żeby zmieścić się w czasie. Przede wszystkim zsynchronizowanie wszystkich przywołanych zwierząt oraz zmiany QoL.
A w zależności od tego jak gra zostanie przyjęta w głosowaniach z pewnością rozważę to czy warto rozbudować grę dalej i do jakiego etapu.
Jeśli chodzi o gry 3D - nie jestem przeciwko stworzeniu gry w 3D, ale jednocześnie nie mam żadnego zainteresowania (aktualnie) grafiką 3D. Więc jakbym robił grę 3D, to albo:
- 2.5D, postacie 2D, otoczenie 3D
- bazowane na prymitywach
- darmowe assety graficzne lub dedykowany grafik
Jeśli chodzi o małą ilość klatek w animacji, czy też po prostu małą ilość - spowodowane jest to głównie limitem czasowym. Zacząłem robić grę tak właściwie dopiero 24 listopada a ostateczny limit to była 23:00, 30 Listopada, więc czasu nie było dużo (naprawiałem bugi 20 minut przed upływem limitu czasowego).
Z pewnością po zakończeniu głosowań, dodam kilka zmian i poziomów które były w planach ale musiałem je ukroić żeby zmieścić się w czasie. Przede wszystkim zsynchronizowanie wszystkich przywołanych zwierząt oraz zmiany QoL.
A w zależności od tego jak gra zostanie przyjęta w głosowaniach z pewnością rozważę to czy warto rozbudować grę dalej i do jakiego etapu.
Jeśli chodzi o gry 3D - nie jestem przeciwko stworzeniu gry w 3D, ale jednocześnie nie mam żadnego zainteresowania (aktualnie) grafiką 3D. Więc jakbym robił grę 3D, to albo:
- 2.5D, postacie 2D, otoczenie 3D
- bazowane na prymitywach
- darmowe assety graficzne lub dedykowany grafik
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
Ach te limity czasowe Ale z drugiej strony fajnie że się podejmujesz takich wyzwań. Wielu twórców powinno się uczyć układania czasu pracy nad projektem, a jednym z takich wytycznych jest czas, którego nie można przekroczyć. Wtedy może i projekt nie jest idealny, ale za to powstanie, a z feedbacku ma się zestaw przydatnych informacji (głównie tego co nie działa). W skrócie: fajny dajesz przykład[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]czw gru 02, 2021 10:23 pmJeszcze raz dzięki za zagranie!
Jeśli chodzi o małą ilość klatek w animacji, czy też po prostu małą ilość - spowodowane jest to głównie limitem czasowym. Zacząłem robić grę tak właściwie dopiero 24 listopada a ostateczny limit to była 23:00, 30 Listopada, więc czasu nie było dużo (naprawiałem bugi 20 minut przed upływem limitu czasowego).
Z pewnością po zakończeniu głosowań, dodam kilka zmian i poziomów które były w planach ale musiałem je ukroić żeby zmieścić się w czasie. Przede wszystkim zsynchronizowanie wszystkich przywołanych zwierząt oraz zmiany QoL.
Re: [Godot Engine] Lapin and The Spirit Totems
a tego to ja jeszcze nie widziałem. Będę musiał koniecznie w to pograć, bo wygląda bardzo interesująco!