[RMXP]Talus Odyssey
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
@HGS Komu to potrzebne? Nie przesadzasz z tymi udoskonaleniami?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Po to tworzę tę grę, by przesadzać. Dla mnie radością samą w sobie jest przesadyzm w takich grach. Przynajmniej gracz będzie miał co robić.
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Tylko uważaj byś za bardzo nie przesadził[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]ndz sie 08, 2021 12:03 pmPo to tworzę tę grę, by przesadzać.
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Kto jak kto, ale ja mam w tym duże doświadczenie. Nie robię tej gry dla nobów, tylko dla ludzi lubiących wyzwania. Dla casualowego gracza będzie inna gra - Eden, ewentualnie SE
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Zabrzmiało to trochę jak te teksty typu ''Jestem od ciebie starszy więc mądrzejszy''[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]ndz sie 08, 2021 2:59 pmKto jak kto, ale ja mam w tym duże doświadczenie.
Mi już nawet nie chodzi o sam kontent, może jakiś ułamek graczy z tego skorzysta. Mi chodzi raczej o to że zamiast wydać już pełną wersję, ładujesz w grę coś, co można dodać w postaci DLC Co zmusza nas znowu do czekania na pełną wersję
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Zmierzam do tego, że pełna wersja docelowo i tak to ma posiadać. DLC może posiadać nową fabułę, nowe postaci, czy nową mapę, a nie funkcje, które mają być trzonem rozgrywki i największą jej miodnością. To tak jakby od Rim Worlda wymagać, by wywalić z niego system rekrutacji nowych kolonistów, bo gra będzie mniej lagować. Tworzę taki typ gry, a nie inny. Nowe rzeczy można pominąć. Nigdy nie zmuszałem gracza, by bawił się w budowanie domków itp, ale znaczna część graczy Pogromcy lubi takie rzeczy i dla nich mam zamiar to dodać.
Tworzę taki koncept gry, a nie inny. Każdy ma prawo dodawać do swoich projektów co mu się podoba. Jeśli ty masz ochotę dodać zaawansowany system alchemii, by było realnie, to tylko ty masz prawo decydować, czy to jest dobre dla gry, czy nie. Bo tylko ty wiesz, co będzie finalnie w pełnej wersji. Tak samo jest z Pogromcą. Wielu rzeczy nie widzieliście i nie wiecie o tej grze, a proces pełnej wersji to jakieś 3/5 stanu gry, który mam ukończony. Przypomnę, że demo to 1/5 gry.
Tworzę taki koncept gry, a nie inny. Każdy ma prawo dodawać do swoich projektów co mu się podoba. Jeśli ty masz ochotę dodać zaawansowany system alchemii, by było realnie, to tylko ty masz prawo decydować, czy to jest dobre dla gry, czy nie. Bo tylko ty wiesz, co będzie finalnie w pełnej wersji. Tak samo jest z Pogromcą. Wielu rzeczy nie widzieliście i nie wiecie o tej grze, a proces pełnej wersji to jakieś 3/5 stanu gry, który mam ukończony. Przypomnę, że demo to 1/5 gry.
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
To i tak dużo już masz, jak na tak zaawansowaną mechanicznie grę
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Zapodaję kilkoma fotkami z prac nad aktualizacją "Far North"
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Kolejna Aktualizacja? Ile tego jeszcze będzie, zanim, wydasz pełną wersję?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Z wielką przyjemnością odpowiem ci na to pytanie[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]ndz sie 22, 2021 10:31 pmKolejna Aktualizacja? Ile tego jeszcze będzie, zanim, wydasz pełną wersję?
Po wielu latach ciężkiej pracy nad demo, w końcu jestem w stanie jasno określić, że ta aktualizacja będzie jedną z dwóch / trzech aktualizacji uzupełniających wersję demo do statusu pełnej wersji gry. Oznacza to, że "Far North" będzie już traktowane jak pełna wersja gry, a kolejna aktualizacja po niej jako drugi part ogromnej linii fabularnej, jaka się z tą aktualizacją wiąże. To uniwersum jest bardzo duże i z pewnością można to zauważyć po ilości zadań pobocznych w wersji demo. Przewiduję, że pojawi się jeszcze Skandynawia, Babilon i Rzym => Te wszystkie trzy rejony będą oznaczały ukończenie prac nad pełną wersją gry. Nie wykluczam również dalszego rozwoju Pogromcy II o ile zostaną mi jeszcze wolne sloty na mapy, przełączniki i zmienne. Jeśli tak się stanie, to na pewno pojawi się w przyszłości więcej DLC. Pogromca II ma przytłaczać rozmachem. Taki jest mój cel. Nie wiem czy nie pobije to godzinowo Opowieści z Edorii. Z czego prosze pamiętać, że najwięcej fabuły będzie zajmowałą linia poboczna, która miejscami będzie lepsza nawet od tej głównej.
Główna linia fabularana będzie dosyć liniowa, a cały ciężar nieliniowości gry osadzę na fundamentach zadań pobocznych, zwykłych postaci, czy nawet wpływu Talusa na ekonomię.