[ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Dział projektów w pierwszej fazie tworzenia (tytuł, informacje pierwotne, skromna prezentacja projektu).
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
czw kwie 01, 2021 1:53 pm
Pewnie w przerwie, nie mając laptopa, natłamisły się pomysły na dalszy rozwój projektu ?
Oj tak i to bardzo... na razie nie będę zdradzał by nie zapeszać, czy aby na pewno mi to się uda jednak jestem dobrej myśli :ugeek:

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Natan Zuckerkandl »

Czekam na nowości :)

Awatar użytkownika
Loyni
Posty: 129
Rejestracja: czw sie 27, 2020 10:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Loyni »

Również wyczekuję więcej info jak się gra rozwija :roll:

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 373
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: HGS »

Pinroz zarzuca mi politykę Ubisoft, a sam ma politykę CDProjektRed :D

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pt kwie 23, 2021 9:34 am
Pinroz zarzuca mi politykę Ubisoft, a sam ma politykę CDProjektRed
Jeżeli już porównujemy do CDProjektRed, to raczej Wilczy Miot, a nie mnie :roll:
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
śr kwie 07, 2021 7:39 pm
Czekam na nowości
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt kwie 20, 2021 10:31 pm
Również wyczekuję więcej info jak się gra rozwija
Gra rozwija się cały czas do przodu, sporo się pozmieniało jednak o tym innym razem ;)

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 341
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: McLaren »

@PInroz co tam się pozmieniało w projekcie?

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
śr kwie 28, 2021 7:25 pm
@PInroz co tam się pozmieniało w projekcie?
No cóż chyba pora już zdradzić, co nie co z aktualnych postępów na temat projektu. Zwłaszcza że wiele osób ciągle mnie pyta jak tam z Anvocun. Otóż zmieniło się dużo. W sumie bardzo od momentu wstawienia zapowiedzi na tym forum. Postanowiłem podzielić się kilkoma znaczącymi zmianami jakie doczekał się projekt.

ZMIANY: :mrgreen:
:idea: Dużą zmianą doczekał się standardowy wygląd bohatera i co najważniejsze w końcu zacząłem korzystać z Gimpa co strasznie ułatwiło mi tworzenie nowych zasobów graficznych. A zwłaszcza charactersów pod mechanikę zmiany wyglądu postaci i różnego rodzaju animacje.
:idea: Zmniejszyłem rozmiar map z 75x75 na 56x56 co ułatwiło mi robienie lokacji. Te standardowe lokacje, bo lokacje typu jaskinie mają znacznie większy rozmiar.
:idea: Przywróciłem pomysł z minimapą, który pojawił się w sumie już od początków istnienia informacji o Anvocun w internecie. (Anulowany pomysł :roll: :roll: :roll: )
:idea: W Anvocun pojawiła się mechanika ciemności w jaskiniach (oparta na zdarzeniach). Kiedy gracz wchodzi do jaskiń ma ograniczone pole widoku (w dodatku minimapa jest wyłączona). By zwiększyć zasięg wzroku gracz musi np. przypisać Kaganek do zakładki ''Dodatek'' by oświetlić jaskinię. Jednak zanim to zrobi musi zrobić fuzję Kaganka ze świecą by móc korzystać z tego przedmiotu w formie Akcesorium. Gracz wtedy może przez jakiś czas używać kaganka do oświetlania ciemnych pomieszczeń do czasu, aż świeca się nie wypali. Planuję podobną mechanikę z systemem Dnia i Nocy jeżeli tak owe się pojawi w grze.
:idea: Cały czas rozwijany system walki i system zmiany wyglądu postaci. (W sumie to są główne mechaniki nad którymi od dłuższego czasu pracuję.)
:idea: Oraz wiele innych małych zmian... ;)

A tutaj screen jak miej więcej gra teraz wygląda 8-)
Obrazek
I na razie to tyle. Więcej szczegółów mam nadzieje zdradzić nie długo, o ile się wyrobię ze wszystkim :roll: :D
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2021 9:28 am przez PInroz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 331
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Rubin »

Widziałem odrobinę i muszę dodać od siebie, że animacje (pisząc moim ulubionym od niedawna cytatem) są "CH-O-L-E-R-N-I-E dobre :lol:"
--> na poważnie, prezentują się bardzo, ale to bardzo obiecująco.

- Pomysł z mini mapą w sumie spoko. Coś kojarzę że była dyskusja na #czacie, jak pokazywałeś stare Anvocum i pamiętam, że zwracałem na to uwagę.
Jednak, nie wiem na jakiej zasadzie zrobiłeś funkcjonowanie tej mapy. Ale, taka moja luźna myśl która przyszła mi na teraz do głowy.
że:
1. mam nadzieję że gracz musi zdobyć przedmiot "mapa" aby, ekran mini-mapy był pokazywany w momencie, kiedy protagonista posiada przedmiot mapy, a nie tak, od samego początku gry, wszystko ma dostępne. Jakie obrałeś zastosowanie?

2. Pomysł kolejny: np. gracz zdobywa mapę miasta nr.1, ale jeśli nie zdobędzie mapy miasta nr.2, to mapa pokazuje się tylko, kiedy gracz posiada mapę z konkretnej lokacji, a nie że, wywala mu od razu cały świat i dostaje dostęp do wszystkich map z gry. (mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi) =]

:idea: Dużą zmianą doczekał się standardowy wygląd bohatera i co najważniejsze w końcu zacząłem korzystać z Gimpa co strasznie ułatwiło mi tworzenie nowych zasobów graficznych. A zwłaszcza charactersów pod mechanikę zmiany wyglądu postaci i różnego rodzaju animacje.
- ahh tak, ta smolna walka z malowaniem grafik i animacji każdej z osobna, zamiast od razu siadać do gimpa, to się chłopie męczyłeś =]
:idea: Zmniejszyłem rozmiar map z 75x75 na 56x56 co ułatwiło mi robienie lokacji. Te standardowe lokacje, bo lokacje typu jaskinie mają znacznie większy rozmiar.
- hmm, ja wyznaję zasadę, że lepiej mniejsza mapa, a więcej naćkane obiektów, co według mnie, daje przyjemniejsze efekty estetyczne, niż, duża mapa z pustymi przestrzeniami, aby sztucznie wydłużyć graczowi rozgrywkę.
:idea: Cały czas rozwijany system walki i system zmiany wyglądu postaci. (W sumie to są główne mechaniki nad którymi od dłuższego czasu pracuję.)
- Cóż, o systemie walki się raczej nie dyskutuję czy jest faktycznie dobry czy zły, dopóki się go nie poczuje na własnych palcach i doznaniach. Tak w pusto, to raczej nie mam co się wypowiadać =]. Ew, zawszę można coś tylko doradzić. Jednak, nic poza tym.

[SCREEN]
Bardzo ładnie namalowane ikonki. Fajnie dobrana kolorystyka jak i kontrasty.
Widać, że ciężko pracujesz nad grą, bo przy każdym kolejnym zrzucie z niej, zmieniają się wszelakie detale. Więc no, coś się dzieje, coś działasz. Najważniejsze, że zmiany które są prezentowane, idą progresywnie do przodu. Więc, czekam na więcej =]

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: Natan Zuckerkandl »

@PInroz nie wiem jak inni, ale czekam na to :)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 373
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun

Post autor: HGS »

Przyzwoicie :)

ODPOWIEDZ