Oj tak i to bardzo... na razie nie będę zdradzał by nie zapeszać, czy aby na pewno mi to się uda jednak jestem dobrej myśli[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]czw kwie 01, 2021 1:53 pmPewnie w przerwie, nie mając laptopa, natłamisły się pomysły na dalszy rozwój projektu ?
[ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Czekam na nowości 
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Również wyczekuję więcej info jak się gra rozwija 
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Pinroz zarzuca mi politykę Ubisoft, a sam ma politykę CDProjektRed 
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Jeżeli już porównujemy do CDProjektRed, to raczej Wilczy Miot, a nie mnie[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]pt kwie 23, 2021 9:34 amPinroz zarzuca mi politykę Ubisoft, a sam ma politykę CDProjektRed
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]śr kwie 07, 2021 7:39 pmCzekam na nowości
Gra rozwija się cały czas do przodu, sporo się pozmieniało jednak o tym innym razem[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]wt kwie 20, 2021 10:31 pmRównież wyczekuję więcej info jak się gra rozwija
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
@PInroz co tam się pozmieniało w projekcie?
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
No cóż chyba pora już zdradzić, co nie co z aktualnych postępów na temat projektu. Zwłaszcza że wiele osób ciągle mnie pyta jak tam z Anvocun. Otóż zmieniło się dużo. W sumie bardzo od momentu wstawienia zapowiedzi na tym forum. Postanowiłem podzielić się kilkoma znaczącymi zmianami jakie doczekał się projekt.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]śr kwie 28, 2021 7:25 pm@PInroz co tam się pozmieniało w projekcie?
ZMIANY:
A tutaj screen jak miej więcej gra teraz wygląda
I na razie to tyle. Więcej szczegółów mam nadzieje zdradzić nie długo, o ile się wyrobię ze wszystkim
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2021 9:28 am przez PInroz, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Widziałem odrobinę i muszę dodać od siebie, że animacje (pisząc moim ulubionym od niedawna cytatem) są "CH-O-L-E-R-N-I-E dobre
"
--> na poważnie, prezentują się bardzo, ale to bardzo obiecująco.
- Pomysł z mini mapą w sumie spoko. Coś kojarzę że była dyskusja na #czacie, jak pokazywałeś stare Anvocum i pamiętam, że zwracałem na to uwagę.
Jednak, nie wiem na jakiej zasadzie zrobiłeś funkcjonowanie tej mapy. Ale, taka moja luźna myśl która przyszła mi na teraz do głowy.
że:
1. mam nadzieję że gracz musi zdobyć przedmiot "mapa" aby, ekran mini-mapy był pokazywany w momencie, kiedy protagonista posiada przedmiot mapy, a nie tak, od samego początku gry, wszystko ma dostępne. Jakie obrałeś zastosowanie?
2. Pomysł kolejny: np. gracz zdobywa mapę miasta nr.1, ale jeśli nie zdobędzie mapy miasta nr.2, to mapa pokazuje się tylko, kiedy gracz posiada mapę z konkretnej lokacji, a nie że, wywala mu od razu cały świat i dostaje dostęp do wszystkich map z gry. (mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi) =]
[SCREEN]
Bardzo ładnie namalowane ikonki. Fajnie dobrana kolorystyka jak i kontrasty.
Widać, że ciężko pracujesz nad grą, bo przy każdym kolejnym zrzucie z niej, zmieniają się wszelakie detale. Więc no, coś się dzieje, coś działasz. Najważniejsze, że zmiany które są prezentowane, idą progresywnie do przodu. Więc, czekam na więcej =]
--> na poważnie, prezentują się bardzo, ale to bardzo obiecująco.
- Pomysł z mini mapą w sumie spoko. Coś kojarzę że była dyskusja na #czacie, jak pokazywałeś stare Anvocum i pamiętam, że zwracałem na to uwagę.
Jednak, nie wiem na jakiej zasadzie zrobiłeś funkcjonowanie tej mapy. Ale, taka moja luźna myśl która przyszła mi na teraz do głowy.
że:
1. mam nadzieję że gracz musi zdobyć przedmiot "mapa" aby, ekran mini-mapy był pokazywany w momencie, kiedy protagonista posiada przedmiot mapy, a nie tak, od samego początku gry, wszystko ma dostępne. Jakie obrałeś zastosowanie?
2. Pomysł kolejny: np. gracz zdobywa mapę miasta nr.1, ale jeśli nie zdobędzie mapy miasta nr.2, to mapa pokazuje się tylko, kiedy gracz posiada mapę z konkretnej lokacji, a nie że, wywala mu od razu cały świat i dostaje dostęp do wszystkich map z gry. (mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi) =]
- ahh tak, ta smolna walka z malowaniem grafik i animacji każdej z osobna, zamiast od razu siadać do gimpa, to się chłopie męczyłeś =]Dużą zmianą doczekał się standardowy wygląd bohatera i co najważniejsze w końcu zacząłem korzystać z Gimpa co strasznie ułatwiło mi tworzenie nowych zasobów graficznych. A zwłaszcza charactersów pod mechanikę zmiany wyglądu postaci i różnego rodzaju animacje.
- hmm, ja wyznaję zasadę, że lepiej mniejsza mapa, a więcej naćkane obiektów, co według mnie, daje przyjemniejsze efekty estetyczne, niż, duża mapa z pustymi przestrzeniami, aby sztucznie wydłużyć graczowi rozgrywkę.Zmniejszyłem rozmiar map z 75x75 na 56x56 co ułatwiło mi robienie lokacji. Te standardowe lokacje, bo lokacje typu jaskinie mają znacznie większy rozmiar.
- Cóż, o systemie walki się raczej nie dyskutuję czy jest faktycznie dobry czy zły, dopóki się go nie poczuje na własnych palcach i doznaniach. Tak w pusto, to raczej nie mam co się wypowiadać =]. Ew, zawszę można coś tylko doradzić. Jednak, nic poza tym.Cały czas rozwijany system walki i system zmiany wyglądu postaci. (W sumie to są główne mechaniki nad którymi od dłuższego czasu pracuję.)
[SCREEN]
Bardzo ładnie namalowane ikonki. Fajnie dobrana kolorystyka jak i kontrasty.
Widać, że ciężko pracujesz nad grą, bo przy każdym kolejnym zrzucie z niej, zmieniają się wszelakie detale. Więc no, coś się dzieje, coś działasz. Najważniejsze, że zmiany które są prezentowane, idą progresywnie do przodu. Więc, czekam na więcej =]
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
@PInroz nie wiem jak inni, ale czekam na to 
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Przyzwoicie 
