[RMXP]Talus Odyssey
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
PIERWSZY NIEOFICJALNY JESZCZE
ZWIASTUN Pogromcy II
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
nie wiem nic o fabule i postaciach z trailera. nie wiem czy to dziwne skoro to ma byc rpg.
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
Zwiastun nie zawsze musi coś opowiadać. Może na przykład pokazać jakąś część rozgrywki i na tym koniec. Z pewnością będą kolejne zapowiedzi, więc możesz być pewien, że pojawi się też taka, która zaspokoi twoje pragnienie wiedzy na jakąś część historii
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
Już dużo widziałem zdjęć na kanale discordowym, oraz przeczytałem wątek na Twierdzy z gry i przyznam że gra zapowiada się świetnie.
Widać dużo się przy tym napracowałeś i bardzo czekam aż w końcu wydasz pogromcę. Będzie to z pewnością coś innego niż inne makerówki, które wszystkie wyglądają tak samo i mają tę samą fabułę --> przejdź mapę A i zabij ostatniego Bossa.
Liczę na dużo smaczków, o główny wątek fabularny mogę być spokojny i mam nadzieje że będą zadania poboczne ;]
Pytanie
Widać dużo się przy tym napracowałeś i bardzo czekam aż w końcu wydasz pogromcę. Będzie to z pewnością coś innego niż inne makerówki, które wszystkie wyglądają tak samo i mają tę samą fabułę --> przejdź mapę A i zabij ostatniego Bossa.
Liczę na dużo smaczków, o główny wątek fabularny mogę być spokojny i mam nadzieje że będą zadania poboczne ;]
Pytanie
Kod: [Wymagane logowanie]
- Czy gra oferuje tylko jedno zakończenie?
- Czy jest jeden wątek fabularny, czy jakoś się on rozgranicza?
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
Panie X-tech, raczej w trailerze nikt nie będzie ci robił opisu postaci, tylko jest on od tego żeby pokazać urywki z rozgrywki. więc WTF!?[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]sob lis 21, 2020 1:20 amnie wiem nic o fabule i postaciach z trailera. nie wiem czy to dziwne skoro to ma byc rpg.
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
Z przyjemnością odpowiem ci na zadane pytania. W wersji demo można pokierować fabułę tak, by doświadczyć innych rozwidleń fabularnych. Główny motyw jednak w wersji demo ma pewien punkt kumulacyjny, o który musiałem zahaczyć, by spiął mi się wątek w Skandynawii, którego nie będzie w wersji demonstracyjnej. Jest sporo zadań pobocznych, które mają więcej niż 1 możliwe zakończenie i te są na chwilę obecną wprowadzane, jako dodatkowa zawartość demo, jednak są to niewątpliwie rozwinięcia do już wcześniej zaczętych historii. Przykładem jest tu wioska Uk-Un, ponieważ gracz miał tam tylko musnąć jeden wątek, a jedno zadanie poboczne wygenerowało cały szereg ciekawych postaci[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]sob lis 21, 2020 1:31 pm- Czy gra oferuje tylko jedno zakończenie?
- Czy jest jeden wątek fabularny, czy jakoś się on rozgranicza?[/code]
Czy fabuła będzie super? Nie wiem. Mi trudno ocenić jej jakość, gdyż jestem autorem. Czy jako autor jestem zadowolony z całokształtu? Raczej tak. Wciąż dopieszczam elementy, które w mojej ocenie można zrobić lepiej, ale to normalne w przypadku tej gry. Wystarczy popatrzeć na pierwsze screeny z pierwszych wersji PII, a na obecne i widać diametralną różnicę.
Jedno jest pewne. Wszystko w tej grze jest dokładnie przemyślane. Jedynie boję się o ekonomię, ale to zawsze można poprawić w pełnej wersji prawda? Osoby, które martwią się o zbyt złożone interfejsy mogą być spokojne, gdyż nie zostawię was z brakiem wiedzy i już powstaje coś, co pomoże w eksploracji świata gry. Ostatnio Zombik uświadomił mnie, że dodaję wiele rzeczy i się napracowałem przy tym i nie każdy musi zaglądać w każdy kąt, by doświadczyć wszystkiego w grze i wiecie? To jest magiczne. Dlatego powstaje taka jedna maleńka rzecz, która będzie klejnotem koronnym całego świata Pogromcy II, a jednocześnie będzie uświadamiało o pewnych elementach mechaniki i nie tylko, na które normalnie przeciętny gracz by nie wpadł
Gra przeraża niektórych wielkością? Nie wiem czemu, ponieważ są poziomy trudności i na łatwym w zasadzie tylko się chodzi i poznaje fabułę, a na demonicznym jest w zasadzie hardkor, ale ma swoje atuty, na przykład otrzymujemy więcej monet za zabite potwory i mamy na demonicznym dostęp do kilku miejsc
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
Jeden z najbardziej ambitnych projektów
- mickul7682
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am
Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
kiedy premiera?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Najbardziej mi się w tej grze podoba to że nie widać tutaj RPG Makera. Jakby wyszła z zupełnie innego silnika.
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Prócz gry przygotowałem kilka innych niespodzianek. Myślę, że będziecie bardzo miło zaskoczeni
Nie jest to nic spektakularnego, no ale...
Do ukończenia prac nad demo zostało mi naprawdę niedużo. Trzymajcie kciuki, by się nic nie posypało
Nie jest to nic spektakularnego, no ale...
Do ukończenia prac nad demo zostało mi naprawdę niedużo. Trzymajcie kciuki, by się nic nie posypało