[ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Skoro tak, to postaram się w tym roku wstawić jakiś filmik z Anvocun (nie obiecuję ale postaram się). No to w takim razie czeka mnie sporo pracy by przystosować grę do tego stanu by nadawała się ona do nagrania Mam jeszcze niecałe 5 miesięcy, więc biorę się do roboty
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Pinroz spokojnie. Zobacz, że nawet ja czasami publikuję tak zwane "test mechaniki", by pokazać jakąś zajawkę Ja bardzo chętnie zobaczę co tam stworzyłeś do tej pory. Nawet jeśli jest to troszkę rozkrzaczone, to możesz dodać napis "w trakcie prac" i będzie git
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
[
Ja bym proponował na spokojnie i nie ulegać społecznej presji :d. Jak skończysz to będzie
Jako wierny fan zajawek mechanik, licznę na wszelkiego rodzaju atrakcje z tym związane, które pojawią się w grze :
Spoiler:
Jako wierny fan zajawek mechanik, licznę na wszelkiego rodzaju atrakcje z tym związane, które pojawią się w grze :
- mickul7682
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Kiedy będziesz publikował jakiś materiał o tym jak wygląda rozgrywka? Projekt żyje?
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
W grudniu planuję materiał video, w którym przedstawiam kilka podstawowych mechanik nad którymi od dłuższego czasu pracuję. Film pojawi się na nowym kanale (prawdopodobnie z komentarzem), gdyż nie chcę go umieszczać na mój główny kanał.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]wt wrz 29, 2020 9:48 pmKiedy będziesz publikował jakiś materiał o tym jak wygląda rozgrywka?
Tak projekt żyje i ma się całkiem dobrze[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]wt wrz 29, 2020 9:48 pmProjekt żyje?
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Czekam na materiał video z gry.
Jestem ciekaw jak będzie wyglądać całość
Jestem ciekaw jak będzie wyglądać całość
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
No właśnie bo coś ucichło
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Prace nad Anvocun nadal trwają... jednak z powodu ciągłych problemów z moim laptopem i napiętego harmonogramu związanego z życiem nie wiem czy zdążę z filmikiem prezentujący podstawowe mechaniki do grudnia. Zwłaszcza że HGS popchnął mnie do zrobienia ich w zupełnie inny sposób, przez co zaowocowało to o wiele sprawniejszą mechaniką zmiany wyglądu postaci. Co oczywiście wpływa też na inne mechaniki które muszę zrobić od nowa. Bo teraz patrzę jak zrobić poszczególne mechaniki tak by nie obciążały zbytnio grę, co oczywiście wpływa na ilość FPSów w czasie rozgrywki. Sama praca nad grą idzie mi bardzo powoli... robię wtedy kiedy mam wenę, a z tym też nie idzie zbyt produktywnie. Oczywiście nie porzucam projektu
Jednak ciągłe pokazywanie materiałów, może być trochę męczące zwłaszcza że potrzebuję znacznie więcej czasu by dopieścić to co chcę wam pokazać. Więc jak nie wyrobię się w grudniu to proszę nie bić
Jak jesteście ciekawi jak wygląda obecnie projekt, to możecie pytać HGSa. Pokazałem mu kilka rzeczy na discordzie. Doradził mi w kilku sprawach więc, na chwilę obecną mam co robić... o ile znajdę czas i chęci
Jednak ciągłe pokazywanie materiałów, może być trochę męczące zwłaszcza że potrzebuję znacznie więcej czasu by dopieścić to co chcę wam pokazać. Więc jak nie wyrobię się w grudniu to proszę nie bić
Jak jesteście ciekawi jak wygląda obecnie projekt, to możecie pytać HGSa. Pokazałem mu kilka rzeczy na discordzie. Doradził mi w kilku sprawach więc, na chwilę obecną mam co robić... o ile znajdę czas i chęci
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
Gra będzie fest. Tyle powiem
Ładne grafiki, autorskie. Trochę mi klimatem z PP pachnie [tego pierwszego], jeśli chodzi o klimat grafik, natomiast mechaniką Pinroz z pewnością się tu chce nam popisać. Wizualizacja ekwipunku to ciężki temat i chyba doradzenie ci akurat nieco innych rozwiązań, niż pierwotnie zakładałeś będzie owocować po ich wprowadzeniu. Te FPSy w XP są bardzo delikatne i łatwo jest zepsuć równowagę.
Ładne grafiki, autorskie. Trochę mi klimatem z PP pachnie [tego pierwszego], jeśli chodzi o klimat grafik, natomiast mechaniką Pinroz z pewnością się tu chce nam popisać. Wizualizacja ekwipunku to ciężki temat i chyba doradzenie ci akurat nieco innych rozwiązań, niż pierwotnie zakładałeś będzie owocować po ich wprowadzeniu. Te FPSy w XP są bardzo delikatne i łatwo jest zepsuć równowagę.
Re: [ZAPOWIEDŹ - XP] Anvocun
HGS, dlaczego podpowiadałeś Pinrozowi ^^ teraz będziemy musieli czekać dłużej na grę ;d[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]sob lis 28, 2020 8:52 pmZwłaszcza że HGS popchnął mnie do zrobienia ich w zupełnie inny sposób, przez co zaowocowało to o wiele sprawniejszą mechaniką zmiany wyglądu postaci.