[RPM]Scorched Earth ✔
Re: [RMXP] Scorched Earth
Myślę, że Pogromca II pokaże tak na prawdę co potrafię w RM za cuda robić
Wiele rzeczy jakie są w Pogromcy II są moją własną wizją tworzenia gier RPG i myślę, że po premierze wersji demo będzie się z czego uczyć. Oczywiście gra nie przypadnie do gustu każdemu. Co do SE to z pewnością będzie to pierwszy dynamiczny shooter w RM
Wiele rzeczy jakie są w Pogromcy II są moją własną wizją tworzenia gier RPG i myślę, że po premierze wersji demo będzie się z czego uczyć. Oczywiście gra nie przypadnie do gustu każdemu. Co do SE to z pewnością będzie to pierwszy dynamiczny shooter w RM
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth
HGS - musze przyznać że potrafisz nakręcić na swoje gierki i zrobić porządne zapowiedzi.
Screeny mi się bardzo podobają i nie mogę się doczekać tej gierki bo już dawno w jakąś dobrą strzelanke nie grałem i tym bardziej spod RPG Makera.
Wiadomo coś kiedy będzie jakas premiera, demo, cokolwiek ?
Screeny mi się bardzo podobają i nie mogę się doczekać tej gierki bo już dawno w jakąś dobrą strzelanke nie grałem i tym bardziej spod RPG Makera.
Wiadomo coś kiedy będzie jakas premiera, demo, cokolwiek ?
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth
Pierwsza testowa wersja wyjdzie dopiero jak ukończę oficjalne demo tej gry: [Wymagane logowanie]
A jestem coraz bliżej tego
A jestem coraz bliżej tego
- mickul7682
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth
Pachnie mi tu dobrą opowieścią i Falloutem. Na pewno zagram jak wyjdzie.
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth
nie mogę się tego doczekać
Może więcej info dostaniemy o grze ?
Może więcej info dostaniemy o grze ?
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth
Więcej info pojawi się po wyjściu DEMO gry Pogromca II, a ta gra jest coraz bliżej ukazania się wersji DEMO. Niedługo opublikuję więcej informacji na jej temat ponieważ szykuje się petarda. Mało publikuję ostatnio gdyż skupiam się na projekcie by go po prostu już dopiąć. W oczekiwaniu na SE będzie w co grać
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth
Czekamy z Niecierpliwością
- mickul7682
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth ✔
Jak projekt?
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth ✔
Dmucham na zimne. Wszyscy wiemy jak działają pola ruchu w rmie. możliwość chodzenia tylko góra dół lewo prawo lub po ewentualnych skosach.
Z tego co pamiętam zaplanowałeś to tak, że będzie tylko opcja góra dół lewo prawo...natomiast rzut i ustawienia postaci jakby obserwowały skosy.
Masz problemy techniczne, albo limitacje, które cię dobijają taka jest prawda. Założenia graficzne sądzą, że marzysz by zrobić coś w stylu alien shooter itp. Znów widze postawiłeś na grafikę i od tego startujesz. Możesz nikt ci nie zabroni, ale wg. mnie to nie gwarantuje udanej gry w rm. Możesz przecież zrobić same skosy w rmie da się chodzić po skosach i też będzie git. strzelanie po skosach jest też do zrobienia i dośc prosto jeśli będziesz lokalizował pociski przez ich położenie na polach mapy a ich ruch będzię się odbywał przez x + y....
OGÓLNIE pytałeś ile ma być wrogów na mapie. Jeśli to ma silić się na realizm lub wymagającą rozgrywkę podchodzącą pod adrenaline i wyzwanie postaw nie na 20 nie na 15 nie na 10 ale na jednego wroga na mapie w danej chwili ale z głową, który ma okreslone zachowania i jest okropnie trudny.
Jeśli to ma być tępa jatka jak alien shooter to zrób ich nawet 40 ważne, żeby młucka była totalna na ekranie bez spowalniaczy i bez dretwego systemu strzelania, ale konkluzja jest taka - najlepiej bedzie tutaj postawienie na inteligencje wrogów. zastępy debili z pistoletami mogą nie sprostać no chyba że zarazem będzie to humorystyczna i szalona gra. Tutaj nie ma jasnosci co do tego co potrafisz zrobić w tym kontekście w rm i jak to przetłumaczyć na środowisko rm, które jest inne i wymaga specyficznego zrozumienia w takiej translacji systemu jednej gry w inną podobną w rm. rm piękna rzecz
Z tego co pamiętam zaplanowałeś to tak, że będzie tylko opcja góra dół lewo prawo...natomiast rzut i ustawienia postaci jakby obserwowały skosy.
Masz problemy techniczne, albo limitacje, które cię dobijają taka jest prawda. Założenia graficzne sądzą, że marzysz by zrobić coś w stylu alien shooter itp. Znów widze postawiłeś na grafikę i od tego startujesz. Możesz nikt ci nie zabroni, ale wg. mnie to nie gwarantuje udanej gry w rm. Możesz przecież zrobić same skosy w rmie da się chodzić po skosach i też będzie git. strzelanie po skosach jest też do zrobienia i dośc prosto jeśli będziesz lokalizował pociski przez ich położenie na polach mapy a ich ruch będzię się odbywał przez x + y....
OGÓLNIE pytałeś ile ma być wrogów na mapie. Jeśli to ma silić się na realizm lub wymagającą rozgrywkę podchodzącą pod adrenaline i wyzwanie postaw nie na 20 nie na 15 nie na 10 ale na jednego wroga na mapie w danej chwili ale z głową, który ma okreslone zachowania i jest okropnie trudny.
Jeśli to ma być tępa jatka jak alien shooter to zrób ich nawet 40 ważne, żeby młucka była totalna na ekranie bez spowalniaczy i bez dretwego systemu strzelania, ale konkluzja jest taka - najlepiej bedzie tutaj postawienie na inteligencje wrogów. zastępy debili z pistoletami mogą nie sprostać no chyba że zarazem będzie to humorystyczna i szalona gra. Tutaj nie ma jasnosci co do tego co potrafisz zrobić w tym kontekście w rm i jak to przetłumaczyć na środowisko rm, które jest inne i wymaga specyficznego zrozumienia w takiej translacji systemu jednej gry w inną podobną w rm. rm piękna rzecz
Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP] Scorched Earth ✔
Gra zapowiada się świetnie, chętnie bym zobaczył z niej gameplay, ale jak to jest coś na wzór Fallout, moge być spokojny że wyjdzie z tego fajna rzeźnia ... Jeszczę liczę, aby był zawarty w niej jakiś element fabularny, żeby to nie było tlyko chodzenie i puste strzelanie. Ale troche z twórczością HGS się obracam, więc o fabułę można być spokojnym. Coś z pewnością będzie i będzie to dopracowane. Autor ma wyobraźnie i umiejętności.