Strona 2 z 2

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: sob kwie 23, 2022 7:48 pm
autor: Akser
Chwile zagrałem i o niebo lepsze jest niż tamto zrobione w makerze. Tutaj czuć jest grafitację, skoki, wszystko to ogólnie lepiej działa...

RPG MAKER KODAKOVA lubią to!

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: pt maja 06, 2022 6:49 pm
autor: Tofame
Podejście #2 do speedruna poziomu pierwszego - 45s.
obraz_2022-05-06_204904746.png
obraz_2022-05-06_204904746.png (20.89 KiB) Przejrzano 3435 razy

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: pt maja 06, 2022 8:40 pm
autor: EnterVPL
Czuć czuć, bo użyłem inny silnik (taki, który platformówkom jest przychylny)

Ludu mój ludu, ostatnio nie miałem szans, aby cokolwiek nowego rozpocząć, ale ta gra wraca do mnie i to na kilku płaszczyznach.

PL Tutors, dzięki że ograłeś moja produkcję. Udostępniam link do streamu na moment, kiedy jest moja gra uruchomiona [Link aktywny po zalogowaniu]

Kilka ludzi napisało do mnie prywatnie na discordzie o tym, że mam fajną grę co było dla mnie miłym zaskoczeniem, tak samo jak tutaj piszecie miłe słowa.
Tak tak, wiem że się broniłem przed rozwijaniem tej gry, ale teraz to bardziej wygląda jakbym nie miał wyboru i po prostu muszę to zrobić :D

Jeszcze pomyślę co by z tą grą zrobić. Coś typu dodanie poziomu pewnie wchodzi w grę i jakieś inne elementy bym dodał. Jakieś poprawki zrobił i może by się udało ten fullscreen naprawić.
Zgłaszajcie też propozycje ;)

Czas tworzenia aktualizacji: 1-2 tygodnie
Start tworzenia aktualizacji: 09.05.2022 (przerwa koło 19.05.2022 i kontynuacja po 26.05.2022 o ile będzie taka potrzeba)
Lista rzeczy do zrobienia:
  • ❌📝 [ficzer] utworzenie grafiki ze sterowaniem (obrazek z klawiaturą)
  • ❌📝 [ficzer] dodanie strzałek do sterowania (aby dało się grać obiema rękoma)
  • ✅🔥 [hotfix] dodanie innych klawiszy do sprintowania - już dostępne
  • ❌📝 [ficzer] dodanie wyskoczni dla lepszej zabawy :D
  • ❌📝 [ficzer] oznaczanie ukończonych poziomów
  • ❌🐞 [bugfix] zapamiętywanie zebranych monet (nie będzie się dało zebrać 2 razy tej samej monety)
  • ❌📝 [ficzer] utworzenie dwóch nowych poziomów
  • ❌📝 [ficzer] jeszcze więcej sekretów
  • ❌🐞 [bugfix] podejmę 61 próbę naprawienia fullscrenu
  • ✅🔥 [hotfix] zmiana sposobu wyświetlania gry - już dostępne
  • ✅📝 [ficzer] zmiana pozycji napisu checkpoint - już dostępne
(szybka legenda: ficzer - wszelkie nowości, bugfix - błędy do naprawienia, hotfix - błędy, za które wezmę się pierwszej kolejnosći)

Btw. Kilka drobnych poprawek już wrzuciłem. Między innymi inny klawisz do sprintowania.
Gdyby ktoś chciał grać na fullscreen to nie ma problemu, trzeba tylko scrollem się bawić. Dokładna instrukcja jest w opisie gry na itch. :D


@EDIT 08.05.2022 ok. 11:00 - dopisanie rzeczy do zrobienia i startu tworzenia aktualizacji

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: sob maja 07, 2022 10:19 am
autor: KateRio22
dobrze, że idziesz do przodu :D

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: ndz maja 08, 2022 10:44 am
autor: Rubin
No tego to się nie spodziewałem, że będzisz rozwijać dalej tę grę 8-)

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: ndz maja 08, 2022 6:38 pm
autor: EnterVPL
Też się nie spodziewałem, że wezmę się za tą grę ponownie, a broniłem się od tego dość mocno :D

W sumie nie zaczął się dzień startu, a mam już większość gotowe. Ach to "dzisiaj" kiedy miałem czas :lol:
Poniżej zaktualizowana lista:
  • ✅📝 [ficzer] utworzenie grafiki ze sterowaniem (obrazek z klawiaturą)
  • ✅📝 [ficzer] dodanie strzałek do sterowania (aby dało się grać obiema rękoma)
  • ✅🔥 [hotfix] dodanie innych klawiszy do sprintowania - już dostępne
  • ✅📝 [ficzer] dodanie wyskoczni dla lepszej zabawy :D
  • ✅📝 [ficzer] oznaczanie ukończonych poziomów
  • ✅🐞 [bugfix] zapamiętywanie zebranych monet (nie będzie się dało zebrać 2 razy tej samej monety)
  • ❌📝 [ficzer] utworzenie dwóch nowych poziomów
  • ❌📝 [ficzer] jeszcze więcej sekretów
  • ❌🐞 [bugfix] podejmę 61 próbę naprawienia fullscrenu
  • ✅🔥 [hotfix] zmiana sposobu wyświetlania gry - już dostępne
  • ✅📝 [ficzer] zmiana pozycji napisu checkpoint - już dostępne
Trzeci poziom jest prawie gotowy. Czwartego jeszcze nie zacząłem tworzyć
Planuję wrócić do pierwszego i drugiego poziomu i w nich dodać chociaż po jednym nowym sekrecie

Tych gotowych zmian jeszcze nie wrzucam, więc dostępne są te co ostatnio były.
Jak coś jestem otwarty na sugestie. Myślę, że zdążę jeszcze coś w plany wcisnąć :D

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: czw maja 12, 2022 5:43 pm
autor: EnterVPL
Gotowe!
Obrazek

Wersja: 0.0.3
Link: [Link aktywny po zalogowaniu]
  • ✅📝 [ficzer] utworzenie grafiki ze sterowaniem (obrazek z klawiaturą)
  • ✅📝 [ficzer] dodanie strzałek do sterowania (aby dało się grać obiema rękoma)
  • ✅🔥 [hotfix] dodanie innych klawiszy do sprintowania
  • ✅📝 [ficzer] dodanie wyskoczni dla lepszej zabawy :D
  • ✅📝 [ficzer] oznaczanie ukończonych poziomów
  • ✅🐞 [bugfix] zapamiętywanie zebranych monet (nie będzie się dało zebrać 2 razy tej samej monety)
  • ✅📝 [ficzer] utworzenie dwóch nowych poziomów
  • ✅📝 [ficzer] jeszcze więcej sekretów
  • ✅🐞 [bugfix] podejmę 61 próbę naprawienia fullscrenu
  • ✅🔥 [hotfix] zmiana sposobu wyświetlania gry
  • ✅📝 [ficzer] zmiana pozycji napisu checkpoint

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

: pn maja 23, 2022 11:24 pm
autor: mickul7682
Fajnie, że gra jest rozwijana. Pograłem w nowe poziomy i całkiem fajne, tylko ujemne punkty bolą w oczy.