[Godot Engine] Meow Meow Jump

Ostatni etap projektu, czyli praktycznie pełny, grywalny projekt, gotowy do pobrania i grania.
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

[Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: EnterVPL »

Meow Meow Jump
Zrzut ekranu z 2022-01-23 19-07-53.png
Zrzut ekranu z 2022-01-23 19-07-53.png (1.06 KiB) Przejrzano 4101 razy

  • Gatunek: Platformowa
  • Autor: EnterVPL
  • Silnik: Godot Engine
  • Wersja: 0.0.3
  • Język: Angielski
  • Link: [Link aktywny po zalogowaniu]


Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-24-15.png
Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-24-15.png (11.57 KiB) Przejrzano 4101 razy

Opis
Meow Meow Jump to prosta bez wodotrysków gra platformowa. Powstała głównie w celu nauczenia się silnika Godot Engine. Jeśli by tak sumować łączny czas pracy nad grą to były około 2 tygodnie, chociaż myślę że wprawione osoby zrobiłyby to samo w 2 dni.

Gra polega na tym że zbieramy monety i przechodzimy całe dwa poziomy. W celu podsumowania czasu gry mamy kotka stojącego pomiędzy poziomami: on nam powie ile czasu graliśmy, ile zebraliśmy monet oraz to ile razy umarliśmy.

Grę można zagrać tylko przez przeglądarkę internetową na swoim komputerze ;)

Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-24-31.png
Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-24-31.png (9.82 KiB) Przejrzano 4101 razy

Mechanika
Hmm.. idziemy na boki i skaczemy :lol:

Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-25-35.png
Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-25-35.png (12.4 KiB) Przejrzano 4101 razy

Słowa końcowe
Życzę miłej zabawy. :)
Gra raczej nie będzie aktualizowana, ale z tego co sprawdzałem to nie ma niczego co by było jakieś kardynalne. Oczywiście grafiki wzajemnie do siebie nie pasują, ale cóż. Za darmo i na szybko to na czymś koszty uciąć musiałem :lol:

Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-24-56.png
Zrzut ekranu z 2022-01-30 20-24-56.png (16.16 KiB) Przejrzano 4101 razy

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: HGS »

Ładnie to wygląda. Podoba mi się.

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: PInroz »

No wygląda ciekawie... trochę jak gra Sozan. Jest jakaś szansa rozwijania tej gry?

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: EnterVPL »

Tej gry nie będę rozwijać. Szkoda czasu :D

Tak jak w słowach końcowych powiedziałem. Gra powstała tylko po to, abym nauczył się Godot Engine. Ogólnie specyfika gry jest słaba do rozwoju: od co kolejna platformówka. Wolę czas poświęcić na zrobienie kolejnej, być może lepszej, gry. W nowej grze z pewnością zmienię format, który obrałem, bo ten co jest tutaj przysporzył mi tylko problemów (za dużo szukania assetów, za dużo tracenia czasu).

Też tak jak powiedziałem, tą grę pewnie da się utworzyć w całości w 2 dni. Ja 90% czasu robienia gry poświęciłem tylko na szukaniu grafik (ale i tak mniej niż jakbym miał sam robić). Pewnie gdybym miał już wcześniej gotową bazę assetów to bym zrobił coś więcej w tej grze.

No, ale nie ma tego złego: swój cel osiągnąłem: zdobyć minimalny poziom w godot :lol: a przy okazji społeczność ma kolejną grę w bibliotece, więc każdy zyskuje :D

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: Rubin »

Enter, ty to wydajesz gry w takim tempie że masakra! ;d
Był FC w makerze, a teraz kontynuacja (chyba to jest kontynuacja) w nowym silniku. I co najlepsze, jak zwykle inny silnik działa dużo lepiej od makera :)
Jeszcze nie grałem bo jak w wolnej chwili odpaliłem to miałem kłopot o którym wspominałem na discordzie. Ale postram się zagrać i podzielić się wynikiem.

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: EnterVPL »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn lut 07, 2022 5:06 pm
Jeszcze nie grałem bo jak w wolnej chwili odpaliłem to miałem kłopot o którym wspominałem na discordzie. Ale postram się zagrać i podzielić się wynikiem.
Spróbuj nie grać na pełnym ekranie. Ogólnie jakiś problem jest na itch, że jak odklikasz się poza grą to trudno do niej wrócić. Ogólnie znalazłem na to sposób, ale to trzeba bawić się scrollem. Ogólnie: jak klikniesz "play" to już myszką więcej nie klikaj :roll: powinno działać

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: McLaren »

@EnterVPL masz talent, gra wygląda idealnie :)

Awatar użytkownika
BH Ouji
Posty: 82
Rejestracja: śr sie 26, 2020 8:29 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: BH Ouji »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt lut 15, 2022 10:55 am
@EnterVPL masz talent, gra wygląda idealnie :)
Bruh

Update

Ale dobra e tam, rób co chcesz

Awatar użytkownika
Oxidizer
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 25, 2022 1:14 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: Oxidizer »

Muszę przyznać, że gra jest naprawdę fajna. Przyjemnie mi się w nią grało, chociaż dla mnie była za krótka. Sterowanie niestety jest na minus. Używanie klawisza "shift" przy zwykłej biurowej klawiaturze się blokuje. Polecam zamienić na "Crtl". Zdecydowanie wolę nieco dłuższe gry.
Na plus zdecydowanie przemawia to, że nie trzeba jej pobierać :)

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: mickul7682 »

O kurcze. Nie wiem jakim cudem mi ta gra umkła. Pograłem cwilę i zgodzę się, że shift nie należy do wygodnych klawiszy. Może warto dodać opcję ustawienia tego? lub podmiany Shift na Control?

ODPOWIEDZ