[Godot Engine] Meow Meow Jump

Ostatni etap projektu, czyli praktycznie pełny, grywalny projekt, gotowy do pobrania i grania.
Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: Akser »

Chwile zagrałem i o niebo lepsze jest niż tamto zrobione w makerze. Tutaj czuć jest grafitację, skoki, wszystko to ogólnie lepiej działa...

RPG MAKER KODAKOVA lubią to!

Awatar użytkownika
Tofame
Posty: 1
Rejestracja: śr kwie 28, 2021 11:14 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: Tofame »

Podejście #2 do speedruna poziomu pierwszego - 45s.
obraz_2022-05-06_204904746.png
obraz_2022-05-06_204904746.png (20.89 KiB) Przejrzano 3297 razy

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: EnterVPL »

Czuć czuć, bo użyłem inny silnik (taki, który platformówkom jest przychylny)

Ludu mój ludu, ostatnio nie miałem szans, aby cokolwiek nowego rozpocząć, ale ta gra wraca do mnie i to na kilku płaszczyznach.

PL Tutors, dzięki że ograłeś moja produkcję. Udostępniam link do streamu na moment, kiedy jest moja gra uruchomiona [Link aktywny po zalogowaniu]

Kilka ludzi napisało do mnie prywatnie na discordzie o tym, że mam fajną grę co było dla mnie miłym zaskoczeniem, tak samo jak tutaj piszecie miłe słowa.
Tak tak, wiem że się broniłem przed rozwijaniem tej gry, ale teraz to bardziej wygląda jakbym nie miał wyboru i po prostu muszę to zrobić :D

Jeszcze pomyślę co by z tą grą zrobić. Coś typu dodanie poziomu pewnie wchodzi w grę i jakieś inne elementy bym dodał. Jakieś poprawki zrobił i może by się udało ten fullscreen naprawić.
Zgłaszajcie też propozycje ;)

Czas tworzenia aktualizacji: 1-2 tygodnie
Start tworzenia aktualizacji: 09.05.2022 (przerwa koło 19.05.2022 i kontynuacja po 26.05.2022 o ile będzie taka potrzeba)
Lista rzeczy do zrobienia:
  • ❌📝 [ficzer] utworzenie grafiki ze sterowaniem (obrazek z klawiaturą)
  • ❌📝 [ficzer] dodanie strzałek do sterowania (aby dało się grać obiema rękoma)
  • ✅🔥 [hotfix] dodanie innych klawiszy do sprintowania - już dostępne
  • ❌📝 [ficzer] dodanie wyskoczni dla lepszej zabawy :D
  • ❌📝 [ficzer] oznaczanie ukończonych poziomów
  • ❌🐞 [bugfix] zapamiętywanie zebranych monet (nie będzie się dało zebrać 2 razy tej samej monety)
  • ❌📝 [ficzer] utworzenie dwóch nowych poziomów
  • ❌📝 [ficzer] jeszcze więcej sekretów
  • ❌🐞 [bugfix] podejmę 61 próbę naprawienia fullscrenu
  • ✅🔥 [hotfix] zmiana sposobu wyświetlania gry - już dostępne
  • ✅📝 [ficzer] zmiana pozycji napisu checkpoint - już dostępne
(szybka legenda: ficzer - wszelkie nowości, bugfix - błędy do naprawienia, hotfix - błędy, za które wezmę się pierwszej kolejnosći)

Btw. Kilka drobnych poprawek już wrzuciłem. Między innymi inny klawisz do sprintowania.
Gdyby ktoś chciał grać na fullscreen to nie ma problemu, trzeba tylko scrollem się bawić. Dokładna instrukcja jest w opisie gry na itch. :D


@EDIT 08.05.2022 ok. 11:00 - dopisanie rzeczy do zrobienia i startu tworzenia aktualizacji

Awatar użytkownika
KateRio22
Posty: 84
Rejestracja: pt gru 25, 2020 4:05 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: KateRio22 »

dobrze, że idziesz do przodu :D

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: Rubin »

No tego to się nie spodziewałem, że będzisz rozwijać dalej tę grę 8-)

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: EnterVPL »

Też się nie spodziewałem, że wezmę się za tą grę ponownie, a broniłem się od tego dość mocno :D

W sumie nie zaczął się dzień startu, a mam już większość gotowe. Ach to "dzisiaj" kiedy miałem czas :lol:
Poniżej zaktualizowana lista:
  • ✅📝 [ficzer] utworzenie grafiki ze sterowaniem (obrazek z klawiaturą)
  • ✅📝 [ficzer] dodanie strzałek do sterowania (aby dało się grać obiema rękoma)
  • ✅🔥 [hotfix] dodanie innych klawiszy do sprintowania - już dostępne
  • ✅📝 [ficzer] dodanie wyskoczni dla lepszej zabawy :D
  • ✅📝 [ficzer] oznaczanie ukończonych poziomów
  • ✅🐞 [bugfix] zapamiętywanie zebranych monet (nie będzie się dało zebrać 2 razy tej samej monety)
  • ❌📝 [ficzer] utworzenie dwóch nowych poziomów
  • ❌📝 [ficzer] jeszcze więcej sekretów
  • ❌🐞 [bugfix] podejmę 61 próbę naprawienia fullscrenu
  • ✅🔥 [hotfix] zmiana sposobu wyświetlania gry - już dostępne
  • ✅📝 [ficzer] zmiana pozycji napisu checkpoint - już dostępne
Trzeci poziom jest prawie gotowy. Czwartego jeszcze nie zacząłem tworzyć
Planuję wrócić do pierwszego i drugiego poziomu i w nich dodać chociaż po jednym nowym sekrecie

Tych gotowych zmian jeszcze nie wrzucam, więc dostępne są te co ostatnio były.
Jak coś jestem otwarty na sugestie. Myślę, że zdążę jeszcze coś w plany wcisnąć :D

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: EnterVPL »

Gotowe!
Obrazek

Wersja: 0.0.3
Link: [Link aktywny po zalogowaniu]
  • ✅📝 [ficzer] utworzenie grafiki ze sterowaniem (obrazek z klawiaturą)
  • ✅📝 [ficzer] dodanie strzałek do sterowania (aby dało się grać obiema rękoma)
  • ✅🔥 [hotfix] dodanie innych klawiszy do sprintowania
  • ✅📝 [ficzer] dodanie wyskoczni dla lepszej zabawy :D
  • ✅📝 [ficzer] oznaczanie ukończonych poziomów
  • ✅🐞 [bugfix] zapamiętywanie zebranych monet (nie będzie się dało zebrać 2 razy tej samej monety)
  • ✅📝 [ficzer] utworzenie dwóch nowych poziomów
  • ✅📝 [ficzer] jeszcze więcej sekretów
  • ✅🐞 [bugfix] podejmę 61 próbę naprawienia fullscrenu
  • ✅🔥 [hotfix] zmiana sposobu wyświetlania gry
  • ✅📝 [ficzer] zmiana pozycji napisu checkpoint

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [Godot Engine] Meow Meow Jump

Post autor: mickul7682 »

Fajnie, że gra jest rozwijana. Pograłem w nowe poziomy i całkiem fajne, tylko ujemne punkty bolą w oczy.

ODPOWIEDZ