Jeszcze co. Walnij recenzję, mogą być dwie - Z ocen zostanie wyciągnięta średnia i taka będzie ogólna ocena na stronie. Wal recenzję śmiało[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]ndz lip 04, 2021 2:11 pmChciałem po prostu napisać, że autor ma szczęście, że trafił na kogoś, komu gra się bardziej podobała ode mnie, that's all. Może zabrzmiało to sugestywnie ale nie miałem tego na myśli
A co do Kejbli, nigdy nie mówiłem że to są jakieś wyjątkowe dzieła sztuki, przynajmniej nie od... Trzech lat, kiedy przestałem być scenowym bachorem który się wszystkim podnieca, heh.
[MV] FloppyCat
Re: [MV] FloppyCat
Re: [MV] FloppyCat
Hejo.
Gra jak wiele gier: dla jednych słaba dla innych arcydzieło.
Czy dało się lepiej? Tak.
Czy mi się chciało? Nie
Czemu mi się nie chce? To tylko kolejna gra, bez większego sensu. To tylko hobby uprawiane raz na jakiś czas. Zajęć mam więcej niż tylko to, ale nie ma co o tym pisać, bo temat jest o grze
Czemu 2 tygodnie? Niektóre limity motywują. A wiem, że te dłuższe projekty mi nie idą. Coś co zrobię w 2 tygodnie ma dużą szansę wyjść.
Czy ta gra to eksperyment? Tak.
Czy coś to dało? Tak - głównie skrypty
Nie wiem czemu ocena 6/10, ale jest. Tak jak Rubin wspomniał, ja sam myślę że 2/10 powinno być bardziej odpowiednie, ale ja to ja i zawsze jestem taki krytyczny dla swoich dzieł. Trudnie też być obiektywnym. Każdy ma swoje gusta.
Jednakże fajnie by było, aby jedna gra miała więcej niż jedną recenzję. Wtedy średnia z ocen byłaby już bardziej obiektywna.
No też się przyznam, że nie jestem wybitnym twórcą gier. Ale też nie chcę być wybitny w tej dziedzinie (są inne, w których chcę być dobry). FloppyCat to dobrze pokazuje. Dwa poziomy na luzie i trzeci na nerwach. Wykorzystałem pewne myki, aby była bardziej wciągająca no i tyle, a skrypty to głównie elementy HUDu i menusów. Gra i tak w większości jest oparta na zdarzeniach.
Gra jak wiele gier: dla jednych słaba dla innych arcydzieło.
Czy dało się lepiej? Tak.
Czy mi się chciało? Nie
Czemu mi się nie chce? To tylko kolejna gra, bez większego sensu. To tylko hobby uprawiane raz na jakiś czas. Zajęć mam więcej niż tylko to, ale nie ma co o tym pisać, bo temat jest o grze
Czemu 2 tygodnie? Niektóre limity motywują. A wiem, że te dłuższe projekty mi nie idą. Coś co zrobię w 2 tygodnie ma dużą szansę wyjść.
Czy ta gra to eksperyment? Tak.
Czy coś to dało? Tak - głównie skrypty
Nie wiem czemu ocena 6/10, ale jest. Tak jak Rubin wspomniał, ja sam myślę że 2/10 powinno być bardziej odpowiednie, ale ja to ja i zawsze jestem taki krytyczny dla swoich dzieł. Trudnie też być obiektywnym. Każdy ma swoje gusta.
Jednakże fajnie by było, aby jedna gra miała więcej niż jedną recenzję. Wtedy średnia z ocen byłaby już bardziej obiektywna.
No też się przyznam, że nie jestem wybitnym twórcą gier. Ale też nie chcę być wybitny w tej dziedzinie (są inne, w których chcę być dobry). FloppyCat to dobrze pokazuje. Dwa poziomy na luzie i trzeci na nerwach. Wykorzystałem pewne myki, aby była bardziej wciągająca no i tyle, a skrypty to głównie elementy HUDu i menusów. Gra i tak w większości jest oparta na zdarzeniach.
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [MV] FloppyCat
Fajna kocia przygoda Gra wciąga swoją prostotą