Strona 1 z 9

[2k3] BIT MAN

: ndz sty 17, 2021 4:24 pm
autor: Rubin
===============================================================

Obrazek
-- -- --
TYTUŁ: BIT MAN
WERSJA: 1.0
GATUNEK: Zręcznościowa
SILNIK: Rpg Maker 2k3
JĘZYK: PL
ROZMIAR 75,4 MB
DODATKOWE INFO Nie wymaga RTP!
-- -- --
[Link aktywny po zalogowaniu]

===============================================================
Witam, chciałbym zaprezentować moją pierwszą grę, nad którą pracowałem już od jakiegoś czasu i w końcu nastał ten dzień, że mogę ją opublikować.
Gra, gatunkowo jest zręcznościówką. W której gracz, głównie skupia się na gromadzeniu punktów.
Przechodzeniu z areny A do B, gdzie na końcu musi pokonać ostatniego przeciwnika.


Obrazek
Gra nosi tytuł BIT-MAN. Pracowałem nad nią kilka miesięcy, chodź gdyby nie dużo innych rzeczy które mnie odwlekały od jej tworzenia, czy też samo lenistwo. Zrobiłbym ją dużo, dużoooo, szybciej.

ObrazekObrazek


Projekt został stworzony w RM 2k3. W większości posiadam własną grafikę, którą samodzielnie malowałem. Oprawa dźwiękowa to w większości dźwięki z darmowych źródeł (ew. kilka się trafi z innych gier). Natomiast sam koncept, zrodził się z kilkunastu gier w które grałem 15 lat temu na NESie. Tak, gra, będzie przypominać (w mniejszym lub większym stopniu), twór, jakbyście wsadzili dyskietkę do pegasusa i włączyli starą nostalgiczną grę, a przynajmniej mam taką nadzieję, że zostanie w ten sposób odebrana.
Obrazek Obrazek
Historia opowiada o bohaterze, który wykonując polecenie obecnego panującego władcy królestwa, by uratował jego córkę księżniczkę i ochronił ją, przed złymi antyherosami, którzy zaatakowali królestwo. BIT-MAN postanawia skryć się na [Link aktywny po zalogowaniu].. Jednak tajemnicza postać, która zapoczątkowała wojnę, odnajduje ich i nie cofnie się przed niczym, aby zrealizować swoje nikczemne plany.

Obrazek

Po starciu z czarodziejem, bohaterowi pomaga doktor. Wspólnie z BIT-MANEM przechodzą szeregi badań, aby w końcu zrealizować finalnie proces adaptowania po urazie i następnie przejść do etapu szkolenia. Przed bohaterem stoi ogromne zadanie ro zrealizowania. Ponieważ księżniczki strzeże potężny czarodziej i jego 5ciu rycerzy, których będzie musiał przezwyciężyć.

Obrazek



Obrazek
Gra nie będzie kompletnie przypominać typowych tworów z RPG Makera.
Od całkowicie przebudowanego menu, aż po wszelkie mechaniki i systemy, które wprowadziłem.
(Nie chcę zdradzać wszystkiego). Ale, aby najlepiej was nakierować o co w tym wszystkim chodzi. Będzie to coś na wzór Pac-Mana.
Kilkadziesiąt aren, na których gracz musi zdobyć konkretną ilość punktów, aby móc przejść do kolejnej.
Na zakończeniu każdej z aren, przyjdzie nam zawalczyć z BOSSEM, czyli ww. rycerzami czarnoksiężnika.
Każdy z nich reprezentuje inny świat. (Wodę, Przyrodę, Ziemię, Powietrze, Ogień). W zasadzie, czy żywioły mają wpływ na rozgrywkę ?
Poza aspektem wizualnym, oraz klimatem dźwiękowym, większego wpływu na grę one nie mają.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Przed każda areną, gracz ma możliwość przygotować się i zakupić specjalne Umiejętności, które może nabyć po pokonaniu każdego bossa.
Np. za pokonanie, bossa który reprezentuje Powietrze, gracz, otrzyma możliwość - Odrzucania przeciwników, którzy będą zbyt blisko gracza.
Za każdego pokonanego bossa, jest nowa zdolność. Plus, w trakcie rozgrywki, gracz będzie miał możliwość korzystania z jednorazowych wzmocnień.
(spowolnienie czasu, wzrost siły, czy zdetonowanie wszystkich przeciwników na mapie).
Obrazek
Dodatkowo, stworzyłem również panel Statystyk, gdzie gracz będzie posiadał wgląd do poszczególnych informacji, takich jak np. Ile wykorzystał umiejętności, ile zaliczył zgonów czy zwycięstw. Tak, by wszystko to co robi w grze, nie odchodziło w zapomnienie.

Obrazek


Obrazek
Myślę że na ten moment nie mam co już więcej się rozpisywać. Tak, wiem, niektórzy będą prosić o filmiki z samego gameplayu, natomiast z tym się wstrzymam i nie chce wszystkiego prezentować. Dla tych, którzy będą śledzić poczynania i tak pobiorą grę i sprawdzą wszystko samodzielnie. Możecie być spokojni, od zapowiedzi do jej wydania dzieli nas kilkanaście dni. (2-3tygodnie maksymalnie). Spodziewajcie się 8bitowych grafik, klimatycznych melodii , fabularnych cutscenek i przyjemnej zabawy.
Dla zniecierpliwionych, aby zaspokoić waszą ciekawość, poniżej prezentacja umiejętności z gry.

[PRZYŚPIESZENIE]
Spoiler:
Obrazek
[PRZENIKANIE]
Spoiler:
Obrazek
[ODRZUCENIE]
Spoiler:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[Kilka dźwięków]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]
[Link aktywny po zalogowaniu]

PODZIĘKOWANIA
Tutaj swoją wdzięczność kieruję do testerów gry: Goblina, KateRio, Witcherka, Pinroza, McLarena, Reptile,
Pomooc przy programowaniu systemów: HGS
Pomoc w programowaniu i przy całokształcie projektu: Reptile

Gdyby był jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji. =]
Jedynie o co proszę, to trzymać kciuki za wytrwałość i siłę w ukończeniu gry.
Jeśli najdzie potrzeba będę dodawał więcej informacji. Pozdrawiam serdecznie.



________________________________________________________
_________________________________


Obrazek

Re: [ZAPOWIEDŹ - ME] BIT MAM

: ndz sty 17, 2021 4:26 pm
autor: HGS
Od dawna zapowiadana przez Rubina gra. Czekam na demo :)

Re: [ZAPOWIEDŹ - ME] BIT MAN

: ndz sty 17, 2021 4:33 pm
autor: Falafel
Widzę że się robi trend na retro-podobne gierki :D

Mechaniki zapowiadają się świetnie,fabuła brzmi interesująco,zaś grafika przywodzi na myśl nie tyle NES,co złotą erę strony Newgrounds ;)

Pracuj dalej,kochany,wszyscy czekamy!

Re: [ZAPOWIEDŹ - ME] BIT MAN

: ndz sty 17, 2021 6:49 pm
autor: Goblin
Od dawna na głosowym narzekałeś na przedłużający się proces twórczy tej gry :lol:

O ile jestem jednak trochę za młody by pałać nostalgią do tak retro gier, to o tyle tu z chęcią zagram.

Czekam, trzymam kciuki i wspieram mentalnie :P

Re: [ZAPOWIEDŹ - ME] BIT MAN

: ndz sty 17, 2021 8:58 pm
autor: McLaren
@Rubin warto było czekać na tę zapowiedź ;) Gra przypomina mi dobre gry na nesa, muzyka fenomenalna, pasuje idealnie do stylu graficznego, co tu dużo pisać, czekamy z niecierpliwością na wydanie gry!

PS. Kupowanie umiejętności po pokonaniu bosa w grze przypomina mi fajną grę na pegasusa, BIG NOSE. Tam kupowało się umiejętności za zdobyte podczas gry kości ;)

Obrazek

Re: [RPG - ME] BIT MAN

: pn sty 18, 2021 7:35 am
autor: KateRio22
Czekam z niecierpliwością!

Re: [RPG - ME] BIT MAN

: pn sty 18, 2021 4:52 pm
autor: Teo
Przychodzę z Newsa. Fajna tajemnicza zapowiedź, wygląda interesująco. Ciekaw jestem efektów.
Dużo zawartego tekstu i informacji, ale sama rozgrywka nie została ukazana.
Fajnie że gra zostanie wydana od razu w pełnej wersji bez zabawy w beta i demo wersje.
Co mogę powiedzieć. Przewiduje że będzie to coś prostego, ale bardzo interesującego i klimatycznego.
Gratulacje no i wysyłam wsparcie mentalne. :arrow: :arrow: :arrow:

McLaren wydał dzieci, HGS Pogromcę i teraz mocno jedzie z Edenem, teraz Rubin.
Pozostajemy Ja, Enter i Lin. Może w trójkę zrobimy jakiś projekt. :|

Re: [RPG - ME] BIT MAN

: pn sty 18, 2021 5:00 pm
autor: PInroz
Miło jest widzieć, że Rubin coś tworzy. Trzymam kciuki aby gra wyszła :mrgreen:
Spoiler:
Jeszcze w tym roku ;)

Re: [RPG - ME] BIT MAN

: pn sty 18, 2021 7:49 pm
autor: Falafel
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn sty 18, 2021 4:52 pm
Pozostajemy Ja, Enter i Lin. Może w trójkę zrobimy jakiś projekt. :|
Definitywnie odradzam większe projekty kolaboracyjne - rzadko kiedy cokolwiek z tego jest,a jak już to wychodzi to jest pomieszane i poplątane,takie chaotyczne spaghetti z pieczenią apokalipsy a'la Dante Alighieri...

Co do gry: rób sobie,rób rubin i ni poddawaj się!

PS: gdybyś to wydawał poza Twierdzą,to zmień muzykę #4 na autorską albo bez praw autorskich bo dostaniesz młotkiem od Sunsoftu

Re: [RPG - ME] BIT MAN

: wt sty 19, 2021 11:00 am
autor: Akser
Prosta grafika ciekawa zapowiedź czuje tutaj klimat.
Coś się będzie działo skoro mówisz że będą jakieś scenki nie będzie więc wiało nudą po pierwszych 20 minutach. Ciekawy jestem co z tego wyjdzie. Z chęcią zagram.