[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]pn sie 31, 2020 8:13 pm
Obejrzałem filmik i tak słuchałem o tej walce i przyznam że mało co zrozumiałem ;]
Ta gra, to taka w sumie czysta symulacja.
Ogólnie wszystkie mechanizmy jakie są do tej pory zrobione są mało dopracowane, głównie z powodu tego, że muszę zrobić ogólny szkielet. Potem będzie dopracowywanie tego wszystkiego i wyjdzie mam nadzieje dobry projekt
Walka faktycznie nie jest zrozumiała, ale to w zasadzie ma być system polowania. Póki co jest to jak jest, będę jeszcze zmieniać
-------
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]wt wrz 01, 2020 10:34 am
Enter ma smykałkę do niestandardowych projektów. Nie raz i nie dwa pokazywał, że jest człowiekiem o odmiennym spojrzeniu na świat, ale to dobrze, bo powstanie coś nieszablonowego
A tam niestandardowe. To, że tego nikt nie wymyślił trzeci raz nie znaczy, że jest niestandardowe
- robiłem już tą grę w języku Python i w wersji przeglądowej. W mojej naturze jest to, że Symulator Lisa jest grą, którą jak robię to się uczę danego języka. Za każdym razem grę robiłem inaczej. Czy tworze coś nieszablonowego? Powiedziałbym raczej, że dużo improwizuję
-------
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]śr wrz 02, 2020 4:47 am
Po udostępnieniu filmiku jest to bardzo mało spotykany symulator :], szczerze widzę pieprwzy raz taką grę i wyobrażałem sobie ją całkiem inaczej, a tutaj proszę mile zaskoczenie.
Tak BTW.. Nagrywasz jeszcze filmiki z gier na YT?
Szczerze to też pierwszy raz widzę takie coś
Pierwszy raz robię tak bardzo skomplikowany symulator. W przyszłości myślę nad zrobieniem branche albo fork-a albo jeszcze coś podobnego i zrobić jeszcze na podstawie tego projektu wersję online. Jest to na razie szalone i to tylko suchy pomysł, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby takie coś powstało - w końcu jest otwarty kod
Korzystając jeszcze z tego że piszę odpowiedź. Jest większa aktualizacja projektu. Wczoraj zacząłem pisać mechanizm tłumaczeń gry. Wszystkie zmiany odnośnie rozpoczęcia tworzenia systemu tłumaczeń znajdziecie tutaj:
[Link aktywny po zalogowaniu] (jest to tylko jeden commit, nie będzie widać w nim nowych aktualizacji).
Z powodu braku cierpliwości w tworzeniu typu mapowego z indexami dynamicznymi zawierającymi inne mapy i te mapy inne mapy (mapa w Dart to jest podobny twór jak tablica w PHP, tyle, że trzeba robić deklaracje) to zrobiłem dynamiczny system tłumaczeń oparty na plikach i kluczach tłumaczeń. Sprawa jest prosta: pliki tłumaczeń zawierają pary klucz - tłumaczenie. np. PL: {home} - Dom EN: {home} - Home. Jest to moim zdaniem też sprawiedliwy podział, bo angielski też jest w wyniku tłumaczeń kluczy (a w zasadzie pobrania nazwy z klucza). Każdy z plików zawiera innego typu tłumaczenia - ma to ułatwić zlokalizowaniu miejsca gdzie należy dane tłumaczenie zamieścić. W klasie z typami języków:
[Link aktywny po zalogowaniu] znajdziecie 5 typów. Analogicznie na każdy język są podobne nazwane pliki
[Link aktywny po zalogowaniu] które zawierają tłumaczenia kluczy.
Natomiast same klucze wpisuje się w miejsca nazw. Tak jak w tym pliku:
[Link aktywny po zalogowaniu].
Sam system tłumaczeń jak i same tłumaczenia zacząłem robić, więc w chwili obecnej nie ma tego tak dużo, a w zasadzie tylko same lokalizacje tłumaczyłem:
[Link aktywny po zalogowaniu]