[FoxSimulator] FoxSimulator

Ostatni etap projektu, czyli praktycznie pełny, grywalny projekt, gotowy do pobrania i grania.
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

Wersja 1.0.1
Link [Link aktywny po zalogowaniu]

Co nowego?
Funkcje
  • Pokazuje statystyki w inwentarzu
  • Pokazuje informacje o tym jak wyjść z inwentarza bez klikania ciągle w wróc
  • Koloryzowanie statystyk jeśli są niskie
  • Koloryzowanie ubranego ekwipunku
Poprawki
  • Tłumaczenie magazynu
  • Wyświetlanie i walka z Gorącym Psem (hot dog)
  • Tabulatory w ekwipunku (teraz tekst jest wyrównany jak należy)

Awatar użytkownika
Loyni
Posty: 129
Rejestracja: czw sie 27, 2020 10:35 pm

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: Loyni »

Z tego co pamiętam gra niedawno była w zapowiedziach a już widzę ją w pełnych wersjach 8-) Dość sprawnie i szybko ewoluowała. Gratulacje 8-)

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

Dzięki, wiele dla mnie znaczą miłe słowa ^^

Poniżej podaję rozpiskę o tym jak należy rozumować wersje lisa:
Obrazek

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: McLaren »

Pobieram, jutro ogram ;)

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: Natan Zuckerkandl »

Gra bez grafiki? Przy niej trzeba mieć bogatą wyobraźnię ;) @EnterVPL muszę to wypróbować :)

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: McLaren »

@EnterVPL mam problem z odpaleniem Polskich znaków w grze, niektóre słowa przez to są nieczytelne. Mam windows 7.

Obrazek

Po za tym maiłbym drobną uwagę do gry. Dałoby radę ustawić wybór języka na samym początku?

Obrazek

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

@McLaren naprawie znaczki. Jeśli komuś też tak się dzieje to może spróbować w CMD wpisać tą komendę na ustawienie UTF-8 w konsoli, a potem odpalić grę:

Kod: [Wymagane logowanie]

chcp 65001
Ewentualnie może spróbować jeszcze z polskim kodowaniem ISO

Kod: [Wymagane logowanie]

chcp 1250
Jeżeli dalej nie będzie polskich znaków to nie wiem co zrobić, ale dowiem się dam znać. Postaram się też, aby problem nie występował w następnej wersji.

Co do wyboru języka też dobry pomysł, to też będzie zmienione.

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

Wersja 1.0.2
Link: [Link aktywny po zalogowaniu]

Osoby z Windowsem pobierają plik FoxSimulator1.0.2_Windows.zip i muszą go rozpakować.
Grę uruchomić otwierając plik FoxSimulator.exe. Jeśli pojawią się takie problemy co miał @McLaren to wtedy grę uruchamiać trzeba otwierając plik FoxyLaucher.bat

Osoby z Linuxem pobierają i rozpakują plik FoxSimulator1.0.2_Linux.zip.
Grę należy uruchomić w lokalizacji pliku FoxSimulator.run w terminalu za pomocą komendy

Kod: [Wymagane logowanie]

./FoxSimulator.run
Co nowego?
Funkcje:
  • Dołączyłem i zacząłem używać pierwszą zewnętrzną bibliotekę. Jest ona do zaawansowanej obsługi konsoli systemowej [Link aktywny po zalogowaniu]
  • Jest wybór języka podczas pierwszego uruchomienia gry. Nadal można zmienić język podczas grania.
Poprawki:
  • Poprawiono wyświetlanie polskich znaków diakrytycznych (plik FoxyLaucher.bat)
  • Poprawiono czyszczenie konsoli na Win7

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

Siema siema.

Już mam podwaliny pod wersję 1.1.0, a nawet mogę pokazać dotychczasowe rezultaty:

(Obrazek użyty w miniaturce by KateRio22)

W tym miejscu możecie podejrzeć jak nam idą prace: [Link aktywny po zalogowaniu]
Liczba mnoga w poprzednim zdaniu jest celowa. Generalnie to za lisa wzięły się też 2 dodatkowe osoby Yrdenn oraz KateRio22. Tej pierwszej możecie nie znać, natomiast drugą osobę już możecie (no bo jest na forum :D ).

Gra nabierze troszkę łatki RPG. Będzie zdobywanie poziomów, ulepszanie statystyk, misje i więcej ekwipunku. Zmieni się też troszkę sposób wyświetlania tekstu, na bardziej czytelny oraz podczas polowania wyświetlę podstawowe statystyki zwierząt, aby łatwiej było wybrać na co się porywać.

Na filmie oczywiście widać błędy i ich celowo tam nie ukryłem. Film jest niepubliczny, ale to tak zrobiłem dla moich widzów, aby niekomentowali nie znając całego tematu. Natomiast jak już wersja 1.1.0 będzie skończona to nagram już publiczny film.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: Rubin »

Hmm a co Ty tutaj wpisujesz ?
Załączniki
Nowy obraz mapy bitowej.png
Nowy obraz mapy bitowej.png (19.38 KiB) Przejrzano 4185 razy

ODPOWIEDZ