@McLaren naprawie znaczki. Jeśli komuś też tak się dzieje to może spróbować w CMD wpisać tą komendę na ustawienie UTF-8 w konsoli, a potem odpalić grę:
Kod: [Wymagane logowanie]
chcp 65001
Ewentualnie może spróbować jeszcze z polskim kodowaniem ISO
Kod: [Wymagane logowanie]
chcp 1250
Jeżeli dalej nie będzie polskich znaków to nie wiem co zrobić, ale dowiem się dam znać. Postaram się też, aby problem nie występował w następnej wersji.
Co do wyboru języka też dobry pomysł, to też będzie zmienione.
Osoby z Windowsem pobierają plik FoxSimulator1.0.2_Windows.zip i muszą go rozpakować.
Grę uruchomić otwierając plik FoxSimulator.exe. Jeśli pojawią się takie problemy co miał @McLaren to wtedy grę uruchamiać trzeba otwierając plik FoxyLaucher.bat
Osoby z Linuxem pobierają i rozpakują plik FoxSimulator1.0.2_Linux.zip.
Grę należy uruchomić w lokalizacji pliku FoxSimulator.run w terminalu za pomocą komendy
Kod: [Wymagane logowanie]
./FoxSimulator.run
Co nowego? Funkcje:
Dołączyłem i zacząłem używać pierwszą zewnętrzną bibliotekę. Jest ona do zaawansowanej obsługi konsoli systemowej [Link aktywny po zalogowaniu]
Jest wybór języka podczas pierwszego uruchomienia gry. Nadal można zmienić język podczas grania.
Poprawki:
Poprawiono wyświetlanie polskich znaków diakrytycznych (plik FoxyLaucher.bat)
Już mam podwaliny pod wersję 1.1.0, a nawet mogę pokazać dotychczasowe rezultaty: (Obrazek użyty w miniaturce by KateRio22)
W tym miejscu możecie podejrzeć jak nam idą prace: [Link aktywny po zalogowaniu]
Liczba mnoga w poprzednim zdaniu jest celowa. Generalnie to za lisa wzięły się też 2 dodatkowe osoby Yrdenn oraz KateRio22. Tej pierwszej możecie nie znać, natomiast drugą osobę już możecie (no bo jest na forum ).
Gra nabierze troszkę łatki RPG. Będzie zdobywanie poziomów, ulepszanie statystyk, misje i więcej ekwipunku. Zmieni się też troszkę sposób wyświetlania tekstu, na bardziej czytelny oraz podczas polowania wyświetlę podstawowe statystyki zwierząt, aby łatwiej było wybrać na co się porywać.
Na filmie oczywiście widać błędy i ich celowo tam nie ukryłem. Film jest niepubliczny, ale to tak zrobiłem dla moich widzów, aby niekomentowali nie znając całego tematu. Natomiast jak już wersja 1.1.0 będzie skończona to nagram już publiczny film.