[FoxSimulator] FoxSimulator

Ostatni etap projektu, czyli praktycznie pełny, grywalny projekt, gotowy do pobrania i grania.
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

@Rubin
To się pojawia, gdy klikasz w strzałki lub inne znaki specjalne (ja klikałem wtedy strzałki)

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: mickul7682 »

O cholera. Chwilę człowieka nie ma na forum i Fox Simulator rozwija się prężnie...
Bardzo dobrze jest być częścią społeczności, gdzie redakcja prócz pouczania innych może się pochwalić swoimi osiągnięciami. Może z wyjątkiem Rubina, który jeszcze nic nie stworzył, ale cały czas coś dłubie [podobno]. Teo i Lin chyba też nic nie tworzą :(

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: Natan Zuckerkandl »

@EnterVPL pograłem i uważam, że gra jest wyjątkowa. Bardzo podoba mi się w jaki sposób skonstruowałeś cały system gry, jest przyjemny i intuicyjny :)

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

Cześć.
Mam dobrą i złą wiadomość, ale zacznę od tej innej:

Do klejonego wydania brakuje tylko systemu misji, w którym pomaga mi KateRio22.

Obrazek

Jakie będą misje? Nie wiem, ale się dowiem :lol:

Oprócz nowości pojawią się też kilka mniejszych poprawek, głównie rzeczy jakie ja Yrdenn oraz Kate znaleźliśmy.

Ze smutkiem muszę też powiadomić, że jeśli jest się posiadaczem Win7 to gra może, ale nie musi się dobrze wyświetlać. Konsole na Windows 7 działają za bardzo różnie. Chodzi o wyświetlanie kolorów i czyszczenie konsoli. Używam standardów, kolorowania tekstów w konsoli, które działają bez problemu na Windows 10 i na pewnie na każdym Linuxie. Natomiast Windows 7 zamiast wykonać konsolowe komendy kolorowania to je po prostu wyświetla. Teoretycznie ten format powinien działać na każdym PowerShell, ale tutaj też odniosłem mieszany efekt w zależności od wersji systemu Windows 7. Także gra działa na Win 10, natomiast na Win 7 bywa różnie z tym wyświetlaniem.

Ten problem z Win 7 już nie chcę ruszać, bo zbyt dużo czasu to zajmuje.

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: McLaren »

Ten problem z Win 7 już nie chcę ruszać, bo zbyt dużo czasu to zajmuje.
Szkoda... ale rozumiem, nie trać czasu ;) Czekam z niecierpliwością na pełną odsłonę gry :)

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: Natan Zuckerkandl »

@EnterVPL jak idą prace?

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

Cześć, idą tak, że nie idą :lol:
Projekt troszkę utknął na jednej mechanice. Oczywiście to sprawa banalna, ale też ostatnio nie mam kiedy za to się zabrać.

Jednak, aby nie być próżnym to ustawie sobie deadline do końca lutego, a jeśli się nie wyrobie to będziecie mnie mogli nazywać Mruczek. :D

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: EnterVPL »

Mam jeszcze 8 dni.. :roll:
Od ostatniego postu 0 postępów z mojej strony :(

Natomiast serio tylko jedna większa rzecz została do ogarnięcia. Do zrobienia mam tylko generator misji. To jak już ogarnę to będzie cacy. Wtedy tylko listę misji wymyślić i dać ją wszystkim do zmian i uzupełniania. 8-)

Pliki misji są tutaj: [Link aktywny po zalogowaniu] (mowa jest commicie o ID 9157cf7) aczkolwiek jeszcze to nie jest ostateczna forma - myślałem nawet nad zrobieniem programu tzw. edytora misji, aby ułatwić ich modyfikację, a żeby ich scalanie było zawsze bezawaryjne to zrobiłbym to na UUID, a nie klasycznych ID.
Jakby to działało? Proste: osoba nr. 1 robi misje i przesyła plik z misjami do osoby 2., która w miedzy czasie też robiła misje. Po tym jak dostanie plik będzie mogła go dołączyć do tego co miała w edytorze i ew. ułożyć misje w inna kolejność wyświetlania.
Proste? Mam nadzieję że tak :D

Jeśli chodzi o edytowanie listy zwierząt jak i lokalizacji to trzeba to robić w kodzie, ponieważ nie przeżyłbym refactoring-u tego, tylko po to, aby było to łatwiejsze do edycji :lol:
W sumie edycha tych list jest prosta jeśli chodzi o pliki. Lista zwierzaków: [Link aktywny po zalogowaniu]
Lista lokalizacji: [Link aktywny po zalogowaniu]

Tylko wiadomo: zawsze trzeba dopisać tłumaczenia, hehe. A to jest w innych plikach:
PL: [Link aktywny po zalogowaniu]
EN: [Link aktywny po zalogowaniu]

No i taki sobie system wymyśliłem.
Tak samo z misjami: trzeba tłumaczenia dopisywać i do tłumaczeń też będzie najlepiej jak zrobię edytor. Czyli można by powiedzieć, że to będzie kolejna wersja czyli 1.2.0 i to będzie to samo co 1.1.x tylko że z edytorami i te edytory byłyby końcem rozwijania kodu do tej gry. Najwyżej będę dodawać tylko nowe lokalizacje i stworzonka oraz misje - jak i te co sam wymyślę, jak i te, o które będę proszony :)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: HGS »

Rup gre Endeże mui drogj. Kjedy bedzje iakis abteid?

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [Inne] FoxSimulator

Post autor: Akser »

ja tam czekam na te mejkerowke k-8-0

ODPOWIEDZ