[VXA] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Ostatni etap projektu, czyli praktycznie pełny, grywalny projekt, gotowy do pobrania i grania.
Awatar użytkownika
Diego
Posty: 65
Rejestracja: wt cze 09, 2020 10:27 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU

Post autor: Diego »

A może dacie się namówić i pokażecie jak wygląda ABS i system walki ? ^^

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU

Post autor: X-Tech »

Ja osobiście nie wierzę , że wy wydacie choć demo. Zrzuty screenów w żaden sposób mogą nie oddawać rzeczywistego działania gry i zrealizowanych w niej koncepcji. Kiedy zobaczę filmiki z gry i pogram w choć demo wtedy będę miał jasny obraz. Na razie zakładam słusznie, że nie zobaczyłem jeszcze nawet grama rzeczywistego obrazu gry, Kiedy pojawicie się w demach zyskacie moje zainteresowanie na razie widzę dmuchanie dookoła zamiarów tworzenia i marzenia o zrobieniu gry, której rzeczywistego rąbka nawet nie widziałem co wiele mi mówi na temat podejścia. Od tego jest ten dział. Dla każdego coś miłego.

Awatar użytkownika
Clown
Posty: 20
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:11 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU

Post autor: Clown »

W tym co pisze X-tech, jest sporo prawdy, lepiej nie chwalić zapowiedzi a poczekać na DEMO, by samemu stwierdzić czy gra będzie ci się podobała. ;)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU

Post autor: HGS »

X-Tech tu wywołał mnie do szeregu. Post trafił do kasacji z powodu jawnego wszczynania burdy i szukania zaczepki z byle powodu, co nie zmienia faktu, że odpowiem mu na kilka pytań, które go nurtują i za grosz nie potrafi zrozumieć, że nasza społeczność to nie są TYLKO fani prostych gier jRPG. Jako moderator i jeden z redaktorów Twierdzy czuję się zobowiązany wyjaśnić kilka kwestii. Jesteśmy tu wszyscy z pasji. Każdy z nas jest inny i każdy ma inne zdanie na jakiś temat. Mam prawo twierdzić, że zapowiedź Wiedźmina Wilczego Miotu emocjonuje mnie bardziej niż pełne wersje gier, które już powychodziły. Powód jest prosty. Zarówno zapowiedź, demo lub pełna wersja gry zanim w nią zagram, to autor dostarcza mi informacji o swojej grze zanim ją pobiorę i w nią zagram. Oznacza to, że przed jej premierą tworzy tak zwany "Hype". Zapowiedź, demo, pełna wersja nie różni się kompletnie niczym pod względem prezentacji prócz tego, że w zapowiedź nie można zagrać. Jeśli popularni twórcy serwują mi taśmowce na gotowych assetach, z kompletnie żadnym świeżym podejściem do twórczości RM to mam prawo stwierdzić, że projekt choć pełny - nie jest dla mnie. Wiedźmin mimo iż nie jest projektem, w który można oficjalnie zagrać to Rubin grał w wersje testowe. Na kanale Discord Wilczego Miotu dzieje się dużo więcej niż na moim, gdzie oba projekty są zbliżone jeśli chodzi o pewne elementy rozgrywki. Wilczy Miot zapowiedział nam tu soczystego ABS [Sam mam obawy jak im on wyjdzie, ale sam fakt chęci stworzenia systemu ABS w tej grze napawa mnie optymizmem, że chcę w to zagrać]. Kolejną kwestią jest tematyka gier, które powychodziły i ich jakość wykonania. Ja na grę patrzę jako na całość. Jeśli wychodzi gra o nazwie Wiedźmin lub spokrewniona z Wiedźminem i jest tworzona na standardowych assetach, a tuż obok tworzony jest podobna gra z autorskimi zasobami, to mnie bardziej przekona ta druga opcja i albo się z tym ktoś pogodzi albo i nie. Zwyczajnie na pierwszy rzut oka widać po prezentacji, gdzie autor wkłada więcej serca w projekt. Wilczy Miot tworzy tę grę trzeci rok i wiem, że im się uda go zrealizować, bo jeśli zespół istnieje dłużej niż rok, to bardzo ciężko, by się rozpadł z byle powodu. Ci ludzie wiedzą jak ze sobą współpracować i mają pewien system pracy już wypracowany.

Sam zarządzam zespołem i jakoś nikt mi nie zarzuca po 5 latach obawami, czy moja gra wyjdzie. Każdy wie, że grę skończę choćbym na rzęsach miał stanąć. Z tego co wiem to nie jest jedyna gra Wilczego Miotu. Upewniłem się przed chwilą i skończyli już grę pod tytułem Assassin's Creed Blades of the Future. Skoro stworzyli już jeden projekt, to mogę śmiało założyć, że mają kredyt zaufania na drugi. Podsumowując mnie nie interesuje sama fabuła obrana w gotowe assety i oklepane jRPG, które jest kalką całej masy innych gier na Polskiej społeczności. Wilczy Miot oferuje mi pełnoprawną grę RPG, z moim ulubionym uniwersum i fajnym [z zapowiedzi] systemem ABS, który wiem ile pracy kosztuje, bo sam takie coś tworzę już 5 lat. Pouczanie mnie co mogę oceniać jako dobrze zapowiadającą się grę, a co nie jest słabą próbą zwrócenia na siebie uwagi kolejną prowokacją z twojej strony X. Skończ pouczać innych co mogą sądzić, a co nie. Ty masz swoje zdanie i każda inna osoba na forum ma swoje. Ciebie jarają gry bitowe, mnie niekoniecznie i nie muszę się nikomu tłumaczyć z moich decyzji. Tak samo Wilczy Miot nie musi nam się tłumaczyć z tego, że ich gra jest taka, a nie inna i ich zapowidzi są okraszone tajemnicą. Ja publikuję bardzo dużo informacji o grze, ale wynika to z tego, że stworzyłem raz grę, która nie wyszła i zapowiedziami chcę pokazać, że szykują się potężne zmiany względem poprzednika. Wilczy Miot obrał widocznie taktykę, że lepiej jest trzymać ludzi w niepewności i zrobić wielkie Bum niż spoilerować połowę gry. Szanujmy tu drugą stronę bardzo o to proszę i nie naskakujmy na kogoś za odmienne zdanie.

Awatar użytkownika
Reptile
Posty: 20
Rejestracja: pn cze 01, 2020 1:01 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU

Post autor: Reptile »

- wysprzątane -
- Usunięte posty są w koszu
- Rozmowa niech będzie o projekcie, nie o ogólnych zapowiedziach.

- Czy wydadzą czy nie, to zależy od nich. Jak jeden projekt ukończyli, to drugi być może też.
Jak nie, to nie (czas przecież pokaże).

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU

Post autor: Rubin »

Spoiler:
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn sie 10, 2020 8:52 am
Ja osobiście nie wierzę , że wy wydacie choć demo. Zrzuty screenów w żaden sposób mogą nie oddawać rzeczywistego działania gry i zrealizowanych w niej koncepcji. Kiedy zobaczę filmiki z gry i pogram w choć demo wtedy będę miał jasny obraz. Na razie zakładam słusznie, że nie zobaczyłem jeszcze nawet grama rzeczywistego obrazu gry, Kiedy pojawicie się w demach zyskacie moje zainteresowanie na razie widzę dmuchanie dookoła zamiarów tworzenia i marzenia o zrobieniu gry, której rzeczywistego rąbka nawet nie widziałem co wiele mi mówi na temat podejścia. Od tego jest ten dział. Dla każdego coś miłego.
Demo już dawno zostało wydane i nadal są wydawane kolejne wersje z co raz to nowszymi usprawnieniami.
Zostałem poproszony przez ekipę i miałem okazję zagrać w wersję demo i sam pisałem @Witcherkowi01 jak i całemu zespołowi @WilczegoMiotu, co spostrzegłem i co według mnie należy jeszcze doszlifować. Więc, moja rada, proszę nie szerzyć informacji sprzecznych z prawdą i za nim, coś zostanie napisane, to pierw może się doinformować u osób, które mają coś wspólnego z projektem, lub u samego źródła, czyli u autorów. Rozumiem, może dla ciebie pisanie informacji o projekcie, bez pokrycia się z filmikiem z gameplayu, jest może mało wiarygodne, ale uważam że nie warto przed premierą pokazywać WSZYSTKIEGO --> bo pragnę zwrócić uwagę że za jakiś czas będzie demo, a dalej Pełna Wersja, więc po co autorzy mają psuć sobie "Hupe" na własną produkcję [?]
- Proponuje @X-tech, więcej cierpliwości, a mnie kąpania w gorącej wodzie, a wyjdzie to wszystkim, tylko na lepsze ;]

Awatar użytkownika
.Tautulas.
Posty: 18
Rejestracja: śr cze 03, 2020 8:41 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: .Tautulas. »

Naprostuję kilka kwestii :
Gry nie robimy 3 lata a od czerwca 2019 roku.
Assasin's Creed Blades of the Future nie był grą Wilczego Miotu tylko Witcherka01, zrobił ją sam, tak jak Goblin zrobił sam Oczy czy Tulaśny Terror, a ja Bajkę. WM nigdy nie wydało żadnej gry.
Co do odchodzenia ludzi z zespołu:
Grę wymyślili i początkowo nad nią pracowali Witcherek01 i Vitold ( bedziu98) , po kilku dniach rozpoczęcia prac dołączyłem ja , robiliśmy grę w trójkę kilka miesięcy aż pojawił się post od Goblina w mojej skrzynce na Gospodzie. Chciał się przyłączyć. Nie było to takie proste, Ja , Vitold i Goblin pracowaliśmy wcześniej pod skrzydłami Gamesgala, już wtedy dochodziło do mocnych starć między Vitoldem a Goblinem...
Wiedziałem że będzie ciekawie, gdy znów Vitold i Goblin będą pracować nad wspólnym projektem, zainscenizowałem więc pewną sytuację dzięki której Goblin został członkiem WM.
Za szybko na kanale pojawiły się osoby od dubbingu, wprowadziło to pewien chaos. Wtedy to zaczęły się pierwsze odejścia z WM, te dotyczyły tylko aktorów. Dlaczego odchodzili? Bo nie mieliśmy gotowego scenariusza i nie mieli co robić. W końcu konflikt między Vitoldem a Goblinem narastał. Wtedy odszedł Vitold, dzięki mnie po długim czasie powrócił i wykonał kawał dobrej roboty, po czym znowu odszedł tym razem oprócz Goblina obwiniając też Witcherka01. Na jego miejsce wskoczył Piolodiusz. I to tyle jeśli chodzi o te "odejścia kupy ludzi z WM"
obecnie dobrze nam się pracuję, a konflikty to przeszłość.
Piolodiusz na głosowym wprowadził w błąd, że Assasin był grą Wilczego Miotu. Wynikało to stąd, że jest u nas od niedawna .

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: X-Tech »

Jak wygląda kwestia scenariusza i zbieżności pomysłów ? Ile godzin gry już zrobiliście ?

Awatar użytkownika
.Tautulas.
Posty: 18
Rejestracja: śr cze 03, 2020 8:41 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: .Tautulas. »

Scenariusz wątku głównego skończony. W grze jest już włożone 70% z niego, do końca tego tygodnia zamierzam skończyć włożenie scenariusza do gry. Gra zajmuję na chwilę obecną 2 godziny , ALE nie ma tu rozstawionych potworów, znajdziek czy zadań pobocznych. Przewidywane jest że główny wątek bez pobocznych zajmie finalnie jakieś 4- 5 godzin z misjami pobocznymi nawet 10 godzin. Oczywiście pomysły mamy czasem ze sobą sprzeczne, ale po dłuższej rozmowie dochodzimy do ciekawego rozwiązania problemu sprzeczności.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - VX] Wiedźmin KRES CECHU ✔

Post autor: HGS »

Macie bardzo podobną sytuację jaką ja miałem u siebie. PP zrobiłem w większości sam, a druga część gry już z zespołem. Co nie zmienia faktu, że macie kredyt zaufania, bo Witherek to w sumie prowadzi [przynajmniej tak to wygląda] i w sumie widać u was na DC, że macie głowy na karku.

ODPOWIEDZ