[Godot Engine] Glitcher Feature

Ostatni etap projektu, czyli praktycznie pełny, grywalny projekt, gotowy do pobrania i grania.
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

[Godot Engine] Glitcher Feature

Post autor: EnterVPL »

Glicher Feature Obrazek
  • Gatunek: Platformowa
  • Autor: EnterVPL
  • Silnik: Godot Engine
  • Wersja: 0.0.1
  • Język: Angielski
  • Link: [Link aktywny po zalogowaniu]

Obrazek
WSTĘP

Glcher Feature jest grą, którą stworzyłem specjalnie pod gamejam o nazwie

[Link aktywny po zalogowaniu]
. Moim celem nie było wygranie (bo do wygrania była gra, którą posiadam od wieków), a świetna zabawa oraz obejrzenie tego jak PL Tutors poradzi sobie ze stanem umysłu, którym jest moja gra. Moją grę można obejrzeć na archiwum transmisji ze wszystkich gier [Link aktywny po zalogowaniu] - link od razu otworzy stream na mojej grze. :D
Tematem gamejamu był GLITCH, więc gra mimo wszystko musiała zawierać błędy. Z racji tego, że i tak wyszedł mi kicz, a nie nic porządnego (na zrobienie gry było tylko cztery dni, a swoją ukończyłem po dwóch) to tej gry nie będę poprawiać i robić z niej czegoś porządnego. Ku temu mam inne projekty :)

Moja gra zajęła miejsce #9, na 17 gier i #1 w kryterium zgodności z tematem, więc jak najbardziej mój cel osiągnąłem! :lol:


OPIS

Wciel się w majestatycznego kucyka Glicher i zbieraj monety - ku pomocy masz "ficzeorwy" skok, którym tak na prawdę da się latać (spamiąc nim). :lol: Galony są tego samego koloru co kucyk Obrazek Omijaj pomarańczowe złowrogo nastawione dziwactwa, które tylko czekają na to, aby ci zawrócić w głowie! :o
Dzięki zaawansowanemu wskaźnikowi YOLO dowiesz się ile razy "żyłeś tylko raz" :D

Celem gry jest zebranie monet - gdy je weźmiesz to wczytują się kolejne części mapy. Na pierwszej i drugiej mapie jest tylko pięć monet na trzeciej tylko jedna, po której kończy się gra - na ekranie końcowym gdy klikniesz skok to gra zaczyna się od nowa :>

GRAFIKA
Tą wykonałem własnoręcznie! Wytężyłem się i główną postać - kucyka - rysowałem niezmiernie najdłużej jak tylko mogłem. Włożyłem w niego tyle serca i wysiłku, że aż mi już tchu brakowało - to były bardzo intensywne 3 sekundy no i ja chciałem narysować kotka! Co za skandal!!... znaczy ten - wyszedł mi bardzo majestatyczny kucyk i był on taki uroczy, że go zostawiłem :D
Jak już widać po gifach - reszta też mi wyszła z wielkim trudem, ale też z wielkim zapałem. :lol: Obrazek A i jeszcze - w tej grze użyłem bardzo zaawansowanych shaderów - to ta specjalna technologia z kosmosu używana w grach.. znaczy w Minecraft, gdzie można też skakać. Moje zaawansowane tak bardzo shadery są tak dobre, że pozwalają ot.. kolorować czarne na kolorowe..

DźwiĘK
TEż jest w całości mój. Każdy efekt nagrywałem własno-ustnie, a muzyka to moje dawne przeboje z lat... no sprzed około 10-14 lat temu - wiedziałem że kiedyś się przydadzą 8-) - oczywiście w każdy voice actoring włożyłem sporo serca i pomysłów. Siedziałem całymi wieczorami obrabiając nowe efekty dźwiękowe. Nie spałem, nie jadłem tylko robiłem te dźwięki i muzykę używałem. To wszystko aż mi się zaczęło śnić po nocach!.. Hmm.. to o czym ja? A No. Wszystko w grze jest autorskie! :)

SłOwO KOŃcowe
Moja gra oferuje wiele grafiki, dźwięków, ficzerowe skakanie, które też przełącza muzykę, bo czemu by nie, obracanie mapą, latanie, grind monet, grind YOLO, glitche, utykanie w ścianie na drugiej mapie i restartowanie całej gry - no co? nie musi być łatwo do przejścia! - a no i są też krzesła, które strzelają pociskami, monety - a nie to już było. Są jeszcze platformy, kolory - czarny pomarańczowy i fioletowy, ekran startowy, instrukcja sterowania... bla bla bla bla

Jeśli ktoś chce zagrać na androidzie to polecam na chromie wejść w link i podłączyć gamepad do telefonu - jak nie masz gampead to chociaż podłącz ten keyboard - strzałki ci wystarczą. Grę najlepiej włączyć w landscape (poziomo telefon miej).

A i jeszcze jedno - w grze nie ma sprintu, bo był trigger na to że zrobiłem inną grę na to że trzebabyło trzymać Shift i się windowsy psuły. Tym razem nie chciałem psuć windowsów bardziej niż są. Nie ma za co! :D

PS. Gra raz na kilka sekund losuje ilość FPS z przedziału 5-20 - klatkowanie więc jest celowe

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 300
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [Godot Engine] Glitcher Feature

Post autor: Rubin »

Ohoo a co to za kolejna nowość?
Zapisuje do notatnika by zagrać w wolnej chwili!

Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 107
Rejestracja: ndz sie 30, 2020 5:29 am

Re: [Godot Engine] Glitcher Feature

Post autor: EnterVPL »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt sie 02, 2022 4:54 am
Ohoo a co to za kolejna nowość?
Zapisuje do notatnika by zagrać w wolnej chwili!
Jakie zatem masz przemyślenia?

Awatar użytkownika
BH Ouji
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 26, 2020 8:29 pm

Re: [Godot Engine] Glitcher Feature

Post autor: BH Ouji »

No proszę może to będzie pierwsza twoja gra w której nie będę musiał się denerwować :P ;)

Graturacje

Mam perfekcyjną muzykę do gifów z tej gry [Link aktywny po zalogowaniu]

ODPOWIEDZ