Strona 7 z 16

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: czw gru 24, 2020 8:28 am
autor: HGS
Obrazek

Z przyjemnością chciałbym poinformować, że po pięciu latach udało nam się ukończyć demo gry Pogromca: Złodziej Kamienia. Jest to niestandardowa i rozbudowana gra RPG / Survival, stworzona na silniku RPG Maker XP. Projekt jest tworzony przez niewielką grupę pasjonatów [Haxo Game Studios], którzy po prostu chcą stworzyć dobrą grę i bardzo nam zależy, by trafiła ona do szerszego grona. Im więcej osób zagra w demo, tym zbierzemy więcej opinii, a co za tym idzie, ulepszymy grę tak, by była ona jeszcze lepsza.

Świat Pogromcy nie wybacza, więc trzeba się wystrzegać różnych niebezpieczeństw, jednak mimo to oferujemy 4 tryby rozgrywki:

Łatwy - Dla graczy chcących poznać po prostu fabułę.
Średni - Dla graczy, którzy lubią po prostu wyższy poziom.
Trudny - Ten tryb, dedykujemy tylko ludziom o mocnych nerwach.
Demoniczny - Pot, krew i łzy! Jeśli lubisz "płakać" przy grze, to ten tryb będzie dla ciebie. Tu zabije cię nawet niepozornie wyglądający komar :)


Link do pobrania gry:
[Link aktywny po zalogowaniu]
Łatka do gry: [Wystarczy podmienić folder DATA w głównym katalogu gry]. Link będzie cały czas aktualny, jedynie będziemy aktualizować bugi na bieżąco.
[Link aktywny po zalogowaniu]

Link do naszego fanpage:
[Link aktywny po zalogowaniu]

Link do grupy fanów:
[Link aktywny po zalogowaniu]

Pogromca na forum Twierdzy RPG Maker:
[Wymagane logowanie]

Discord HGS:
[Link aktywny po zalogowaniu]

Więcej o samej grze na stronie Twierdza RPG Maker:
[Link aktywny po zalogowaniu]

Kilka informacji na koniec:
Do gry wyjdzie małe DLC po nowym roku, które załata potencjalne bugi, jakie mogą wystąpić w grze, po jej opublikowaniu. Planujemy również stworzyć oficjalną wiki poświęconą uniwersum Pogromcy i zostanie ona dołączona do zakładki pomocy w grze, która aktualnie jest pozostawiona bez treści. Prosimy też, by nie używać klawiszy połączonych z ekwipunkiem i minimapą w trakcie ładowania lokacji i tuż przed jej opuszczeniem. Może to spowodować zbugowaniem się gry. Wykryliśmy ten problem stosunkowo niedawno i zostanie on załatany w nadchodzącej łatce po nowym roku. Prócz łatki pojawi się również nowa zawartość w ramach rekompensaty za cierpliwość i wyrozumiałość.

Dziękuję raz jeszcze w imieniu ekipy Haxo Game Studios.
Dawid Tomaszewski - główny autor gry.

Wszelkie wykryte bugi można nadsyłać na ten adres mailowy:
pogromcapustkiteam@gmail.com lub
na skrzynkę naszego fanpage na Facebooku.

Zwiastun:
[Link aktywny po zalogowaniu]

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: pt gru 25, 2020 6:14 pm
autor: Akser
Zacząłem grać i gra posiada swoistego rodzaju, niepowtarzalny klimat. Pierwszy raz przeszedłem z przyjemnością samouczek, którzy prowadził mnie za rękę i nakierowywał krok po kroku jak mam postępować. Intro początkowe chapeau bas, wysoki poziom, tytuł niczym komercyjny na wysokim poziomie. Nie zagrałem jeszcze w całe demo, więc podsumowania nie będzie, lecz z pewnością mogę stwierdzić że jest to jedna z najlepszy Polskich gier Makerowyych.

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: pt gru 25, 2020 11:44 pm
autor: HGS
@AXER Czekam zatem na podsumowanie. Może jakąś recenzję twojego autorstwa? :D ;)

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: sob gru 26, 2020 8:46 am
autor: McLaren
Gratuluje @HGS wydania dema gry :) Oglądałem gameplay i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał :) Bitwa morska przypomina mi początek z Wiedźmina 2, gdzie używaliśmy również balisty ;) Animacje świetnie wykonane, cieszą oko :) Cały autorski świat zapiera dech w piersiach, tak więc nie gram w demo, czekam na pełną wersję gry ;)


Gameplay Ziemniakford'a

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: sob gru 26, 2020 12:46 pm
autor: X-Tech
Pograłem w demo około 10 minut i już wiem że mam do czynienia z grą niezłą i dopracowaną. Nie znużyłem się ani przez chwilę w trakcie gry. Rozmach początku robi wrażenie. Wstawki i scenki w trakcie ataku robią wrażenie. Ogólnie występuje tu swoisty autorski klimat. Musiałem przespać noc, aby stwierdzić czy będę chciał kontynuować. Jak na razie nie usunąłem gry z dysku, a to bardzo dobry znak jak na produkcję z rpgmakera. Myślę, że dziś dam drugą szansę, Póki co nie odczułem tu tak intensywnego klimatu jak w Pararell Worlds od Titka, które pamiętam jako jedną z większych produkcji z rpgamkera jednakże w odróżnieniu od niej nie nudziłem się ani przez chwilę w początku twojej gry HGS. Nareszcie wiadomo, która postać i kiedy się wypowiada dzięki twarzom w trakcie dialogów. Zastanawiam się czy brak twarzy bohatera w rozmowach to zaleta czy wada. Póki co wrażenie jest pozytywne i momentami zaskakujące. Czy gra rozwinie się w typ gry, który mi odpowiada nie wiem, ale nadal jestem zaciekawiony.

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: sob gru 26, 2020 1:14 pm
autor: HGS
Cieszę się, że pierwsze wrażenie jest pozytywne.

Zapodaję aktualnym patchem. Zmieniłem nieco zawartość o pliki data i folder grafik z zawartością plików txt od opisów przedmiotów. Czasami mogą zdarzyć się literówki i wolę mieć kontrolę nad dwoma katalogami :)

Link do ZAWSZE aktualnej łatki: [Link aktywny po zalogowaniu]

Jak wgrać łatkę?
1. Pobierz zawartość folderu ZIP
2. Wypakuj
3. Wklej wypakowaną zawartość do głównego katalogu gry i podmień wszystko.

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz gru 27, 2020 11:23 pm
autor: Teo
Kolejny gameplay już dostępny.

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz gru 27, 2020 11:58 pm
autor: McLaren
Dzięki Teo za informacje :)

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: pn gru 28, 2020 6:00 pm
autor: KateRio22
Uważam, że to baaaaaardzo dobrze zrobiona gra. Bardzo wciąga i nie mogę się doczekać pełnej wersji!

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sty 10, 2021 11:51 pm
autor: Goblin
W pełni o demie wypowiem się jak przejdę fabularkę, ale już obecnie mogę bardzo wiele chwalić i szczerze zachęcić każdego, kto lubi crpegi, do zagrania. Gra oferuje naprawdę dużo i jest na prawdę przyjemna. Nie z każdą decyzją podjętą przez autora się zgadzam, ale szanuje większość. Z przykładów mogę podać punkty cechów rodowych, których przyrost nagle się zmniejsza. Osobiście, jeśli już, dałbym stopniowy spadek przyrostu punktów, no ale tak jak mówię, szanuje. Zresztą, pewnie już by to zbyt dużo w balansie zmieniło, by dać tak dużą, co by nie było, zmianę. Fabularnie jest lekko chaotycznie, ale nie ma tego złego. Jest po prostu dobrze. Choć czuć, że tu można było to zrobić znacznie lepiej. No ale gra nadrabia w polu rozgrywki. Jakie mechaniki nam oferuje? Dość przyjemny ABS, rzemiosło, system potrzeb i chorób, trzy systemy rozwoju postaci (statystyk, cech rodowych i mistrzostw), alchemie, trochę zadań i sekretów, parę zdarzeń zależnych od kalendarza, system dnia i nocy, różne dni tygodnia, które dają różne premie. A to i tak nie wszystko. Pewnie jeszcze dużo mógłbym wymienić, a i tak sam pewnie wszystkiego nie znam. Jednak spokojnie, jeśli ktoś czytając to czuje się przytłoczony ilością mechanik - gra nie jest inwazyjna, a poziom trudności „średni" jest dobrze zrównoważony. Mechaniki są (w większości, ja do dziś np. nie wiem co dają konstelacje, poza osiągnięciem) dobrze wytłumaczone, a po świecie gry są dobrze rozprowadzone, w ten sposób, że osobiście nigdy nie czułem się przytłoczony. Świat w demie jest średniej wielkości, jednak nie odbiera mu to ze szczegółowości. Mapping miast to naprawdę dobry kawał roboty. Ciężko mi narzekać na pustynie, te z samej nazwy są „puste", więc powiem, że spełniają swoje rolę. Wnętrza są też szczegółowe i dobrze zrobione. Natomiast pewnym minusem są interakcje z npcami, te są często powtarzalne. W tej kwestii gra jest ściśle laboratoryjna. Albo NPC jest oznaczony i coś wnosi do świata, albo (w większości) można go spokojnie pomijać.

No ale dość, tak jak mówię, pełną wypowiedź dam jak przejdę. No i trochę bardziej uporządkowaną, bo na razie jest lita, chaotyczna ściana tekstu.

I zapodaje najnowszy odcinek. Będę je aktualizował/postował co ileś odcinków.
Spoiler: