Strona 4 z 16

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: czw lis 19, 2020 2:46 pm
autor: HGS
PIERWSZY NIEOFICJALNY JESZCZE ZWIASTUN Pogromcy II

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob lis 21, 2020 1:20 am
autor: X-Tech
nie wiem nic o fabule i postaciach z trailera. nie wiem czy to dziwne skoro to ma byc rpg.

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob lis 21, 2020 1:34 am
autor: HGS
Zwiastun nie zawsze musi coś opowiadać. Może na przykład pokazać jakąś część rozgrywki i na tym koniec. Z pewnością będą kolejne zapowiedzi, więc możesz być pewien, że pojawi się też taka, która zaspokoi twoje pragnienie wiedzy na jakąś część historii :)

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob lis 21, 2020 1:31 pm
autor: Akser
Już dużo widziałem zdjęć na kanale discordowym, oraz przeczytałem wątek na Twierdzy z gry i przyznam że gra zapowiada się świetnie.
Widać dużo się przy tym napracowałeś i bardzo czekam aż w końcu wydasz pogromcę. Będzie to z pewnością coś innego niż inne makerówki, które wszystkie wyglądają tak samo i mają tę samą fabułę --> przejdź mapę A i zabij ostatniego Bossa.

Liczę na dużo smaczków, o główny wątek fabularny mogę być spokojny i mam nadzieje że będą zadania poboczne ;]

Pytanie

Kod: [Wymagane logowanie]

- Czy gra oferuje tylko jedno zakończenie?
- Czy jest jeden wątek fabularny, czy jakoś się on rozgranicza?

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob lis 21, 2020 1:33 pm
autor: Akser
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob lis 21, 2020 1:20 am
nie wiem nic o fabule i postaciach z trailera. nie wiem czy to dziwne skoro to ma byc rpg.
Panie X-tech, raczej w trailerze nikt nie będzie ci robił opisu postaci, tylko jest on od tego żeby pokazać urywki z rozgrywki. :idea: więc WTF!?

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob lis 21, 2020 10:30 pm
autor: HGS
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob lis 21, 2020 1:31 pm
- Czy gra oferuje tylko jedno zakończenie?
- Czy jest jeden wątek fabularny, czy jakoś się on rozgranicza?[/code]
Z przyjemnością odpowiem ci na zadane pytania. W wersji demo można pokierować fabułę tak, by doświadczyć innych rozwidleń fabularnych. Główny motyw jednak w wersji demo ma pewien punkt kumulacyjny, o który musiałem zahaczyć, by spiął mi się wątek w Skandynawii, którego nie będzie w wersji demonstracyjnej. Jest sporo zadań pobocznych, które mają więcej niż 1 możliwe zakończenie i te są na chwilę obecną wprowadzane, jako dodatkowa zawartość demo, jednak są to niewątpliwie rozwinięcia do już wcześniej zaczętych historii. Przykładem jest tu wioska Uk-Un, ponieważ gracz miał tam tylko musnąć jeden wątek, a jedno zadanie poboczne wygenerowało cały szereg ciekawych postaci :)

Czy fabuła będzie super? Nie wiem. Mi trudno ocenić jej jakość, gdyż jestem autorem. Czy jako autor jestem zadowolony z całokształtu? Raczej tak. Wciąż dopieszczam elementy, które w mojej ocenie można zrobić lepiej, ale to normalne w przypadku tej gry. Wystarczy popatrzeć na pierwsze screeny z pierwszych wersji PII, a na obecne i widać diametralną różnicę.
Obrazek Jedno jest pewne. Wszystko w tej grze jest dokładnie przemyślane. Jedynie boję się o ekonomię, ale to zawsze można poprawić w pełnej wersji prawda? :) Osoby, które martwią się o zbyt złożone interfejsy mogą być spokojne, gdyż nie zostawię was z brakiem wiedzy i już powstaje coś, co pomoże w eksploracji świata gry. Ostatnio Zombik uświadomił mnie, że dodaję wiele rzeczy i się napracowałem przy tym i nie każdy musi zaglądać w każdy kąt, by doświadczyć wszystkiego w grze i wiecie? To jest magiczne. Dlatego powstaje taka jedna maleńka rzecz, która będzie klejnotem koronnym całego świata Pogromcy II, a jednocześnie będzie uświadamiało o pewnych elementach mechaniki i nie tylko, na które normalnie przeciętny gracz by nie wpadł :)

Gra przeraża niektórych wielkością? Nie wiem czemu, ponieważ są poziomy trudności i na łatwym w zasadzie tylko się chodzi i poznaje fabułę, a na demonicznym jest w zasadzie hardkor, ale ma swoje atuty, na przykład otrzymujemy więcej monet za zabite potwory i mamy na demonicznym dostęp do kilku miejsc :)

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: ndz lis 22, 2020 1:28 pm
autor: McLaren
Jeden z najbardziej ambitnych projektów :)

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: pt lis 27, 2020 11:57 pm
autor: mickul7682
kiedy premiera?

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: pn lis 30, 2020 1:31 pm
autor: Akser
Najbardziej mi się w tej grze podoba to że nie widać tutaj RPG Makera. Jakby wyszła z zupełnie innego silnika.

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: pn lis 30, 2020 2:01 pm
autor: HGS
Prócz gry przygotowałem kilka innych niespodzianek. Myślę, że będziecie bardzo miło zaskoczeni :)
Nie jest to nic spektakularnego, no ale... ;)
Do ukończenia prac nad demo zostało mi naprawdę niedużo. Trzymajcie kciuki, by się nic nie posypało :lol:

Obrazek