Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia
: wt sie 25, 2020 12:48 am
Dobra. Pora nieco przybliżyć kilka fajnych informacji. Gotowi?
- W demo pojawią się domy! Tak... Miało ich nie być, ale stwierdziłem, że skoro obiecałem, to muszą być i tyle. Dla mnie nie ma wymówek i lenistwo nie jest żadnym usprawiedliwieniem, a demo ma być bogate w zawartość i tyle
- Kolejną rzeczą jest NOWE mistrzostwo "Technika". Skupia się ono na blokach, spowalnianiu reakcji przeciwników oraz parowaniu ciosów za pomocą broni. Oczywiście wszystko odbywa się pasywnie, by nie obciążać waszych palców
- Talus będzie posiadał swojego wiernego towarzysza - sokoła.
- Arsenał powiększył się o pułapki. W grze jest póki co tylko jedna zwana "Plujką". Będzie można je wytwarzać przy stołach rzemieślniczych.
- W grze pojawiły się słonie, które były obiecywane tak wiele razy. Pomogli mi z nimi McLaren i Alicja za co bardzo serdecznie dziękuję
- System ABS stał się jeszcze bardziej dynamiczny.
- Pojawiły się prowizoryczne uniki. Wystarczy odpowiednio szybko odsunąć się od przeciwnika, by ten nie zdołał nas zranić.
- Kartagina została rozbudowana o nowy obszar z otwartą pustynią, na której dzieją się anomalie.
- Dodano osiągnięcia, oraz nowe minigry.
Co do pytań, które mogą się pojawić:
Czy posiadanie domu jest konieczne?
Nie. Moja gra nigdy nic na nikim nie wymusza. Co najwyżej sugeruje, że jest taka opcja i można z niej skorzystać.
Czy dom posiada jakieś funkcje?
Owszem ma. W jednej z aktualizacji dodałem do gry system zapobiegający pomijanie dni. Zmęczenie regenerujemy w ekwipunku klikając na pory dnia lub w łóżku. Można wynająć pokój w karczmie za 100 denarów lub zainwestować w dom [najtańszy] za 1500 denarów i śpiąc w łóżku leczyć więcej statystyk. Dodatkowo kilka dekoracji oferuje dostęp do darmowej wody, jedzenia i opatrunków. Na przykład budując zlew można napoić Talusa bez zużywania cennej butelki z wodą, która może się przydać podczas podróży. Każdy dom posiada również pola uprawne, więc można sadzić rośliny i nimi hadlować.
Kiedy premiera oficjalnej wersji demo?
W tym roku na pewno
Czy gra jest trudna?
Początek przeraża lecz gra wytłumaczy wszystko co niezbędne
Jak dużo jest aktywności w grze?
W ciul i więcej. Pełno zadań. Praktycznie na start dostajesz kilka wątków fabularnych, które się spinają na samym końcu. Do tego cała masa minigierek, zadań pobocznych, dungeony i kilka innych atrackji.
Nie pogubię się w tym wszystkim? Gra wydaje się być mega rozbudowana. Nie za dużo tego wszystkiego?
Jeśli podejdziesz do niej jak do zwykłej gry survivalowej okraszonej fabułą i rozwojem postaci z bardzo rozbudowanym systemem gameplay'u to nie. Moja gra to multum wszystkiego co najlepsze z różnych gier. To tak jakbyś powyciągał najlepsze aspekty z każdej gry po trochu i spiął to w jedną, spójną całość. Początki są trudne lecz gra jest tego warta. Nie wiem, czy na polskiej scenie inna makerówka oferuje tak dużo aktywności jak na grę RPG. Co ważne nie jest to jRPG więc fani tego gatunku po prostu mogą uderzyć głową w mur jeśli spodziewają się takiej specyfiki rozgrywki w Pogromcy II.
- W demo pojawią się domy! Tak... Miało ich nie być, ale stwierdziłem, że skoro obiecałem, to muszą być i tyle. Dla mnie nie ma wymówek i lenistwo nie jest żadnym usprawiedliwieniem, a demo ma być bogate w zawartość i tyle
- Kolejną rzeczą jest NOWE mistrzostwo "Technika". Skupia się ono na blokach, spowalnianiu reakcji przeciwników oraz parowaniu ciosów za pomocą broni. Oczywiście wszystko odbywa się pasywnie, by nie obciążać waszych palców
- Talus będzie posiadał swojego wiernego towarzysza - sokoła.
- Arsenał powiększył się o pułapki. W grze jest póki co tylko jedna zwana "Plujką". Będzie można je wytwarzać przy stołach rzemieślniczych.
- W grze pojawiły się słonie, które były obiecywane tak wiele razy. Pomogli mi z nimi McLaren i Alicja za co bardzo serdecznie dziękuję
- System ABS stał się jeszcze bardziej dynamiczny.
- Pojawiły się prowizoryczne uniki. Wystarczy odpowiednio szybko odsunąć się od przeciwnika, by ten nie zdołał nas zranić.
- Kartagina została rozbudowana o nowy obszar z otwartą pustynią, na której dzieją się anomalie.
- Dodano osiągnięcia, oraz nowe minigry.
Co do pytań, które mogą się pojawić:
Czy posiadanie domu jest konieczne?
Nie. Moja gra nigdy nic na nikim nie wymusza. Co najwyżej sugeruje, że jest taka opcja i można z niej skorzystać.
Czy dom posiada jakieś funkcje?
Owszem ma. W jednej z aktualizacji dodałem do gry system zapobiegający pomijanie dni. Zmęczenie regenerujemy w ekwipunku klikając na pory dnia lub w łóżku. Można wynająć pokój w karczmie za 100 denarów lub zainwestować w dom [najtańszy] za 1500 denarów i śpiąc w łóżku leczyć więcej statystyk. Dodatkowo kilka dekoracji oferuje dostęp do darmowej wody, jedzenia i opatrunków. Na przykład budując zlew można napoić Talusa bez zużywania cennej butelki z wodą, która może się przydać podczas podróży. Każdy dom posiada również pola uprawne, więc można sadzić rośliny i nimi hadlować.
Kiedy premiera oficjalnej wersji demo?
W tym roku na pewno
Czy gra jest trudna?
Początek przeraża lecz gra wytłumaczy wszystko co niezbędne
Jak dużo jest aktywności w grze?
W ciul i więcej. Pełno zadań. Praktycznie na start dostajesz kilka wątków fabularnych, które się spinają na samym końcu. Do tego cała masa minigierek, zadań pobocznych, dungeony i kilka innych atrackji.
Nie pogubię się w tym wszystkim? Gra wydaje się być mega rozbudowana. Nie za dużo tego wszystkiego?
Jeśli podejdziesz do niej jak do zwykłej gry survivalowej okraszonej fabułą i rozwojem postaci z bardzo rozbudowanym systemem gameplay'u to nie. Moja gra to multum wszystkiego co najlepsze z różnych gier. To tak jakbyś powyciągał najlepsze aspekty z każdej gry po trochu i spiął to w jedną, spójną całość. Początki są trudne lecz gra jest tego warta. Nie wiem, czy na polskiej scenie inna makerówka oferuje tak dużo aktywności jak na grę RPG. Co ważne nie jest to jRPG więc fani tego gatunku po prostu mogą uderzyć głową w mur jeśli spodziewają się takiej specyfiki rozgrywki w Pogromcy II.