Strona 12 z 16

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 08, 2021 12:40 am
autor: Natan Zuckerkandl
@HGS Komu to potrzebne? Nie przesadzasz z tymi udoskonaleniami?

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 08, 2021 12:03 pm
autor: HGS
Po to tworzę tę grę, by przesadzać. Dla mnie radością samą w sobie jest przesadyzm w takich grach. Przynajmniej gracz będzie miał co robić.

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 08, 2021 2:30 pm
autor: PInroz
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
ndz sie 08, 2021 12:03 pm
Po to tworzę tę grę, by przesadzać.
Tylko uważaj byś za bardzo nie przesadził :roll:

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 08, 2021 2:59 pm
autor: HGS
Kto jak kto, ale ja mam w tym duże doświadczenie. Nie robię tej gry dla nobów, tylko dla ludzi lubiących wyzwania. Dla casualowego gracza będzie inna gra - Eden, ewentualnie SE

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 08, 2021 3:09 pm
autor: PInroz
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
ndz sie 08, 2021 2:59 pm
Kto jak kto, ale ja mam w tym duże doświadczenie.
Zabrzmiało to trochę jak te teksty typu ''Jestem od ciebie starszy więc mądrzejszy'' :roll: :roll: :roll:

Mi już nawet nie chodzi o sam kontent, może jakiś ułamek graczy z tego skorzysta. Mi chodzi raczej o to że zamiast wydać już pełną wersję, ładujesz w grę coś, co można dodać w postaci DLC :roll: :roll: :roll: Co zmusza nas znowu do czekania na pełną wersję :shock:

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 08, 2021 4:00 pm
autor: HGS
Zmierzam do tego, że pełna wersja docelowo i tak to ma posiadać. DLC może posiadać nową fabułę, nowe postaci, czy nową mapę, a nie funkcje, które mają być trzonem rozgrywki i największą jej miodnością. To tak jakby od Rim Worlda wymagać, by wywalić z niego system rekrutacji nowych kolonistów, bo gra będzie mniej lagować. Tworzę taki typ gry, a nie inny. Nowe rzeczy można pominąć. Nigdy nie zmuszałem gracza, by bawił się w budowanie domków itp, ale znaczna część graczy Pogromcy lubi takie rzeczy i dla nich mam zamiar to dodać.

Tworzę taki koncept gry, a nie inny. Każdy ma prawo dodawać do swoich projektów co mu się podoba. Jeśli ty masz ochotę dodać zaawansowany system alchemii, by było realnie, to tylko ty masz prawo decydować, czy to jest dobre dla gry, czy nie. Bo tylko ty wiesz, co będzie finalnie w pełnej wersji. Tak samo jest z Pogromcą. Wielu rzeczy nie widzieliście i nie wiecie o tej grze, a proces pełnej wersji to jakieś 3/5 stanu gry, który mam ukończony. Przypomnę, że demo to 1/5 gry.

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: wt sie 17, 2021 4:37 pm
autor: Natan Zuckerkandl
To i tak dużo już masz, jak na tak zaawansowaną mechanicznie grę 8-)

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 22, 2021 10:22 pm
autor: HGS
Zapodaję kilkoma fotkami z prac nad aktualizacją "Far North"

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 22, 2021 10:31 pm
autor: PInroz
Kolejna Aktualizacja? Ile tego jeszcze będzie, zanim, wydasz pełną wersję?

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

: ndz sie 22, 2021 10:40 pm
autor: HGS
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
ndz sie 22, 2021 10:31 pm
Kolejna Aktualizacja? Ile tego jeszcze będzie, zanim, wydasz pełną wersję?
Z wielką przyjemnością odpowiem ci na to pytanie :)
Po wielu latach ciężkiej pracy nad demo, w końcu jestem w stanie jasno określić, że ta aktualizacja będzie jedną z dwóch / trzech aktualizacji uzupełniających wersję demo do statusu pełnej wersji gry. Oznacza to, że "Far North" będzie już traktowane jak pełna wersja gry, a kolejna aktualizacja po niej jako drugi part ogromnej linii fabularnej, jaka się z tą aktualizacją wiąże. To uniwersum jest bardzo duże i z pewnością można to zauważyć po ilości zadań pobocznych w wersji demo. Przewiduję, że pojawi się jeszcze Skandynawia, Babilon i Rzym => Te wszystkie trzy rejony będą oznaczały ukończenie prac nad pełną wersją gry. Nie wykluczam również dalszego rozwoju Pogromcy II o ile zostaną mi jeszcze wolne sloty na mapy, przełączniki i zmienne. Jeśli tak się stanie, to na pewno pojawi się w przyszłości więcej DLC. Pogromca II ma przytłaczać rozmachem. Taki jest mój cel. Nie wiem czy nie pobije to godzinowo Opowieści z Edorii. Z czego prosze pamiętać, że najwięcej fabuły będzie zajmowałą linia poboczna, która miejscami będzie lepsza nawet od tej głównej.

Główna linia fabularana będzie dosyć liniowa, a cały ciężar nieliniowości gry osadzę na fundamentach zadań pobocznych, zwykłych postaci, czy nawet wpływu Talusa na ekonomię.