Strona 2 z 16

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: pt cze 19, 2020 8:11 pm
autor: surusek
Hej, całkiem fajnie to wygląda! W zasadzie tylko mi przeszkadzają poświaty świec (z okien dachowych...?), ale to głównie dlatego, że nie lubię masek świetlnych w mejkerze i wolę maski cienia (personalnie to lepiej wygląda). Kwestia gustu, I guess.
A co do projektu per se...
Doceniam, że nie grasz bezpiecznie. Z jednej strony to czyni twój projekt bardziej interesującym, z drugiej... wiem, że musisz wszystko dopiąć, żeby jeden durny element nie zepsuł całości doświadczenia. Oby twojej ekipie to się udało, ponieważ podchodzę do projektu całkiem entuzjastycznie. ;)
Soundtracku jeszcze nie przesłuchałem, ale gdy będę miał chwilę czasu, rzucę na niego uchem.

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: pt cze 19, 2020 11:16 pm
autor: Clown
@Haxo Przeglądając z zniecierpliwieniem wszystkie zapowiedzi, przypomniałem sobie coś co w Pogromcy Pustki dość mnie irytowało. A dokładniej mam na myśli ogrom i zaawansowanie ekwipunku, i nie mam tu na myśli że powinien być gorzej zrobiony a to, że gracz (w moim przypadku) czuł się zdezorientowany gdy dostawał aż tak rozwiniętą opcję ekwipunku już od razu na start. Może już sam zrobiłeś to lub nad tym się zastanawiałeś ale myślę, że przystępną opcją byłoby na początku gry zablokowanie części ekwipunku a dopiero w późniejszych etapach pozwalanie graczowi się z nim zapoznać. ;)

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob cze 20, 2020 6:42 am
autor: HGS
@Clown Każda gra ma tak, że zastosowuje się jakiś schemat układu ekwipunku. W każdej grze musisz się go uczyć i nie wyobrażam sobie sytuacji, by ktoś leciał do producentów z żądaniami o to, żeby ustawili mu ekwipunek inaczej, bo on go nie rozumie. Z każdym aspektem życiowym jest tak, że jedne rzeczy są proste do zrozumienia, a inne nieco trudniejsze :) . Gra jest rozbudowana, a więc naturalnym jest, że i ekwipunek taki będzie. Blokada opcji gry nie wchodzi w grę z prostej przyczyny - układu rozgrywki, który wymaga tej właśnie skomplikowanej mechaniki. Pogromca Pustki nie miał wielu podstawowych opcji jak chociażby "opisy", a tu one występują. Aktualnie wszystko jest tak zaprojektowane, że trzeba się naprawdę postarać, by czegoś w tej grze nie zrozumieć. Jeśli ktoś postanowi uruchomić grę i olać totalnie samouczek - to już nie będzie moją winą to, że taki pacjent nic nie będzie rozumiał. Samouczek jest zaprojektowany również zupełnie inaczej niż w jedynce i takie martwienie się tym jak będzie wyglądać to lub tamto, bo grałem w PP i tam coś było nie tak jest kompletnie bezcelowe z prostej przyczyny... To jest kompletnie inna gra.
Już starsza wersja nie miała tego problemu - ta również nie powinna

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob cze 20, 2020 10:18 am
autor: Deranus
@HGS jedna rzecz mi tu nie pasuje- jabłko. Tylko mi się wydaje, że jest dużo za duże?
Prócz tego, co to jest to niebieskie na schodach i tam, gdzie drzwi są? Teleport?
Cała reszta super :) Nie mogę się doczekać :)

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob cze 20, 2020 9:53 pm
autor: HGS
Mówisz o tym zielonym? Jeśli tak to jest to ikona NPC symbolizująca handlarza z jedzeniem.
Te niebieskie na schodach i przy wyjściu to są teleporty. Musiałem jakoś je oznaczyć, a nie chciałem robić tego jak w PP, gdzie były drewniane paliki. O ile tam było to fajne, bo nie wybijało z imersji, to było to jednak mało widoczne. No tu jednak imersja na - lecz bardziej widoczność się poprawi :)

Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: sob sie 08, 2020 12:26 pm
autor: mickul7682
Gra zapowiada się ambitnie. Mam obawy co do jakości tak dużej gry. Kiedy opublikujesz jakieś nowości z nią związane?

Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: czw sie 13, 2020 1:57 pm
autor: Witcherek01
No co tu dużo mówić... Gra zapowiada się bardzo profesjonalnie i z niecierpliwością czekam na premierę, na pierwszy rzut oka widać dużo większe zaawansowanie niż nasz Wiedźmin Wilczego Miotu. Dodam tylko że strasznie podoba mi się screen z najpewniej abordażu, jestem fanem dawnej żeglugi, bitew morskich i tak dalej, mam nadzieję na dużo takich smaczków. Życzę jak najrychłejszej premiery dopicowanej gry, jeszcze raz bardzo czekam!

Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: czw sie 13, 2020 3:49 pm
autor: mickul7682
A właśnie. Kolejna sprawa w sumie. Przeczytałem gdzieś, że w Pogromcy Pustki dało się budować jakieś domki. Ten system dalej będzie jakoś wprowadzany? Bo o ile pomysł wydaje się fajny, to mam wrażenie iż w RPG Maker trudno to zrobić dobrze. No i czekam na odpowiedź na powyższe pytanie :lol: :lol:

Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: czw sie 13, 2020 4:05 pm
autor: HGS
Pograłem chwilę w Wiedźmina i widzę kilka wspólnych cech dla naszych gier. Z pewnością są to ambitne i dopracowane projekty. W przypadku Wiedźmina po prostu widać, że u was historia i klimat są na pierwszym miejscu. Ja stawiam na mechanikę i bajery. Obie gry mają rzeczy godne uwagi i obie mogą ze sobą "konkurować" na różnych płaszczyznach. Nic tak nie motywuje jak zdrowa konkurencja na zasadzie wzajemnej inspiracji. Wasza gra mnie wczoraj uświadomiła [gdy grałem w wersję testową], że sam mogę nieco kilka rzeczy polepszyć. Ty dziś wspominasz, że system abordaży ci się podoba więc sam widzisz jak to działa fajnie :)

Co do pytań, to ogólnie niedługo zrobię obszerny materiał o grze. Zapowiadam go już jakiś czas, ale teraz wdrążyłem kilka poprawek i jestem bliżej jak dalej, by o niej nieco opowiedzieć. System survivalu i prowadzenia historii uległ nieco zmianom.

Re: [ZAPOWIEDŹ - RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

: pt sie 14, 2020 2:26 pm
autor: McLaren
mickul7682 dla chcącego nic trudnego ;)