[RMXP]Talus Odyssey

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: mickul7682 »

Podoba mi się fakt, że za każdym razem, jak wrzucasz informacje na temat nowości, to pojawia się coś nowego. Pomysł z wykorzystywaniem żywiołów na swoją korzyść jest w pytę! Opowiedz więcej o skrzyniach. Będą ich tylko, czy aż 4 rodzaje? Czym się będą one różniły, że o nich napisałeś?

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: X-Tech »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob sty 29, 2022 6:32 pm
Boże... aleś się rozpisał...
Nie wracam do tematu PP z powodu przykrości jaka się objawia, gdy przypomnę sobie te wszystkie zawistne komentarze społeczności makera, gdyby tego było mało, to doprawiano to wszystko obgadywaniem za plecami i wyśmiewaniem się z każdego kroku jaki robiłem. Może nie było to idealne co tworzyłem w tamtym czasie, może nie było do końca dopracowane, ale było inne i z tego powodu byłem atakowany, ponieważ nie słuchałem rad ludzi, którzy taśmowo robili kolejne klony swoich poprzednich gier na tych samych, lub zbliżonych assetach. Postanowiłem stworzyć drugą część gry.
Ahh pamiętam wypociny ludzi wypowiadającymi się pod serią i Demona z Pogromcy Pustki, czy nawet takiej Animoovi. Ta druga nawet nagrała odcinek, w którym pod koniec sama zwróciła uwagę, że gra nie była idealna, ale nadal lepsza od innych produkcji, w które grała. Cieszę się, że istnieją jeszcze ludzie, którzy mają silną psychikę, by radzić sobie z taką zawiścią.

Pogromca Pustki był grą idealną, ale w zasadzie czy musiał? Ukończyłeś projekt i tworzysz kolejne - bogatszy o nowe doświadczenia. Stałeś się kompletnie niezależny od Makerowych środowisk i myślę, że to jest głównym powodem ataków do dziś. Zazdrość, że tobie udało się zebrać jakieś tam cyferki, polubienia i komentarze. Są na tym świecie ludzie gotowi oddać się za takie rzeczy. Rób swoje i z satysfakcją obserwuj, jak innych piecze du*a - to zawsze wprawia w dobry nastrój :D :lol: :D
Czyli rozumiem, że poziom wygenerowanej zawiści i agresji to cel tej działalności ? Pogromca Pustki był grą idealną ? Ja miałem z tą grą raczej traumatyczne doświadczenia i szybko ją rzuciłem w kąt na rzecz grania w klasyki rpgmkera.

Stał się niezależny od rmowych środowisk ? Na Twierdzy panują od zawsze zasady podpinając się pod tę stronę musi się dostosować do zasad Twierdzy.

Awatar użytkownika
KorHabas93
Posty: 57
Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: KorHabas93 »

Co ty tu robisz? Tak w zasadzie wyjdź z forum, nie udzielaj się i daj innym żyć. Przypieprzasz się do każdego. Bez powodu, a potem dziwisz się, nikt cię nie lubi i każdy ma gdzieś to co mówisz. Czuję czarne chmury nad toba stary.

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: PInroz »

Po pierwsze, kto wpuścił znowu X-Techa na forum, czy ostatnia drama nikogo nie nauczyła?
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pt sty 28, 2022 4:13 am
- Akt I: Far North (DLC) - << Planuję w tym roku to wydać
- Akt II: Pan Cienia (DLC) - << Plany są na kolejny rok
- Akt III: ??? (DLC) - << Zobaczymy jak to wyjdzie
A po drugie, dobrze wiedzieć. Osobiście podchodziłem do Pogromcy II kilka razy, ale jednak wolałbym zagrać już w pełną wersję. I co najważniejsze w końcu zobaczyć Pogromcę II na steamie, bo jestem strasznie ciekaw jak się on tam przyjmie.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »


Po pierwsze, kto wpuścił znowu X-Techa na forum, czy ostatnia drama nikogo nie nauczyła?
Ban się mu skończył. :twisted:

A po drugie, dobrze wiedzieć. Osobiście podchodziłem do Pogromcy II kilka razy, ale jednak wolałbym zagrać już w pełną wersję. I co najważniejsze w końcu zobaczyć Pogromcę II na steamie, bo jestem strasznie ciekaw jak się on tam przyjmie.
Ty grałeś jeszcze w wersje bardzo wczesne. Więc całkowicie rozumiem. Kilka rzeczy doszło, a kilka usunięto. Wbrew pozorom gra jest bardziej uproszczona. Chciałbym skupić się teraz na fabule i eksploracji w Pogromcy.

Awatar użytkownika
KorHabas93
Posty: 57
Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: KorHabas93 »

Słyszałem zaprezentowany fragment dubbingu i jest przyzwoity, ale troszeczkę za głośny.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Witam...
Mijają kolejne tygodnie, gdy skupiam się dość mocno na mojej grze "EDEN". Jednak nie zapominam o Pogromcy i staram się codziennie coś przy nim podłubać. Zazwyczaj są to małe zmiany głównie dotyczące łatania znalezionych bugów. Z najważniejszych informacji musze zasmucić nowiną, że moja gra staje się nie tylko bardziej rozbudowana i ciekawsza, ale też prostrza w obsłudze i poziomie trudności. Planowany jest nowy poziom trudności w Pogromcy. Prócz poziomów:
- Łatwy
- Średni
- Trudny
- Demoniczny
chcę jeszcze dodać poziom, a w zasadzie funkcję umożliwiającą graczowi do standardowych poziomów dodać swoją własną skalę utrudnienia. Wśród możliwych do edycji funkcji rozgrywki pojawią się:
- Życie przeciwników
- Siła ataku przeciwników
- Mnożnik doświadczenia
- Drop
itp.

Jest tego trochę, ale najważniejsze zmiany i funkcje pozwoliłem sobie wypisać na moim Trello do którego link znajdziecie o tutaj niżej:
Mała tzw "Roadmapa" aktualizacji Far North do Pogromcy [Link aktywny po zalogowaniu]

Awatar użytkownika
KorHabas93
Posty: 57
Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: KorHabas93 »

Strasznie dużo contentu. Bega podobają mi się nowe zmiany w systemie walki, które zaprezentowałeś. Twój ABS przechodzi spora przebudowę pod względem dynamiki. Szkoda, że drzewko biegłości straci na znaczeniu, ale dynamika będzie dzięki temu dużo ciekawsza opcja. Na plus nowa muzyka zaprezentowana na discordzie twierdzy.

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: mickul7682 »

Co się dzieje z Pogromcą?

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Gdyby Pogromca miał Dubbing xD


Wiem, że jest trochę za głośno, ale to dla testu póki co. Czy Pogromca będzie miał full dubbing? To zależy w sumie :)

ODPOWIEDZ