[RMXP]Talus Odyssey

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

@HGS nowe tereny prezentują się wyśmienicie :)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn sie 23, 2021 11:41 am
@HGS nowe tereny prezentują się wyśmienicie :)
Dzięki. Chociaż wiem, że i tak jestem w stanie je udoskonalić. Jestem takim typem człowieka, który sam sobie lubi podnosić poprzeczkę. Niedługo pojawi się screen z czegoś bardzo interesującego. Będzie to powiązane nieco z mitologią nordycką i wyprawami :)

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

@HGS żebyś za rok nie uznał, że te grafiki co robisz to tylko koncepty i zmienisz wszystko na 3d ;) Taki żarcik ;)

Nie ma co udoskonalać, jest super ;)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Skoro tak, to pochwalę się screenem z nowego biomu bagiennego w Pogromcy :)
Obrazek

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

Lokacja ma klimat, mroczno i ponuro. :) Dodaj jakieś świecące grzyby ;)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

25.08.21 Dev. Raport:

Dodano ponad 60 nowych obiektów dla bagien i ciemnego lasu.
Dodano nowe dwa biomy. Ciemny las i bagna.
Dodano nowy składnik rzemieślniczy - Szlachetne drewno.
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla bagien i ciemnego lasu.
Dodano nową ścieżkę OST dla ciemnego lasu.
Dodano nowe maski świetlne i efekty.


Naprawiono błąd ze ścinaniem drzew.
Naprawiono dynamiczne światło w niektórych lokacjach.
Poprawiono optymalizację ekwipunku.


Usunięto dwa przedmioty, które nie miały zastosowania od dwóch lat w żadnej wersji gry.
Usunięto 10 nieużywanych map.


Tak wyglądają obecnie wzniesienia będące "górami"
Spoiler:
Obrazek
Wejście do biomu "Ciemny Las"
Spoiler:
Obrazek
Tak jest skomponowane przejście między bagnami, a normalnym biomem w "Far North"
Spoiler:
Obrazek
Tak prezentuje się biom "Bagna"
Spoiler:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

@HGS lokacje prezentują się na najwyższym poziomie :) Brakuje mi jednak wodospadów. Chyba, że już jakiś zrobiłeś?

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Takowe są już dawno w grze. Wiszące ogrody w Babilonie z nich korzystają, aczkolwiek w ciemnym lesie pojawią się małe rzeczki z takimi bajerami.

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

Dobrze wiedzieć, zadbaj @HGS o miejsca, które zapadną w pamięć gracza, tym samym zapierając mu dech w piersiach ;)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Tego jest i będzie pełno. A tak poza tym... witam na równinach :)

Obrazek

ODPOWIEDZ