[RMXP]Talus Odyssey
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Oficjalne demo gry pojawi się w święta Bożego Narodzenia. Dokładnej godziny nie podaję, lecz korzystając z okazji informuję, że po nowym roku do wersji DEMO wyjdzie mały DLC naprawiający potencjalne bugi, jakie mogą wystąpić + dojdą nowe zadania i mała niespodzianka dla miłośników zbieractwa i budownictwa
SALVE!
SALVE!
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Zagram w demo bo czemu nie. Nie wiem co oznacza zapisywanie w kazdym miejscu. To troche oszustwo chyba.
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Rozumiem że będzie pozew ?To troche oszustwo chyba.
Doszukujesz się czegoś na siłe. W każdej grze jest możliwość jej zapisywania w dowolnym momencie, więc nie rozumiem tego szukania dziury w całym.
Ja czekam na grę Haxo, tyle czasu ją robił, więc efekt pewnie będzie pozytywnie ogromny
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
X Tech ma rację. Dowolność zapisu gry powoduje, że gracz nie myśli i nie czuje konsekwencji swoich decyzji. Oczywiście mówiąc bardzo uproszczonym językiem . W grze mamy zapisy przy fontannach, co sprawia, że jeśli pójdziemy w jakieś miejsce i zginiemy, to musimy powtarzać jakiś etap rozgrywki ponownie. Namioty są dość drogim rarytasem i z góry gracz będzie je oszczędzał, co sprawi, że rozgrywka stanie się bardziej emocjonująca. Dużo fajniej się gra, jeśli czujesz, że możesz zginąć w jaskini i musisz powtarzać etap, jeśli popełnisz błąd. Zostaje ci jeden przeciwnik i wiesz, że nie możesz dać plamy, bo w przeciwnym razie znów będziesz musiał liczyć na ponowne szczęście, by wszystko poszło po twojej myśli
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Dla tych, co boją się o fabułę w Pogromcy. Mały spoiler
Grafika przedstawia kilka postaci fabularnych, które mają lub mieć będą więcej niż dwa/ trzy zadania zadania
Grafika nie przedstawia wszystkich postaci dostępnych w demo / pełnej wersji gry
Grafika przedstawia kilka postaci fabularnych, które mają lub mieć będą więcej niż dwa/ trzy zadania zadania
Grafika nie przedstawia wszystkich postaci dostępnych w demo / pełnej wersji gry
Spoiler:
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Jeśli chodzi o ostatnią publikację to nadal za dużo z niej nie wynika, poza kilkoma nickami i charsetami :]
Ale b.dobrze że za dużo nie ujawniasz. Nie przepadam kiedy, wiem dużo o samej grze, gdy jeszcze nawet nie zdążę w nią zagrać.
Więc efekt zaskoczenia.... Będzie...
Ale b.dobrze że za dużo nie ujawniasz. Nie przepadam kiedy, wiem dużo o samej grze, gdy jeszcze nawet nie zdążę w nią zagrać.
Więc efekt zaskoczenia.... Będzie...
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
@HGS No nareszcie Mikołaj w tym roku bogaty na Twierdzy
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Dokładnie o to chodzi. Fajnie, że rozumiesz o co chodzi. Axer raczej nic nie ogarnia.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]czw gru 17, 2020 5:06 pmX Tech ma rację. Dowolność zapisu gry powoduje, że gracz nie myśli i nie czuje konsekwencji swoich decyzji. Oczywiście mówiąc bardzo uproszczonym językiem . W grze mamy zapisy przy fontannach, co sprawia, że jeśli pójdziemy w jakieś miejsce i zginiemy, to musimy powtarzać jakiś etap rozgrywki ponownie. Namioty są dość drogim rarytasem i z góry gracz będzie je oszczędzał, co sprawi, że rozgrywka stanie się bardziej emocjonująca. Dużo fajniej się gra, jeśli czujesz, że możesz zginąć w jaskini i musisz powtarzać etap, jeśli popełnisz błąd. Zostaje ci jeden przeciwnik i wiesz, że nie możesz dać plamy, bo w przeciwnym razie znów będziesz musiał liczyć na ponowne szczęście, by wszystko poszło po twojej myśli
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Postacie w grze są mega fajne! @HGS dlaczego Starożytność a nie Średniowiecze? Większość gier RPG jest w świecie średniowiecznego fantasy Więc?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Właśnie z tego powodu, który wymieniłeś. Średniowiecze = nuda totalna. Całkowicie wyeksploatowany materiał na jakąkolwiek grę. Gier tego typu o starożytności jest znacznie mniej, a co za tym idzie ->> Mam większe pole do popisu.