[RMXP]Talus Odyssey

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

[RMXP]Talus Odyssey

Post autor: HGS »

Talus Odyssey Obrazek
STATUS PRAC:
Pierwsze demo technologiczne:
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
Pierwsza alpha demo:
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
Drugie demo technologiczne:
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
Pierwsza beta demo:
▓▓▓▓▓▓▓▓▓
Pełna wersja:
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

Aktualizacja "Far North":
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩
TYTUŁ: Pogromca II: Złodziej Kamienia
GATUNEK: RPG / SURVIVAL / FANTASY / MYTHOLOGY
SILNIK: Rpg Maker XP
WERSJA: aktualna 1.7.6 / docelowa - 2.0
JĘZYK: PL
POZOSTAŁE PROGRAMY: Gimp, Paint
SKRYPTY / SYSTEMY: FoolProofSoft SPGB System, FoolProofSoft STO System, FoolProofSoft SPW System, Zeus Video Player v2.3, Wyswietlanie Obiektów w Pogromcy II ZK || 4.0 Final version, Modules.Mouse Input (7.0), Glitchfinder's Key Input Module, RPG Maker XP Ace

Grupa fanów na Facebook: [Link aktywny po zalogowaniu]
Fanpage projektu: [Link aktywny po zalogowaniu]
Strona internetowa projektu: [Link aktywny po zalogowaniu]
Discord projektu: [Link aktywny po zalogowaniu]
Strona na Twierdzy projektu: [Link aktywny po zalogowaniu]
▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩〄▩

Zwiastun: Brak ▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩ Demo:DOSTĘPNE

Demo GoogleDrive: [Link aktywny po zalogowaniu]

Czasami nawet testy nie wykazują potencjalnych bugów. Dlatego pomniejsze błędy, będą na bieżąco poprawiane. Jeśli wgranie łatki nie naprawiło twojego błedu, to uprzejmie proszę, by mi o tym napisać tutaj na forum lub na ten adres e-mail: pogromcapustkiteam@gmail.com
Link do ZAWSZE aktualnej łatki: Nie ma potrzeby [Wymagane logowanie]
Jak wgrać łatkę?
1. Pobierz zawartość folderu ZIP
2. Wypakuj
3. Wklej wypakowaną zawartość do głównego katalogu gry i podmień wszystko.

▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩▩


Obrazek


Obrazek

Słowem wstępu zaznaczę, że Pogromca II nie będzie grą typowo RM. Jeśli oglądasz ten temat w nadziei, że ujrzysz tu grę z małymi ludzikami na mapie i systemem walki rodem z Final Fantasy muszę cię zasmucić... TU TEGO NIE MA. Natomiast jeśli natknąłeś się na temat gry i szukasz powiewu świeżości czegoś, co wyznaczy nowe standardy twórcze w RM, to witaj na pokładzie i razem ruszajmy w świat przepełniony zawartością! Jest to moja druga [oficjalna] gra tworzona na silniku RPG Maker XP i muszę przyznać, że sam jestem z niej zadowolony jako autor. Może to brzmi dość narcystycznie, lecz jeśli spojrzeć na mój poprzedni projekt "Pogromcę Pustki", to już po pierwszych zdjęciach można zauważyć gigantyczny progres, jaki poczyniłem w ciągu 4 lat. Pogromca II jest grą, która ma już 4 lata i nadal nie doczekała się swojej oficjalnej wersji DEMO, lecz... to się wkrótce zmieni. By demo mogło ujrzeć światło dzienne, to ja jako autor muszę je najpierw ukończyć, ale i zaciekawić potencjalnego gracza. Więc oto ukazuje się oficjalna zapowiedź gry na oficjalnym forum RPG Maker w Polsce.


Obrazek


Gra pod każdym względem jest lepsza od swojego poprzednika. Badając wiele opinii na temat Pogromcy Pustki i analizując je, doszedłem do pewnego kompromisu między tym, by gra była realna i grywalna. Podstawową zmianą w drugiej części gry jest znacząca poprawa optymalizacji. Dzięki implementacji bibliotek RGSS3 gra chodzi nie w 40, a 60 klatkach na sekundę [FPS]. Znacząco polepszyła się dostępność wielu opcji gry, panele HUD uległy znacznemu uproszczeniu i dzięki nowej szacie graficznej prezentują się dużo lepiej. Gdyby tego było mało, dodałem wielozadaniową mini mapę, która obsługuje kilka rodzajów zadań jednocześnie. Na plus muszę też wyróżnić całkowicie nowy i autorski system ABS. Nie zrezygnowałem z wizji walki na mapie, a wręcz przeciwnie! Przeanalizowałem sobie, co było nie tak z poprzednim systemem i wziąłem pod uwagę wszystkie uwagi i nieścisłości, jakie tamten system z PP posiadał. Główne podziękowania tutaj należą się dla Demonicskyers, który konstruktywnie skrytykował Pogromcę Pustki i to głównie za sprawą tego materiału dowiedziałem się, jak powinny pewne rzeczy wyglądać.


Obrazek


Obrazek


Wspominałem już, że ta gra będzie różnić się od innych stworzonych na tym silniku. Nie byłbym sobą, gdyby nie było inaczej również z warstwą fabularną. Choć ona będzie dość liniowa, to w kluczowych momentach fabularnych będą pojawiać się bardzo znaczące decyzje, które będą w dłuższej perspektywie miały wpływ na otaczający gracza świat. Zabite NPC fabularne nie będą się odradzać, a każde zadanie będzie możliwe do wykonania na więcej niż jeden sposób. Postaram się również o to, by w podejmowanych decyzjach pomagało "sumienie". Onzcza to, że zadania nierzadko będą wymuszały dłuższą chwilę zastanowienia się nad podejmowaną decyzją. Te będą oparte o cztery statystyki naszego bohatera [Stanowczość, uległość, szyderstwo i sarkazm]. Pierwsza statystyka będzie rozwinięta na maksymalny możliwy poziom i jest ona domyślną podejmowaną decyzją naszego bohatera. Będzie można rozwijać pozostałe ścieżki, by móc odblokować więcej opcji konwersacji z postaciami, lecz kosztem innych statystyk. Inne opcje często będą oferować również inne wynagrodzenie za wykonane zadanie. Warstwa fabularna będzie rozwijać się stosunkowo powoli, by z czasem przybrać na swojej sile.


Obrazek




Talus z Lorunu [ główny bohater gry ] mieszka w mieście Caralis, na które spada, jak grom z jasnego nieba, kataklizm. Chcąc uratować swoje życie przyłącza się do grupy żołnierzy chcących opuścić miasto na okrętach. Docierają oni do miasta portowego Tingis, gdzie władzę sprawuje miejscowy dowórca porucznik Kasjusz. Razem ze swoimi kompanami wpadają w sidła pewnego lokalnego spisku, który jest sprowokowany przez trzy miejscowe strony konfliktu. Podczas rozwiązywania lokalnych spraw w mieście dochodzi do wymordowania połowy mieszkańców południowej dzielnicy, a wśród ofiar Talus natrafia na zamordowanego akolitę, który jest odziany w szaty słynnego kapłana i demonicznego maga - Adysa. Talus, chcąc dowiedzieć się kto lub co stoi za zabójstwem, wyrusza w podróż do przyjaciela, który może być podejrzany o podły czyn, a jeśli jest sprawcą, to jaki miał powód? Światełkiem w tunelu na rozwiązanie zagadki może być poszlaka w postaci pyłu, który Talus znajduje nieopodal miejsca zdarzenia. Albowiem pył ten pochodzi z artefaktu, którym dysponują tylko bogowie.


Obrazek


Już poprzednia część gry dysponowała częściowo autorską ścieżką dźwiękową. Ta gra nie będzie gorsza. W pewnym sensie przewyższyła poprzednika aż dziesięciokrotnie, ponieważ biblioteka muzyki Pogromcy II obecnie składa się z utworów muzycznych w ilości ponad 90 autorskich utworów muzycznych stworzonych bezpośrednio pod grę. Można obawiać się o ich jakość, lecz... pozwolę wam ocenić ją we własnym zakresie. Poniższy filmik zawiera część bazy muzycznej Pogromcy II. Zapraszam do odsłuchania tej niewątpliwie klimatycznej ścieżki dźwiękowej.




Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek







Obrazek


Gra będzie posiadała wiele ciekawych systemów. Pozwolę sobie opisać najważniejsze z nich:
SURVIVAL - Zaimplementowany system survivalu będzie miał w swoim zasięgu nie tylko poziomy głodu i pragnienia lecz także choroby. Systemy te nie są specjalnie wymagające lecz zaniedbanie ich będzie skutkować negatywnymi efektami.
CYKL DNIA I NOCY - To, że dzień i noc występuje w grze to jeszcze nic. Pogromca II liczy te dni sumując je w tygodnie. Istnieje tu także podział na dni powszednie i święta. Do tego dochodzi system eventów na specjalne okazje w realnym życiu ;)
ZMIENNA POGODA - Deszcz, burza, śnieżyca i burza piaskowa wpływają nie tylko na estetykę lecz także statystyki postaci :)
MINIGRY - Rolnictwo, hazard, łowienie ryb, strzelanie z balisty, wykopywanie grobów i skarbów i nie tylko...
WIZUALIZACJA EKWIPUNKU - Lubicie przebieranki? Pogromca II umożliwia nie tylko przebieranie postaci w dowolne stroje lecz także dzięki zaawansowanym skryptom na zmianę kolorów tuniki i pióropusza w hełmach.
WŁAMYWANIE SIĘ I SKRADANKA - System włamywania się do domu to ciekawy sposób na zarobek i urozmaicenie rozgrywki. Do tego stworzyłem chyba najlepiej działający system skradankowy, który nie przenika ścian ;)
STRZELECTWO - Bronie dystansowe oferują szeroką gammę amunicji. Od zwykłych strzał aż do wybuchowych fajerwerków.
CRAFTING - Wytwarzanie przedmiotów w Pogromcy jest bardzo użyteczne.
GASTRONOMIA - Zbieranie receptur na wszelkiego rodzaju potrawki jest bardzo satysfakcjonujące jeśli weźmie się pod uwagę mały fakt. Przetworzona żywność działa lepiej i leczy choroby.

Szukasz więcej szczegółowych informacji? Zajrzyj na stronę Pogromcy [Link aktywny po zalogowaniu] lub odwiedź oficjalny dział projektu o tu: [Link aktywny po zalogowaniu]

Jeden z zabawnych bugów wczesnej wersji gry, który stał się memem :D
Ostatnio zmieniony pn cze 01, 2020 1:36 am przez HGS, łącznie zmieniany 11 razy.

Awatar użytkownika
Clown
Posty: 20
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:11 pm

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: Clown »

Nie mogę się doczekać Dema, zapowiedzi wyglądają fenomenalnie!. Pozostaje tylko czekać ;)

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

Profesjonalne robienie gry.

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: X-Tech »

To może być naprawdę dobra gra, ale dlaczego w temacie prawie nie ma informacji o samej grze.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: Rubin »

Czekam z niecierpliwością, jestem ciekaw jaka będzie finalnie wyglądać ten projekt nad którym tak ciężko pracujesz i poświęcasz mu tyle czasu.
Niemniej, zapowiada się jedna z najlepszych gier mająca zaloty na produkt komercyjny. Świetna robota i czekam z wielką niecierpliwością.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Odświeżony temat z grą. Swoją drogą udostępniam oficjalny soundtrack Pogromcy II [Oczywiście niekompletny]
Obrazek

Yami
Posty: 75
Rejestracja: wt cze 02, 2020 11:02 pm

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: Yami »

Soudtrack mega, nie mogę się doczekać kiedy w końcu dokończysz gierkę i będę miał okazje w nią zagrać.
Czekam z wielką niecierpliwością, jestem ciekaw jakie będą zmiany między Jedynką a Dwójką, ale już widać po
zamieszczanych przez ciebie informacjach że będzie to przepaść między częściami --> na szczęście w tę pozytywną stronę

Deranus
Posty: 27
Rejestracja: śr cze 03, 2020 8:27 am

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: Deranus »

Ło cie panie, ile to się tam dzieje, ja cie... :shock:
@HGS ja tylko czekam aż to wydasz :o
TO JEST EPICKIE [Link aktywny po zalogowaniu] :shock:

PS Mocna jatka to tam się dzieje :shock:

Awatar użytkownika
Diego
Posty: 65
Rejestracja: wt cze 09, 2020 10:27 am

Re: [XP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: Diego »

Bardzo porządna gierka, profesjonalne podejście i widać duży nakład pracy- czekam z niecierpliwością

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Mały update tilesetu pomieszczeń. Dodałem kilka elementów z RTP + swoje przeróbki. Okazuje się, że małe obiekty RTP idealnie współgrają z grafiką, którą tworzyłem do PII. Obecny wygląd domostw i karczm się znacznie poprawił i jest więcej szczegółów. Dodatkowo dodałem sporo animacji użytkowych obiektów jak na przykład świece. Od teraz nie dość, że mają wyanimowany płomień, to dodatkowo widać wosk, który spływa co jakiś czas. Karczmy są odwiedzane przez NPC i nadaje to im odrobiny życia :)

Obrazek

ODPOWIEDZ