[RMXP]Talus Odyssey
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Fajnie, że dość pozytywnie odbierasz mój tytuł. Oczywiście wszystkie analizy, uwagi, opinie biorę pod lupę i będą one brane na warsztat wraz z aktualizacją DLC. Spora część została też po prostu wycięta, by poradzić sobie z przytłaczającym terminem premiery Demo. Interakcje z NPC będą stopniowo rozbudowywane z uwagi na to, że pierwotnie tak miało to wyglądać, ale faktem jest, że fabuła musiała być tu bardziej priorytetowa. Początkowe zadania mogą wywoływać chaos z uwagi na ich ogromną ilość na samym początku, co pewnie zauważyłeś - zwłaszcza jak rozpocząłeś pierwsze zadanie w Tingis. Po wydarzeniach w Kartaginie gra przyjmuje kierunek nieco bardziej liniowy, więc skandynawia i inne kraje będą bardziej uporzadkowane, co nie oznacza, że zadania poboczne będą szły tym samym torem oczywiście
Interakcji jest dużo, ale tak jak informowałem. Są w większości poboczne i jeśli ktoś się już nimi zainteresuje - są opłacalne i dodają sporo ułatwień. Większość tego, co Goblin posiadasz w swojej sakwie jest wynikiem dokładnego sprawdzania każdego zakamarku mapy. Co do punktów rozwoju - to demo jest jednocześnie testem na ich pozyskiwanie. Widać stary system był bardziej satysfakcjonujący, więc zrobię jakiś kompromis pomiędzy nowym, a starym systemem z drzewkiem cech rodowych lub dam możliwość respawnowania bossów, za których dostaniemy po ich pokonaniu level up. To może usprawnić nieco system rozwoju postaci. Co o tym sądzisz?
Co do balansu. W zasadzie cechy rodowe nie zepsułyby go. Bardziej myślę długoterminowo. Nie ma tu limitu poziomów doświadczenia i gracz może sobie nabijać poziomy ile wlezie. Jednym słowem - trzeba będzie coś tu pomyśleć ^^. Dziękuję ci za wstępną opinię
Interakcji jest dużo, ale tak jak informowałem. Są w większości poboczne i jeśli ktoś się już nimi zainteresuje - są opłacalne i dodają sporo ułatwień. Większość tego, co Goblin posiadasz w swojej sakwie jest wynikiem dokładnego sprawdzania każdego zakamarku mapy. Co do punktów rozwoju - to demo jest jednocześnie testem na ich pozyskiwanie. Widać stary system był bardziej satysfakcjonujący, więc zrobię jakiś kompromis pomiędzy nowym, a starym systemem z drzewkiem cech rodowych lub dam możliwość respawnowania bossów, za których dostaniemy po ich pokonaniu level up. To może usprawnić nieco system rozwoju postaci. Co o tym sądzisz?
Co do balansu. W zasadzie cechy rodowe nie zepsułyby go. Bardziej myślę długoterminowo. Nie ma tu limitu poziomów doświadczenia i gracz może sobie nabijać poziomy ile wlezie. Jednym słowem - trzeba będzie coś tu pomyśleć ^^. Dziękuję ci za wstępną opinię
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Wielki czas oczekiwania dobiegł połowicznie końca.
Fabularka za mną.
• Odniosę się więc na początku do niej:
Nie jest źle, nie jest dobrze. Jest pozytywnie i tyle. Bez większych zaskoczeń, ale intrygi w które wciąga nas fabuła nawet-nawet interesują.
• Zadania poboczne:
Mają sens, choć te z matką i córką wymaga ponownego napisania. Opłacalność jest różna, zwłaszcza opcjonalne sekcje zadania z zasobami dla statku można by pod tym względem poprawić - zważywszy na ilość pracy jaką się tam wkłada można by to poprawić. Też, czterech liter nie urywają, ale są napisane poprawnie i wszystkie, poza tą nieszczęsną matką i córką, nie burzą klimatu.
• Oprawa audiowizualna:
Grafika jest ładna. Nie powiem że nie. Jest naprawdę ładna. Muzyka i dźwięki pasują.
• Rozgrywka i mechanika:
O tak. Gra jest naprawdę grywalna. System walki jest płynny i przyjemny. Choć czary mogłyby działać w bardziej widocznej sposób (nawet fakt o podświetlanie kto otrzymuje od nich obrażenia). Poziom trudności na średnim jest dobrze zrobiony. Część mechanik powinna być lepiej wyjaśniona, cześć jest intuicyjna.
Gra jednak nie jest inwazyjna w ilości i złożoności mechanik i choć po samouczku jest lekki przeskok jeśli chodzi o trudność ogarnięcia wszystkiego, o tyle jak to się ogarnie, to mamy naprawę przyjemną grę.
• Inne sprawy:
Żarty i nawiązania przyjemne. Czasem podchodzę do NPC z „Bry" tylko po to by to przeczytać Gra zajęła mi na razie 25 godzin, +-, i pewnie jeszcze trochę. Ale nie żałuje czasu spędzonego. Polecam zagrać jak już ktoś ma doświadczenie z RMówkami.
Coś jeszcze? Nie wiem, jak o czymś zapomniałem to będę edytować.
A w między czasie odcineczek:
(premiera o zerowej )
Czekam na DLC a później na pełniaka.
Pozdrawiam.
Fabularka za mną.
• Odniosę się więc na początku do niej:
Nie jest źle, nie jest dobrze. Jest pozytywnie i tyle. Bez większych zaskoczeń, ale intrygi w które wciąga nas fabuła nawet-nawet interesują.
• Zadania poboczne:
Mają sens, choć te z matką i córką wymaga ponownego napisania. Opłacalność jest różna, zwłaszcza opcjonalne sekcje zadania z zasobami dla statku można by pod tym względem poprawić - zważywszy na ilość pracy jaką się tam wkłada można by to poprawić. Też, czterech liter nie urywają, ale są napisane poprawnie i wszystkie, poza tą nieszczęsną matką i córką, nie burzą klimatu.
• Oprawa audiowizualna:
Grafika jest ładna. Nie powiem że nie. Jest naprawdę ładna. Muzyka i dźwięki pasują.
• Rozgrywka i mechanika:
O tak. Gra jest naprawdę grywalna. System walki jest płynny i przyjemny. Choć czary mogłyby działać w bardziej widocznej sposób (nawet fakt o podświetlanie kto otrzymuje od nich obrażenia). Poziom trudności na średnim jest dobrze zrobiony. Część mechanik powinna być lepiej wyjaśniona, cześć jest intuicyjna.
Spoiler:
• Inne sprawy:
Żarty i nawiązania przyjemne. Czasem podchodzę do NPC z „Bry" tylko po to by to przeczytać Gra zajęła mi na razie 25 godzin, +-, i pewnie jeszcze trochę. Ale nie żałuje czasu spędzonego. Polecam zagrać jak już ktoś ma doświadczenie z RMówkami.
Coś jeszcze? Nie wiem, jak o czymś zapomniałem to będę edytować.
A w między czasie odcineczek:
(premiera o zerowej )
Czekam na DLC a później na pełniaka.
Pozdrawiam.
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
No ja już widziałem że całkiem sporo osób nagrało pogromcę, ale nie dziwie się bo jest to prawdziwa komercyjna świetna robota. Już nie chce myśleć jaki będzie popyt na pełną wersję.
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
@HGS demonstracyjna wersja gry powala na łopatki! Zadaje sobie pytanie, czy to dalej rpg maker?! Stworzyłeś i tworzysz grę profesjonalnie, trzymam kciuki za jej ukończenie!
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Jestem zobowiązana zagrać w grę, ponieważ poleciła mi ją jedna osoba z czatu. Więc, kilka małych chwil poświęcę w ten weekendowe dni, na Pogromcę.
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
@HGS kiedy wyjdzie pełna wersja Kamień: Pogromca Złodziei?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Po DLC / Patchu do demo . Najpierw demo Edenu 2D.
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Dzięki za odpowiedź
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Też wyczekuje na Eden z niecierpliwością.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]pn lut 15, 2021 1:00 amPo DLC / Patchu do demo . Najpierw demo Edenu 2D.
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Właśnie wiem kto ukradł kamień Pogromcy Mam to nagrane! (UWAGA SPOJLER)
Spoiler: