[RMXP]Talus Odyssey
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Ładna lokacja HGS, nic tylko rozłożyć kocyk i piknikować
- KorHabas93
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Kultiwa gra "twoja postać jest spragniona". Znam twoja twórczość i muszę przyznać, że zrobiłeś ogromne postępy od czasów PP. Nie oglądaj się na innych i nie przejmuj się opiniami ludzi, którzy jeździli po tobie jak po szm****. Pamiętam serię u Demona i to co się wyrabiało w komentarzach. Pogromca zawitał na kanale po raz drugi i widzę, że niektórych piecze dupa, że tworzysz coś innego. Najgorsze jest to, że znam gry, które te osoby publikują. ZWYKŁE MAKERÓWY BEZ JAKIEJKOLWIEK WIZJI. Podoba mi się, że tutaj administracja dba o to, by ludzie sięgali po coś więcej niż rtp i kradzione zasoby.
Co do przyszłości twojej gry. Kierunek jest dobry. Zawsze można coś udoskonalić, ale nie zmieniaj rdzenia rozgrywki. Bardzo cię o to proszę, bo zagrałem i jestem pod ogromnym wrażeniem, że takie coś powstało na RPG Maker XP.
Co do przyszłości twojej gry. Kierunek jest dobry. Zawsze można coś udoskonalić, ale nie zmieniaj rdzenia rozgrywki. Bardzo cię o to proszę, bo zagrałem i jestem pod ogromnym wrażeniem, że takie coś powstało na RPG Maker XP.
- Natan Zuckerkandl
- Posty: 167
- Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
KorHabas93 HGS cuda tworzy w XP
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Ty to tworzysz na XP? Pomógłbyś mi z wytłumaczeniem zdarzeń? Widzę po temacie gry, że ogarniasz temat.
- KorHabas93
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
A w sumie mam pytanie. Można się zapisać na testy Far North?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Musisz być na tym discordzie:
Dam Ci rangę jak wbijesz. Tylko będzie cię obowiązywać tajemnica etc...
Spoiler:
To samo. Napisz do mnie na moim DC. Pomogę, o ile ogarniesz podstawy.[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]czw sty 27, 2022 1:21 amTy to tworzysz na XP? Pomógłbyś mi z wytłumaczeniem zdarzeń? Widzę po temacie gry, że ogarniasz temat.
- KorHabas93
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Napisałem do ciebie na PW. Swoją drogą gratuluję rozwinięcia społeczności do takiej skali. Podobno twoje gry są niegrywalne (tak mawiają pewne osoby). Od razu widać po twoim discordzie, że ktoś trzyma cały projekt za przysłowiowe jaja i wiesz co robisz. Wyczytałem na jednym z kanałów, że planujesz dodać losowe dungeony opowiesz coś o tym więcej?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
No więc tak.
Na dobry początek się przywitam w nowym dniu . Aktualnie pracuję nad dwoma grami "jednocześnie" i jako, że o Edenie było ostatnio bardzo huczno, to czas na garść informacji o Pogromcy i tego co nas czeka w niedalekiej przyszłości. Muszę sprawić, by to wybrzmiało i było jasne, zrozumiałe dla wszystkich obserwujących projekt. POGROMCA II MA WERSJĘ DEMO, oznacza to, że kolejna aktualizacja będzie tak na prawdę pierwszym I Aktem całości fabuły głównej jaką planuję dodać.
Jak to wygląda?
- Pogromca II Demo << tu jesteśmy (najgorszy etap ponieważ przez 6 lat tworzyłem mechaniki, grafiki, zbierałem muzykę, pisaliśmy fafułę itp)
- Akt I: Far North (DLC) - << Planuję w tym roku to wydać
- Akt II: Pan Cienia (DLC) - << Plany są na kolejny rok
- Akt III: ??? (DLC) - << Zobaczymy jak to wyjdzie
- Dalszy rozwój gry.
Dlaczego tak to rozwiązuję? Ponieważ ilość i jakość fabuły jaką chcę wprowadzić do gry jest tak duża, że muszę mieć wystarczająco dużo czasu na przygotowanie tego. Aktualizacja Far North opowie bardzo dużo o innych rasach w tym świecie jak i o samym kulcie wielkiego maga Adysa, o którym możemy usłyszeć już w Demo. Moja gra powstaje w jednym celu. MA PRZYTŁACZAĆ SWOIM ROZMACHEM a dodatkowo na każdym kroku oferować coś nowego, ciekawego i nietypowego. Każde DLC będzie wprowadzać:
- Nowe linie fabularne,
- Nowe mechaniki,
- Udoskonalenia,
- Poprawki
Kilka słów ode mnie jako autora. Takich szczerych Ostatnimi czasy rzadko to robię, ale czuję, że jest to dzień, w którym muszę się podzielić z wami pewną nowiną. Nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek uda mi się stworzyć swoją własną grę, a tym bardziej tak rozbudowaną. Niektórzy mogą pisać i twierdzić, że Pogromca jest skomplikowany, że za dużo wszystkiego i wszystko się kupy, dupy trzyma. Prawda jest taka, że 6 lat tworzę tę grę, wydałem już minimum 3 dema technologiczne cały czas nanosząc poprawki i uwzględniając opinie graczy. @Pinroz pamiętasz jeszcze czasy, gdzie w Pogromcy musiałeś ostrzyć broń? Nie przypadł on go dustu nie tylko tobie, ale i innym osobom Są tacy, co zwrócili uwagę na źle zwizualizowaną burzę piaskową i poprawiłem to w kolejnych łatkach. Ja naprawdę wiem co robię. Przy tej grze pracuje cały sztab ludzi, którzy mi pomagają. Wymieniamy się pomysłami, opiniami i testujemy. Gdy mamy wątpliwości - dajemy grę do ogrania graczom. Na chwile obecną tylko mój discord liczy sobie około 170 osób, Fanpage Pogromcy polubiło na chwilę obecną 500 osób, grupa fanów Pogromcy liczy sobie 123 członków.
Po co mi te statystyki? Za chwilkę przejdę do sedna sprawy...
Pogromca Pustki pamięta ktoś tę grę? Nie? [Link aktywny po zalogowaniu] obczajcie sobie link. Zagrajcie, ale nie po to by przejść. Zobaczcie jak to wygladało (początki mojego uniwersum). Z perspektywy czasu moja gra się bardzo zestarzała i na dodatek była niedopracowana - to był, jest i będzie oczywisty fakt. Ja nie lubię wracać do tej gry, ponieważ jako autor nie tyle, że się wstydzę jej, co po prostu byłem notorycznie atakowany (i nadal jestem do dziś) za to, że chciałem zrobić coś inaczej. Nie wracam do tematu PP z powodu przykrości jaka się objawia, gdy przypomnę sobie te wszystkie zawistne komentarze społeczności makera, gdyby tego było mało, to doprawiano to wszystko obgadywaniem za plecami i wyśmiewaniem się z każdego kroku jaki robiłem. Może nie było to idealne co tworzyłem w tamtym czasie, może nie było do końca dopracowane, ale było inne i z tego powodu byłem atakowany, ponieważ nie słuchałem rad ludzi, którzy taśmowo robili kolejne klony swoich poprzednich gier na tych samych, lub zbliżonych assetach. Postanowiłem stworzyć drugą część gry. Uwzględniając wszystkie cenne opinie, jakie pozbierałem (w głównej mierze jestem wdzięczny Demonicskyers za to, że szczerze, bez żadnej zawiści dokładnie punkt po punkcie powiedział w końcowym podsumowaniu serii z Pogromcy co było nie tak i zaproponował masę rozwiązań). Zacząłem prace nad kontynuacją i uwzględniłem wszystko. Miałem jasny cel i się go trzymałem, trzymam i trzymać będę. Stopniowo utracone zaufanie społeczności zostało odzyskane dzięki mojej ciężkiej pracy. Całkowicie uniezależniłem się twórczo od wszelkich społeczności i przesiaduję tylko tutaj na Twierdzy (i paru zagranicznych społecznościach) ponieważ zarówno tu, jak i za granicą takie chore akcje są po prostu nie do przyjęcia. Twórcy zamiast tworzyć i się wspierać - szarpią się jak hieny o kawałek mięsa. I do czego zmierzam? Mamy rok 2022. Od społeczności Makerowych poza Twierdzą odciałem się jakoś 2 lata temu? może 3? Przestałem słuchać jednych, zacząłem drugich - ludzi, którzy faktycznie interesują się moją grą. Nie tylko Pogromcą, ale też Edenem, MAX3 itp. Teraz prosze spojrzeć na statystyki ludzi, którzy jakkolwiek zaciekawili się projektem.
Na naszym forum znajduje się kilku twórców, którzy tak jak ja kiedyś zaczynają swoją przygodę z Game Devem. Są tu takie osoby jak @Pinroz, @KateRio, @Dokuro, którzy zaczynają tworzyć. Mają jakiś pomysł, ale brakuje im motywacji. Powiem coś wam panowie. Dziś macie lajcik, ponieważ jest administracja, która pilnuje tego wszystiego. Jest co prawda Axer i X tech, ale są to specyficzni i wymagający użytkowicy. Nie każdy poklepuje po pleckach, ale do czego zmierzam. Gdy wy narzekacie na brak weny, ja 6 lat temu zaczynałem tworzyć Pogromcę 2 mając na karku zimny oddech społeczności, która do dziś pała do mnie nienawiścią (w sumie nie wiem czemu trwa to do tej pory, ale nie będę się zagłębiał). Ja mam prawo powiedzieć, że nie miałem weny, a nie wy Spiąć poślady i tworzyć gry! Dobra koniec tej przemowy. Czas najwyższy na garść informacji ^^
Poprawki wizualne:
Kartagina otrzyma nowe rejony, a stare lekko odświeżymy. Pojawią się nowe zadania, system nagród za łowienie ryb zoryanie odblokowany. Przewiduje się nowe osiągnięcia.
Dungeony na bagnach:
Półwysep:
Niewolnictwo:
Nowi przeciwnicy:
Mechanika gry:
Tu zmieni się bardzo dużo ponieważ już teraz rozpoczęły się prace nad udoskonaleniem systemu walki. Pojawi się nowe drzewko mistrzostw, a może dwa . Spora część broni będzie miała orzypisane żywioły (będzie ich 6) i na przykad jak gracz będzie posiadał broń zadającą obrażenia od elektryczności, to walcząc w wodzie będzie zadawał 2x większe obrażenia. Taki sam efekt gracz uzyska walcząc w deszczu. Ten typ obrażeń będzie działał w dwie strony. Gra będzie oferowała 4 nowe rodzaje specjalnych skrzyń, za znalezienie których będziemy otrzymywać muszelki i na każy rejon będzie określona ich ilość do znalezienia. Gra postawi większy nacisk na eksplorację, a także system dialogowy. Postaci będą mówić więcej, ciekawiej, a sama historia zyska na jakości. W zasadzie narazie to tyle. Jak pojawią się pytania, to będę odpowiadał
Na dobry początek się przywitam w nowym dniu . Aktualnie pracuję nad dwoma grami "jednocześnie" i jako, że o Edenie było ostatnio bardzo huczno, to czas na garść informacji o Pogromcy i tego co nas czeka w niedalekiej przyszłości. Muszę sprawić, by to wybrzmiało i było jasne, zrozumiałe dla wszystkich obserwujących projekt. POGROMCA II MA WERSJĘ DEMO, oznacza to, że kolejna aktualizacja będzie tak na prawdę pierwszym I Aktem całości fabuły głównej jaką planuję dodać.
Jak to wygląda?
- Pogromca II Demo << tu jesteśmy (najgorszy etap ponieważ przez 6 lat tworzyłem mechaniki, grafiki, zbierałem muzykę, pisaliśmy fafułę itp)
- Akt I: Far North (DLC) - << Planuję w tym roku to wydać
- Akt II: Pan Cienia (DLC) - << Plany są na kolejny rok
- Akt III: ??? (DLC) - << Zobaczymy jak to wyjdzie
- Dalszy rozwój gry.
Dlaczego tak to rozwiązuję? Ponieważ ilość i jakość fabuły jaką chcę wprowadzić do gry jest tak duża, że muszę mieć wystarczająco dużo czasu na przygotowanie tego. Aktualizacja Far North opowie bardzo dużo o innych rasach w tym świecie jak i o samym kulcie wielkiego maga Adysa, o którym możemy usłyszeć już w Demo. Moja gra powstaje w jednym celu. MA PRZYTŁACZAĆ SWOIM ROZMACHEM a dodatkowo na każdym kroku oferować coś nowego, ciekawego i nietypowego. Każde DLC będzie wprowadzać:
- Nowe linie fabularne,
- Nowe mechaniki,
- Udoskonalenia,
- Poprawki
Kilka słów ode mnie jako autora. Takich szczerych Ostatnimi czasy rzadko to robię, ale czuję, że jest to dzień, w którym muszę się podzielić z wami pewną nowiną. Nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek uda mi się stworzyć swoją własną grę, a tym bardziej tak rozbudowaną. Niektórzy mogą pisać i twierdzić, że Pogromca jest skomplikowany, że za dużo wszystkiego i wszystko się kupy, dupy trzyma. Prawda jest taka, że 6 lat tworzę tę grę, wydałem już minimum 3 dema technologiczne cały czas nanosząc poprawki i uwzględniając opinie graczy. @Pinroz pamiętasz jeszcze czasy, gdzie w Pogromcy musiałeś ostrzyć broń? Nie przypadł on go dustu nie tylko tobie, ale i innym osobom Są tacy, co zwrócili uwagę na źle zwizualizowaną burzę piaskową i poprawiłem to w kolejnych łatkach. Ja naprawdę wiem co robię. Przy tej grze pracuje cały sztab ludzi, którzy mi pomagają. Wymieniamy się pomysłami, opiniami i testujemy. Gdy mamy wątpliwości - dajemy grę do ogrania graczom. Na chwile obecną tylko mój discord liczy sobie około 170 osób, Fanpage Pogromcy polubiło na chwilę obecną 500 osób, grupa fanów Pogromcy liczy sobie 123 członków.
Spoiler:
Pogromca Pustki pamięta ktoś tę grę? Nie? [Link aktywny po zalogowaniu] obczajcie sobie link. Zagrajcie, ale nie po to by przejść. Zobaczcie jak to wygladało (początki mojego uniwersum). Z perspektywy czasu moja gra się bardzo zestarzała i na dodatek była niedopracowana - to był, jest i będzie oczywisty fakt. Ja nie lubię wracać do tej gry, ponieważ jako autor nie tyle, że się wstydzę jej, co po prostu byłem notorycznie atakowany (i nadal jestem do dziś) za to, że chciałem zrobić coś inaczej. Nie wracam do tematu PP z powodu przykrości jaka się objawia, gdy przypomnę sobie te wszystkie zawistne komentarze społeczności makera, gdyby tego było mało, to doprawiano to wszystko obgadywaniem za plecami i wyśmiewaniem się z każdego kroku jaki robiłem. Może nie było to idealne co tworzyłem w tamtym czasie, może nie było do końca dopracowane, ale było inne i z tego powodu byłem atakowany, ponieważ nie słuchałem rad ludzi, którzy taśmowo robili kolejne klony swoich poprzednich gier na tych samych, lub zbliżonych assetach. Postanowiłem stworzyć drugą część gry. Uwzględniając wszystkie cenne opinie, jakie pozbierałem (w głównej mierze jestem wdzięczny Demonicskyers za to, że szczerze, bez żadnej zawiści dokładnie punkt po punkcie powiedział w końcowym podsumowaniu serii z Pogromcy co było nie tak i zaproponował masę rozwiązań). Zacząłem prace nad kontynuacją i uwzględniłem wszystko. Miałem jasny cel i się go trzymałem, trzymam i trzymać będę. Stopniowo utracone zaufanie społeczności zostało odzyskane dzięki mojej ciężkiej pracy. Całkowicie uniezależniłem się twórczo od wszelkich społeczności i przesiaduję tylko tutaj na Twierdzy (i paru zagranicznych społecznościach) ponieważ zarówno tu, jak i za granicą takie chore akcje są po prostu nie do przyjęcia. Twórcy zamiast tworzyć i się wspierać - szarpią się jak hieny o kawałek mięsa. I do czego zmierzam? Mamy rok 2022. Od społeczności Makerowych poza Twierdzą odciałem się jakoś 2 lata temu? może 3? Przestałem słuchać jednych, zacząłem drugich - ludzi, którzy faktycznie interesują się moją grą. Nie tylko Pogromcą, ale też Edenem, MAX3 itp. Teraz prosze spojrzeć na statystyki ludzi, którzy jakkolwiek zaciekawili się projektem.
Na naszym forum znajduje się kilku twórców, którzy tak jak ja kiedyś zaczynają swoją przygodę z Game Devem. Są tu takie osoby jak @Pinroz, @KateRio, @Dokuro, którzy zaczynają tworzyć. Mają jakiś pomysł, ale brakuje im motywacji. Powiem coś wam panowie. Dziś macie lajcik, ponieważ jest administracja, która pilnuje tego wszystiego. Jest co prawda Axer i X tech, ale są to specyficzni i wymagający użytkowicy. Nie każdy poklepuje po pleckach, ale do czego zmierzam. Gdy wy narzekacie na brak weny, ja 6 lat temu zaczynałem tworzyć Pogromcę 2 mając na karku zimny oddech społeczności, która do dziś pała do mnie nienawiścią (w sumie nie wiem czemu trwa to do tej pory, ale nie będę się zagłębiał). Ja mam prawo powiedzieć, że nie miałem weny, a nie wy Spiąć poślady i tworzyć gry! Dobra koniec tej przemowy. Czas najwyższy na garść informacji ^^
Poprawki wizualne:
Kartagina otrzyma nowe rejony, a stare lekko odświeżymy. Pojawią się nowe zadania, system nagród za łowienie ryb zoryanie odblokowany. Przewiduje się nowe osiągnięcia.
Dungeony na bagnach:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Tu zmieni się bardzo dużo ponieważ już teraz rozpoczęły się prace nad udoskonaleniem systemu walki. Pojawi się nowe drzewko mistrzostw, a może dwa . Spora część broni będzie miała orzypisane żywioły (będzie ich 6) i na przykad jak gracz będzie posiadał broń zadającą obrażenia od elektryczności, to walcząc w wodzie będzie zadawał 2x większe obrażenia. Taki sam efekt gracz uzyska walcząc w deszczu. Ten typ obrażeń będzie działał w dwie strony. Gra będzie oferowała 4 nowe rodzaje specjalnych skrzyń, za znalezienie których będziemy otrzymywać muszelki i na każy rejon będzie określona ich ilość do znalezienia. Gra postawi większy nacisk na eksplorację, a także system dialogowy. Postaci będą mówić więcej, ciekawiej, a sama historia zyska na jakości. W zasadzie narazie to tyle. Jak pojawią się pytania, to będę odpowiadał
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Jeszcze nie czytałem. Natomiast mam poczucie ze PP to będzie taki projekt który nigdy nie zostanienukończony, tylko wiecznie będzie ulepszany i aktuakizowany.
Generalnie to wolałbym po Edenie żebyś zabrał się za SE, a ppgromcę sobie dłubał w odskoczni od rutyny.
Generalnie to wolałbym po Edenie żebyś zabrał się za SE, a ppgromcę sobie dłubał w odskoczni od rutyny.
- KorHabas93
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Boże... aleś się rozpisał...
Pogromca Pustki był grą idealną, ale w zasadzie czy musiał? Ukończyłeś projekt i tworzysz kolejne - bogatszy o nowe doświadczenia. Stałeś się kompletnie niezależny od Makerowych środowisk i myślę, że to jest głównym powodem ataków do dziś. Zazdrość, że tobie udało się zebrać jakieś tam cyferki, polubienia i komentarze. Są na tym świecie ludzie gotowi oddać się za takie rzeczy. Rób swoje i z satysfakcją obserwuj, jak innych piecze du*a - to zawsze wprawia w dobry nastrój
Ahh pamiętam wypociny ludzi wypowiadającymi się pod serią i Demona z Pogromcy Pustki, czy nawet takiej Animoovi. Ta druga nawet nagrała odcinek, w którym pod koniec sama zwróciła uwagę, że gra nie była idealna, ale nadal lepsza od innych produkcji, w które grała. Cieszę się, że istnieją jeszcze ludzie, którzy mają silną psychikę, by radzić sobie z taką zawiścią.Nie wracam do tematu PP z powodu przykrości jaka się objawia, gdy przypomnę sobie te wszystkie zawistne komentarze społeczności makera, gdyby tego było mało, to doprawiano to wszystko obgadywaniem za plecami i wyśmiewaniem się z każdego kroku jaki robiłem. Może nie było to idealne co tworzyłem w tamtym czasie, może nie było do końca dopracowane, ale było inne i z tego powodu byłem atakowany, ponieważ nie słuchałem rad ludzi, którzy taśmowo robili kolejne klony swoich poprzednich gier na tych samych, lub zbliżonych assetach. Postanowiłem stworzyć drugą część gry.
Pogromca Pustki był grą idealną, ale w zasadzie czy musiał? Ukończyłeś projekt i tworzysz kolejne - bogatszy o nowe doświadczenia. Stałeś się kompletnie niezależny od Makerowych środowisk i myślę, że to jest głównym powodem ataków do dziś. Zazdrość, że tobie udało się zebrać jakieś tam cyferki, polubienia i komentarze. Są na tym świecie ludzie gotowi oddać się za takie rzeczy. Rób swoje i z satysfakcją obserwuj, jak innych piecze du*a - to zawsze wprawia w dobry nastrój