[RMXP]Talus Odyssey

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

PIERWSZY NIEOFICJALNY JESZCZE ZWIASTUN Pogromcy II

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: X-Tech »

nie wiem nic o fabule i postaciach z trailera. nie wiem czy to dziwne skoro to ma byc rpg.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Zwiastun nie zawsze musi coś opowiadać. Może na przykład pokazać jakąś część rozgrywki i na tym koniec. Z pewnością będą kolejne zapowiedzi, więc możesz być pewien, że pojawi się też taka, która zaspokoi twoje pragnienie wiedzy na jakąś część historii :)

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: Akser »

Już dużo widziałem zdjęć na kanale discordowym, oraz przeczytałem wątek na Twierdzy z gry i przyznam że gra zapowiada się świetnie.
Widać dużo się przy tym napracowałeś i bardzo czekam aż w końcu wydasz pogromcę. Będzie to z pewnością coś innego niż inne makerówki, które wszystkie wyglądają tak samo i mają tę samą fabułę --> przejdź mapę A i zabij ostatniego Bossa.

Liczę na dużo smaczków, o główny wątek fabularny mogę być spokojny i mam nadzieje że będą zadania poboczne ;]

Pytanie

Kod: [Wymagane logowanie]

- Czy gra oferuje tylko jedno zakończenie?
- Czy jest jeden wątek fabularny, czy jakoś się on rozgranicza?

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: Akser »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob lis 21, 2020 1:20 am
nie wiem nic o fabule i postaciach z trailera. nie wiem czy to dziwne skoro to ma byc rpg.
Panie X-tech, raczej w trailerze nikt nie będzie ci robił opisu postaci, tylko jest on od tego żeby pokazać urywki z rozgrywki. :idea: więc WTF!?

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob lis 21, 2020 1:31 pm
- Czy gra oferuje tylko jedno zakończenie?
- Czy jest jeden wątek fabularny, czy jakoś się on rozgranicza?[/code]
Z przyjemnością odpowiem ci na zadane pytania. W wersji demo można pokierować fabułę tak, by doświadczyć innych rozwidleń fabularnych. Główny motyw jednak w wersji demo ma pewien punkt kumulacyjny, o który musiałem zahaczyć, by spiął mi się wątek w Skandynawii, którego nie będzie w wersji demonstracyjnej. Jest sporo zadań pobocznych, które mają więcej niż 1 możliwe zakończenie i te są na chwilę obecną wprowadzane, jako dodatkowa zawartość demo, jednak są to niewątpliwie rozwinięcia do już wcześniej zaczętych historii. Przykładem jest tu wioska Uk-Un, ponieważ gracz miał tam tylko musnąć jeden wątek, a jedno zadanie poboczne wygenerowało cały szereg ciekawych postaci :)

Czy fabuła będzie super? Nie wiem. Mi trudno ocenić jej jakość, gdyż jestem autorem. Czy jako autor jestem zadowolony z całokształtu? Raczej tak. Wciąż dopieszczam elementy, które w mojej ocenie można zrobić lepiej, ale to normalne w przypadku tej gry. Wystarczy popatrzeć na pierwsze screeny z pierwszych wersji PII, a na obecne i widać diametralną różnicę.
Obrazek Jedno jest pewne. Wszystko w tej grze jest dokładnie przemyślane. Jedynie boję się o ekonomię, ale to zawsze można poprawić w pełnej wersji prawda? :) Osoby, które martwią się o zbyt złożone interfejsy mogą być spokojne, gdyż nie zostawię was z brakiem wiedzy i już powstaje coś, co pomoże w eksploracji świata gry. Ostatnio Zombik uświadomił mnie, że dodaję wiele rzeczy i się napracowałem przy tym i nie każdy musi zaglądać w każdy kąt, by doświadczyć wszystkiego w grze i wiecie? To jest magiczne. Dlatego powstaje taka jedna maleńka rzecz, która będzie klejnotem koronnym całego świata Pogromcy II, a jednocześnie będzie uświadamiało o pewnych elementach mechaniki i nie tylko, na które normalnie przeciętny gracz by nie wpadł :)

Gra przeraża niektórych wielkością? Nie wiem czemu, ponieważ są poziomy trudności i na łatwym w zasadzie tylko się chodzi i poznaje fabułę, a na demonicznym jest w zasadzie hardkor, ale ma swoje atuty, na przykład otrzymujemy więcej monet za zabite potwory i mamy na demonicznym dostęp do kilku miejsc :)

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

Jeden z najbardziej ambitnych projektów :)

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 119
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [RMXP]Pogromca II: Złodziej Kamienia

Post autor: mickul7682 »

kiedy premiera?

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: Akser »

Najbardziej mi się w tej grze podoba to że nie widać tutaj RPG Makera. Jakby wyszła z zupełnie innego silnika.

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Prócz gry przygotowałem kilka innych niespodzianek. Myślę, że będziecie bardzo miło zaskoczeni :)
Nie jest to nic spektakularnego, no ale... ;)
Do ukończenia prac nad demo zostało mi naprawdę niedużo. Trzymajcie kciuki, by się nic nie posypało :lol:

Obrazek

ODPOWIEDZ