[RMXP]Talus Odyssey
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
@HGS nowe tereny prezentują się wyśmienicie
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Dzięki. Chociaż wiem, że i tak jestem w stanie je udoskonalić. Jestem takim typem człowieka, który sam sobie lubi podnosić poprzeczkę. Niedługo pojawi się screen z czegoś bardzo interesującego. Będzie to powiązane nieco z mitologią nordycką i wyprawami[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]pn sie 23, 2021 11:41 am@HGS nowe tereny prezentują się wyśmienicie
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
@HGS żebyś za rok nie uznał, że te grafiki co robisz to tylko koncepty i zmienisz wszystko na 3d Taki żarcik
Nie ma co udoskonalać, jest super
Nie ma co udoskonalać, jest super
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Skoro tak, to pochwalę się screenem z nowego biomu bagiennego w Pogromcy
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Lokacja ma klimat, mroczno i ponuro. Dodaj jakieś świecące grzyby
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
25.08.21 Dev. Raport:
Dodano ponad 60 nowych obiektów dla bagien i ciemnego lasu.
Dodano nowe dwa biomy. Ciemny las i bagna.
Dodano nowy składnik rzemieślniczy - Szlachetne drewno.
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla bagien i ciemnego lasu.
Dodano nową ścieżkę OST dla ciemnego lasu.
Dodano nowe maski świetlne i efekty.
Naprawiono błąd ze ścinaniem drzew.
Naprawiono dynamiczne światło w niektórych lokacjach.
Poprawiono optymalizację ekwipunku.
Usunięto dwa przedmioty, które nie miały zastosowania od dwóch lat w żadnej wersji gry.
Usunięto 10 nieużywanych map.
Tak wyglądają obecnie wzniesienia będące "górami"
Wejście do biomu "Ciemny Las"
Tak jest skomponowane przejście między bagnami, a normalnym biomem w "Far North"
Tak prezentuje się biom "Bagna"
Dodano ponad 60 nowych obiektów dla bagien i ciemnego lasu.
Dodano nowe dwa biomy. Ciemny las i bagna.
Dodano nowy składnik rzemieślniczy - Szlachetne drewno.
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla bagien i ciemnego lasu.
Dodano nową ścieżkę OST dla ciemnego lasu.
Dodano nowe maski świetlne i efekty.
Naprawiono błąd ze ścinaniem drzew.
Naprawiono dynamiczne światło w niektórych lokacjach.
Poprawiono optymalizację ekwipunku.
Usunięto dwa przedmioty, które nie miały zastosowania od dwóch lat w żadnej wersji gry.
Usunięto 10 nieużywanych map.
Tak wyglądają obecnie wzniesienia będące "górami"
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
@HGS lokacje prezentują się na najwyższym poziomie Brakuje mi jednak wodospadów. Chyba, że już jakiś zrobiłeś?
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Takowe są już dawno w grze. Wiszące ogrody w Babilonie z nich korzystają, aczkolwiek w ciemnym lesie pojawią się małe rzeczki z takimi bajerami.
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Dobrze wiedzieć, zadbaj @HGS o miejsca, które zapadną w pamięć gracza, tym samym zapierając mu dech w piersiach
Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia
Tego jest i będzie pełno. A tak poza tym... witam na równinach