[RMXP]Talus Odyssey

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Oficjalne demo gry pojawi się w święta Bożego Narodzenia. Dokładnej godziny nie podaję, lecz korzystając z okazji informuję, że po nowym roku do wersji DEMO wyjdzie mały DLC naprawiający potencjalne bugi, jakie mogą wystąpić + dojdą nowe zadania i mała niespodzianka dla miłośników zbieractwa i budownictwa :)

SALVE!

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: X-Tech »

Zagram w demo bo czemu nie. Nie wiem co oznacza zapisywanie w kazdym miejscu. To troche oszustwo chyba.

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: Akser »

To troche oszustwo chyba.
Rozumiem że będzie pozew ? :lol: :lol:
Doszukujesz się czegoś na siłe. W każdej grze jest możliwość jej zapisywania w dowolnym momencie, więc nie rozumiem tego szukania dziury w całym.
Ja czekam na grę Haxo, tyle czasu ją robił, więc efekt pewnie będzie pozytywnie ogromny :!: :!: :roll:

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

X Tech ma rację. Dowolność zapisu gry powoduje, że gracz nie myśli i nie czuje konsekwencji swoich decyzji. Oczywiście mówiąc bardzo uproszczonym językiem :lol: :lol: :lol: . W grze mamy zapisy przy fontannach, co sprawia, że jeśli pójdziemy w jakieś miejsce i zginiemy, to musimy powtarzać jakiś etap rozgrywki ponownie. Namioty są dość drogim rarytasem i z góry gracz będzie je oszczędzał, co sprawi, że rozgrywka stanie się bardziej emocjonująca. Dużo fajniej się gra, jeśli czujesz, że możesz zginąć w jaskini i musisz powtarzać etap, jeśli popełnisz błąd. Zostaje ci jeden przeciwnik i wiesz, że nie możesz dać plamy, bo w przeciwnym razie znów będziesz musiał liczyć na ponowne szczęście, by wszystko poszło po twojej myśli :)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Dla tych, co boją się o fabułę w Pogromcy. Mały spoiler :)
Grafika przedstawia kilka postaci fabularnych, które mają lub mieć będą więcej niż dwa/ trzy zadania zadania :)

Grafika nie przedstawia wszystkich postaci dostępnych w demo / pełnej wersji gry
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Obrazek

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: Rubin »

Jeśli chodzi o ostatnią publikację to nadal za dużo z niej nie wynika, poza kilkoma nickami i charsetami :]
Ale b.dobrze że za dużo nie ujawniasz. Nie przepadam kiedy, wiem dużo o samej grze, gdy jeszcze nawet nie zdążę w nią zagrać.
Więc efekt zaskoczenia.... Będzie...

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: McLaren »

@HGS No nareszcie ;) Mikołaj w tym roku bogaty na Twierdzy ;) :D

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: X-Tech »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
czw gru 17, 2020 5:06 pm
X Tech ma rację. Dowolność zapisu gry powoduje, że gracz nie myśli i nie czuje konsekwencji swoich decyzji. Oczywiście mówiąc bardzo uproszczonym językiem :lol: :lol: :lol: . W grze mamy zapisy przy fontannach, co sprawia, że jeśli pójdziemy w jakieś miejsce i zginiemy, to musimy powtarzać jakiś etap rozgrywki ponownie. Namioty są dość drogim rarytasem i z góry gracz będzie je oszczędzał, co sprawi, że rozgrywka stanie się bardziej emocjonująca. Dużo fajniej się gra, jeśli czujesz, że możesz zginąć w jaskini i musisz powtarzać etap, jeśli popełnisz błąd. Zostaje ci jeden przeciwnik i wiesz, że nie możesz dać plamy, bo w przeciwnym razie znów będziesz musiał liczyć na ponowne szczęście, by wszystko poszło po twojej myśli :)
Dokładnie o to chodzi. Fajnie, że rozumiesz o co chodzi. Axer raczej nic nie ogarnia.

Awatar użytkownika
Natan Zuckerkandl
Posty: 167
Rejestracja: ndz gru 13, 2020 3:18 am

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: Natan Zuckerkandl »

Postacie w grze są mega fajne! @HGS dlaczego Starożytność a nie Średniowiecze? Większość gier RPG jest w świecie średniowiecznego fantasy ;) Więc?

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [RMXP]Pogromca: Złodziej Kamienia

Post autor: HGS »

Właśnie z tego powodu, który wymieniłeś. Średniowiecze = nuda totalna. Całkowicie wyeksploatowany materiał na jakąkolwiek grę. Gier tego typu o starożytności jest znacznie mniej, a co za tym idzie ->> Mam większe pole do popisu.

ODPOWIEDZ