[RPGVXAce] Multiverse
: sob lut 05, 2022 1:19 pm
Cześć, czasem zasiadam do Makera i choć mam dwa projekty jeszcze nieskończone ("Bajoro" i "Umiłowanie"), wziąłem się oczywiście za trzeci (a z kolei to już co najmniej piąty, nie licząc paru porzuconych). Jest trochę inny niż dwa poprzednie. Tak jak np. w Bajorze czy Umiłowaniu bardzo stawiałem na humor, tak tutaj mniej, choć są też smaczki.
Wrzucam krótkie demko na razie, a resztę jak już skończę całość.
TYTUŁ: Multiverse
GATUNEK: przygodowa, logiczna, obyczajowa, trochę humoru, lekkie sci-fi, możliwe elementy fantasy.
AUTOR: Katarzyn Pleopucja
SILNIK: RPGVXAce
JĘZYK: PL
CZAS GRY OBECNY: ok. 15-20 min.
CZAS GRY DOCELOWY: 2-3 h max.
Krótki opis:
Bohaterka Natalia toczy się śledztwo w sprawie zaginionych krewnych, którzy tajemniczo wsiąknęli w ziemię w małym miasteczku. Odnajduje również maszynę, której funkcjonalności będzie dociekać.
Prosta gra, więc nic nowego u mnie. Na razie demo przypomina może visual novel, ale w zamyśle później będą też zagadki logiczne. Gra nie korzysta z wbudowanej mechaniki walk, nie ma mikstur ani broni. Itemy będą raczej służyły tylko do rozwiązywania zagadek albo małych questów.
Co do obecnych mapek - będą jeszcze ulepszane.
PS Przy okazji ciekawi mnie, czy tylko moja maszyna nie wyrabia i tnie trochę, kiedy chodzimy światełkiem po domu xD Czy to wina kompa, czy po prostu używam słabego skryptu (Khan Lights, skrypt do światełek z dawien dawna).
Link do gry: [Link aktywny po zalogowaniu] [54 mb]
Screeny:
Wrzucam krótkie demko na razie, a resztę jak już skończę całość.
TYTUŁ: Multiverse
GATUNEK: przygodowa, logiczna, obyczajowa, trochę humoru, lekkie sci-fi, możliwe elementy fantasy.
AUTOR: Katarzyn Pleopucja
SILNIK: RPGVXAce
JĘZYK: PL
CZAS GRY OBECNY: ok. 15-20 min.
CZAS GRY DOCELOWY: 2-3 h max.
Krótki opis:
Bohaterka Natalia toczy się śledztwo w sprawie zaginionych krewnych, którzy tajemniczo wsiąknęli w ziemię w małym miasteczku. Odnajduje również maszynę, której funkcjonalności będzie dociekać.
Prosta gra, więc nic nowego u mnie. Na razie demo przypomina może visual novel, ale w zamyśle później będą też zagadki logiczne. Gra nie korzysta z wbudowanej mechaniki walk, nie ma mikstur ani broni. Itemy będą raczej służyły tylko do rozwiązywania zagadek albo małych questów.
Co do obecnych mapek - będą jeszcze ulepszane.
PS Przy okazji ciekawi mnie, czy tylko moja maszyna nie wyrabia i tnie trochę, kiedy chodzimy światełkiem po domu xD Czy to wina kompa, czy po prostu używam słabego skryptu (Khan Lights, skrypt do światełek z dawien dawna).
Link do gry: [Link aktywny po zalogowaniu] [54 mb]
Screeny: