Bugi graficzne widoczne są nawet w prezentacji przyjaciel.
Myślę, że jako wieloletni użytkownik RPG Makera XP, który tworzy na tym silniku od dobrych ponad 10 lat mam jakieś tam niewielkie pojęcie o procesie twórczym. Autor gry ma pełne prawo publikować co mu się żywnie podoba, ale... no właśnie... znajdujemy się na forum miłośników gier tworzonych na rpg makerze. Nie ma to znacznia, czy jesteś nowy, początkujący, czy nie masz rąk. Wymaga się od ciebie, że jeśli już publikujesz projekt w wersji demo, to musisz brać uzasadnioną krytykę na klatę. Kto jak kto, ale ja mam dłuuuuugą batalię ataków na moją osobę za sobą. Trochę bardziej, trochę mniej uzasadnioną, ale to dzięki temu nauczyłem się nowych reczy i zrozumiałem być może rzeczy, których nie potrafiłem dostrzec jako początkujący twórca. Zdadzam się, że nie można na siłę słodzić tam, gdzie gołym okiem widać niechlujstwo, bo ty wtedy myślisz, że tworzysz coś super, a w praktyce nikt w to nie zagra. To miejsce służy nie tylko do publikacji gier, ale też uzyskania pomocy. Ja również nie przypominam sobie żebyś kiedykolwiek zgłaszał takie zapotrzebowanie np na discordzie, więc nie odwracaj swojego niechlujstwa faktem, że nic nie potrafisz, bo sam program nie wymaga od ciebie nawet znajomości programowania. RPG Maker jest najprostrzym narzędziem jakie znam do tworzenia gier. Nie wmawiaj sobie, że stare gry mają taką charakterystykę, bo aktualnie tylko sam sobie robisz krzywdę. Sam stosowałem podobne wymówki kiedyś, a potem musiałem przerabiać całość, bo była do dupy.
Skoro słowa losowego użytkownika masz w powarzaniu, to może do twego serca trafią słowa kogoś, kto siedzi w rpg makeze grubo 10+ lat. Stać cię kolego na więcej, tylko starasz się to zrobić małym wysiłkiem. Gdybyś to robił na poważnie, to by ci zależało na jakości gry. Assety yo też nie problem. Są darmowe strony z licencjami CC0 dla takich twórców jak ty, którzy nie chcą lub nie potrafią swoich grafik tworzyć. Poza tym jak tworzysz darmwą grę, to nikt ci krzywdy nie zrobi jak użyjesz zasobów na licencji CC3.0 lub CC4.0
[Link aktywny po zalogowaniu]