
Wasze opinie będą nieocenione w dalszym możliwym rozwoju gry, więc śmiało dzielcie się nimi na forum i Discordzie.
COWABUNGA!
[Link aktywny po zalogowaniu]
................................................................................................................................................................
Turtles Małe Zmiany to gra, którą zacząłem robić w 2014 r. Projekt jednak porzuciłem i odszedł w zapomnienie, aż do 2020, kiedy to ratując konkurs z zapowiedziami, postanowiłem wyciągnąć stary projekt z szuflady i go zaprezentować światu. Kilka osób zainteresowało się tą zapowiedzią i namówiły mnie na wznowienie prac. Aktualnie gra wygląda zupełnie inaczej niż jej pierwowzór, w dużej mierze dzięki pomocy @Reptile , który pomaga mi przy skryptach i zdarzeniach w grze oraz @Rubin , który wykonał dla mnie kilka zdarzeń, za co im serdecznie dziękuję.[/center]
Fabuła gry TMZ nie wnosi nic nowego w stosunku do fabuły komiksów czy filmów animowanych. Właściwie bazuję na fabule z serialu animowanego TMNT, gdzie premiera miała miejsce w USA 8 lutego 2003 r. W Polsce 6 września 2004 r.
Podczas ataku gryzonitów na kryjówkę żółwi, mistrz Splinter zostaje odcięty od swoich podopiecznych zawalonym kanałem. Przed żółwiami będzie zadanie odnaleźć drogę do mistrza, ratując go przed nowym nieznanym zagrożeniem.
Postęp prac. Dużą inspiracją przy tworzeniu jest dla mnie pierwsza odsłona gry TMNT wersji dla NES-A, z której użyczyłem kilka grafik oraz muzykę. Staram się by moja gra była jak najbardziej JRPG z dużą dozą zabawy i humoru. Walka jest klasyczna jak dla tego gatunku. Z prawej strony żółwie, z lewej przeciwnicy. Kolejność uderzeń uzależniona jest od prędkości bohaterów, każdy z nich może atakować, bronić się lub uciec. Oprócz paska życia jest pasek koncentracji, żółwie gromadzą energię lub ją wznawiają, jedząc pizzę, dzięki temu mogą używać specjalnych ataków na wrogach. Może to być silny atak składający się z kilku uderzeń. Naturalną rzeczą jest to, że przeciwnicy różnią się od siebie, niektórzy reagują tylko na ataki zwykłe a inni specjalne bądź też inne ataki związane z rodzajem noszonych przez żółwi broni.
Zapraszam do zapoznania się ze zmianami w projekcie.
Trailer zrobiony ze scenki gry. Aktualizacja screenów





















Stary temat: