TYTUŁ: Commander
WERSJA: Demo
GATUNEK: First-person shooter/Strategiczna
SILNIK: Rpg Maker 2k3
JĘZYK: PL/ENG
PLANOWANA DATA PRENIERY: Pierwsza połowa 2023r
-- -- --

Witajcie.
Dlugo to trwało, planowo miałem udostępnić info o grze dużo wcześniej, jednak przez nakłady obowiązkow wykańczałem grę do takiego poziomu, abym mógł coś pokazać.
Jak to w praktyce bywa prace się wydłużyły niż zakładałem, a to jakieś obowiązki wyskoczyły, a to na wolnym telefon i trzeba jechać do pracy i tak z gry która miała zająć mi 2msc, robi się już
kilka miesięcy.
Prezentuje wam zapowiedź mojej już trzeciej gry pt. COMMANDER.
Jest to moja pierwsza gra, w którą zainwestowalem prawdziwe złotówki (na moje zlecenie zostały namalowane twarze komandosów przez grafika), oraz wynająłem do pomocy programistów z zagranicznej sceny, aby co nie co mi pomogli w działaniu zdarzeń, by wszystko funkcjonowało jak należy.

Standardowo dalej jestem wiernym fanem RPG Makera 2003, i tak jak poprzednie moje tytuły (BitMan i Astromid), Commander powataje równiez na tym samym silniku co poprzednicy.
Z tą róznicą iż teraz wykorzystałem
Maniacs Patcha.
Gra Gatunkowo będzie Shooterem First Person, z lekkim zabarwieniem RTSu.
Pomysł na Commandera zrodził się już w trakcie tworzenia poprzedniej gry.
Chcę uzyskać efekt bazowy zasadzie podstawy Duck Hunt, misjami na przykładzie StarCraft i wątkiem wykorzystania zdolności dla każdego bohatera jak w Overwarch.
W połączeniu w Commanderze będzie ekran gry z celownikiem, gdzie gracz będzie miał różnegorodzaju misje do wykonania, wcielając się w Komandosów mających różne bronie, zdolności specjalne, oraz atrybuty.

W Commanderze, gracz będzie miał do dyspozycji kilku komandosów.
(W wersji demo będzie czterech)
Każdy z nich posiada różne zdolności, oraz ma przypisane inne bronie niż pozostali.
W trakcie gry, komandos może wykorzystywać swoje umiejętności, oraz bronie. Aby zadać obrażenia wrogowi, lub chronić siebie przed atakiem i zwiększyć statystyki.
W wersji demo, będzie do przejścia kilka mini misji, gdzie gracz, będzie miał do wypełnienia zadania, danym komandosem.

- 4 komandosów
- 19 przedmiotów
- 24 bronie
- Kilka misji do wykonania
- Kilka ekranów menu
- Statystyki komandosów
- Skrzynki z nagrodami
- Stopnie komandosów (odpowiedniki poziomów)
- Umiejętmości/Zdolności
- Super zdolności
- Różorodne misje (Szturm, CTF, Hybryda)
- Życiorysy komandosów
- Baza wiedzy (wyjaśnienie każdego ważnego pojęcia z gry)
- I inne...

Jest to moja pierwsza gra do której wynająłem Aktorów głosowych, którzy nagrali kwestie do mojej gry.
Do każdego komandosa, przypisana jest osoba, która udzieliła głosu, te kwestie będą wykorzystane w trakcie gry!
(Cyklicznie na kanle YT, będą udostępniamie filmy ze wszystkimi nagranymi kwestiami, jakie są przypisane do danego komandosa).
Podziękowania kieruje do:
- Weronika "Wiera" Wysocka | Głos dla bohaterki: Iskra
- Marcin Żak "Galaktyka" | Głos dla bohatera: Piwik
- Wojciech Andrzej Wierzbicki | Głos dla bohatera: Grom
- Blacknife | Głos dla bohatera: Serdż
- Bedi | Dodatkowe kwestie

Prace nad demem cały czas trwają.
W związku z tym iż zapowiedź widnieje już oficjlnie na forach, będę udostępniał.informacje o przebiegach w trakcie tworzenia gry.
Zawsze, przed premierą staram się kompletnie nie wspominać iż nad czymś pracuje. Bym mógł robić sobie projekt w swoim tempie, do momentu aż będzie nadawał się do zaprezentowania zapowiedzi.
Planowane wydanie gry na pierwszą polowę 2023 roku. W dwóch wersjach językowych i oczywiście, mam w planach wydanie gry na zagranicznej scenie makerowej.
Gdyby były jakieś pytania, pomysły, wizje jak sobie wyobrazacie rozgrywkę, pozostaje do waszej dyspozycji, tutaj oraz na discordzie.
(zrobiłem na szybko zapowiedź na forum. Postaram się jak najszybciej to ogarnąc i z czasem poprawić)