[2k3] Astromid

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: Rubin »

Witam.
Jako mała aktualizacja co do tematu z grą. Mam małe info do przekazania iż oczywiście nie jest to potwierdzone, ale jednak małe obawy się poajwiają iż premiera może zostać przesunięta na Maj --> Nie robię tego celowo, nie było to zaplanowane ponieważ byłem przekonany że w Kwietniu się wyrobię (i oczywiście ta informacja nie przestaje być aktualna). Jednak z obaw, na mój duży brak czasu i wgląd jak idą pracę, mogę mieć małą obsuwę. A wiadomo że niewydanego projektu nie puszcze. Więc lepiej odrobinkę dłużej zaczekać i dostać wydmuchany i wychuchany projekt, niżeli wrzucić niedokończone ścieki.

Więc bądźcie dobrej myśli i trzymajcie kciuki! =]
Powinno być dobrze.

Edit: --> w ramach oczekiwań podrzucam kolejny zrzut/gif z gry.


Obrazek

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: HGS »

A na mnie to gadasz xD
Czasem lepiej przesunąć premierę i dopracować grę, niż masz wypuścić babola i potem go łatać.

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 213
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: PInroz »

HGS, dobrze prawi... NIE IDŹ TĄ SAMĄ ŚCIEŻKĄ CO CD PROJEKT RED :mrgreen:

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: Rubin »

Śmiechy śmiechami, no ale jak pisze. Lepiej odrobine zaczekać dłużej, niż dostać rozgrzebane dziadostwo. Do gry siadam w każdej wolnej chwili i projekt idzie cały czas do przodu. Generalnie, myślę że jest tak skończony w 80%

Awatar użytkownika
Akser
Posty: 258
Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:18 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: Akser »

Nie wiem co się tutaj dzieje. Ale widzę że jest kolejna zapowiedż z czego dużo jest pokazane a mało co wynika. Generalnie są tutaj poziomy, menusy, i sporo naćkanych mechanik (o ile można to tak określić). Ale jak to wyjdzie w praktyce to zobaczymy.

Zapoznałem się dokładnie z opisem i raczej tutaj fabuła nie będzie grała pierwszych skrzypiec, tak jak to i było w przypadku twojej poprzedniej gry. Póki co, zapowiada się klimatycznie, jest obrany jakiś tam ten styl GameBoyowy, jednak sporo to brakuje tym grafikom by było rzeczyście idealnie. Ciekaw jestem jaki ta gra będzie miała wyraz, czy będzie klimatycznie i o co tutaj ogólnie będzie chodzić.

Chciałbym Cię zobaczyć w odałonie dobrego jRPGa, gdzie tworzysz fabułę, komponujesz świat gry i dialogami utrzymujesz gracza przy grze. Interesujące jakby to wyglądało w twoim wydaniu. Ale jadak skoro jest to druga gra i ten temat omijasz. Uważam że za ciekawie by ro nie wyszło bo zupełbym przyoadkiem tak vyś unikał stworzenia gry fabularnej?
W sumie... no nic premiera widzę że już przesunięta. Więc raczej, czarno to widzę i mam nadzieje że ta zapowiedż nie będzie kolejną, która nigdy nie przerodzi się w demo lub pełną wersję.

CZEKAM!

Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:23 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: McLaren »

@Rubin
Lepiej poczekać i dostać dobrą grę niż... ;)

Awatar użytkownika
M-E-I
Posty: 95
Rejestracja: sob sty 30, 2021 9:43 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: M-E-I »

Hejka.
Przeczytałam zapowiedź i tutaj podsunę moje wnioski :P

Fabuła
Raczej jej nie będzie, tylko prawdopodobnie znajdą się jakieś minimalne wstawki ze scenkami. Dalej gra może mieć szczątkowy tekst, chodź wątpię

Technika
Pozwoliłam sobie zagrać w grę, dzięki której robisz swoją i skoro stąd jest czerpana główna inspiracja. To przewiduje że będzie sporo zadań, uciekania przed potworkami i zbieranina punktów (zresztą, obrazki z gry sugerują to samo)

Grafika
Tutaj największy walor tej gry, bo grafika robi robotę. Coś nowego, coś innego niż rpg maker. Gdyby ta gra miałaby wyglądać i być zrobiona na podstawowych zasobach programu, to by tak nie przyciągała.

Systemy
Fajnie, że będzie jakieś memu, wybór skinu, liczniki z punktami, różne zadania do wykonamia. Monotonnia się nie powinna wkraść :)

Moje odczucia ogólne :idea:
Prosty projekt z klimatyczną grafiką i dodatkami typu, panele menu, mimimapa i inne pierdółki. Zapowiada się ciekawie i mam nadzieje że kiedyś skusisz się na wykonanie pełnej wersji. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 324
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: Rubin »

Spoiler:
[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
sob kwie 23, 2022 7:41 pm
Nie wiem co się tutaj dzieje. Ale widzę że jest kolejna zapowiedż z czego dużo jest pokazane a mało co wynika. Generalnie są tutaj poziomy, menusy, i sporo naćkanych mechanik (o ile można to tak określić). Ale jak to wyjdzie w praktyce to zobaczymy.

Zapoznałem się dokładnie z opisem i raczej tutaj fabuła nie będzie grała pierwszych skrzypiec, tak jak to i było w przypadku twojej poprzedniej gry. Póki co, zapowiada się klimatycznie, jest obrany jakiś tam ten styl GameBoyowy, jednak sporo to brakuje tym grafikom by było rzeczyście idealnie. Ciekaw jestem jaki ta gra będzie miała wyraz, czy będzie klimatycznie i o co tutaj ogólnie będzie chodzić.

Chciałbym Cię zobaczyć w odałonie dobrego jRPGa, gdzie tworzysz fabułę, komponujesz świat gry i dialogami utrzymujesz gracza przy grze. Interesujące jakby to wyglądało w twoim wydaniu. Ale jadak skoro jest to druga gra i ten temat omijasz. Uważam że za ciekawie by ro nie wyszło bo zupełbym przyoadkiem tak vyś unikał stworzenia gry fabularnej?
W sumie... no nic premiera widzę że już przesunięta. Więc raczej, czarno to widzę i mam nadzieje że ta zapowiedż nie będzie kolejną, która nigdy nie przerodzi się w demo lub pełną wersję.

CZEKAM!
Generalnie nie ma żadnego powodu by w czarnych barwach widzieć mój projekt bo pracuje nad nim non stop i co raz staram się wrzucać na naszym czacie #discord, lub w wiadomościach prywatnych do osób, które o projekt podpytują jakieś screeny z gry. Dzisiaj np wrzucałem SS, z edytora, gdzie jestem w trakcie roboty poziomu. Nie widzę potrzeby abym przy każdej pierdole wrzucał post na forum z podpisami "hejka, robię projekt! Patrzcie, postawiłem kilka zdarzeń na mapie, od ostatnich przeróbek - idzie do przodu!" ~ sądzę, że nadmierne chwalenie się projektem, dobrze jemu nie służy - bo po co psuć frajdę i odsłaniać wszystkie karty?
- trzeba coś zostawić na rozgrywkę, by gracze mieli element zaskoczenia, a nie byli nastawieni i ppinformowani o wszystkim :mrgreen:

Co do pytania o grę fabularną..
- okej, wszystko spoko. Też mógłbym czegoś takiego się podjąć, ale na ten moment czasu nie mam to raz, a dwa, szykują się na najbliższy czas inne rewolucje nad którymi będę musiał posiedzieć i czas poświęcić, więc NA TEN MOMENT ODPADA

Astromid - jak będzie gotowy, to zostanie wydany. Więc proszę cierpliwie wyczekiwać =]

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: HGS »

Ja często rozmawiam z Rubinem i McLarenem na głosowym (prywatnie), to mamy taką tradycję, że sobie podpowiadamy rozwiązania czy nawet zgłaszamy różne wątpliwości do pewnych aspektów. Często po prostu razem siedzimy i tworzymy. Rubin wkłada całe serducho, by gra wyszła jak najdzybciej :)

Awatar użytkownika
HGS
Posty: 341
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: HGS »

Jak prace nad grą? Rozumiem, że cały czas działasz i nie poległeś na polu bitwy?

ODPOWIEDZ