[2k3] Astromid

Tutaj znajdziesz wszystkie projekty, które są w trakcie tworzenia. Nie są ukończone, ale już mają grywalną formę (wersje demo).
Awatar użytkownika
HGS
Posty: 308
Rejestracja: wt maja 26, 2020 4:27 pm

Re: [2k3] Astromid (demo)

Post autor: HGS »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
pn kwie 04, 2022 11:01 pm
Ja osobiście mam dość gier nie-rpgowanych i niefabularnych w rpgmakerze dlatego, że to program do rpgów i to środowisko, które powinno rpgować i fabularyzować rzeczy. to nam umożliwa rpgmaker i w jakiś sposób może jeszcze łączyć ludzi. nic nie stoi na przeszkodzie robić gier z elementami rpg, ale na własnych zasadach. kojarzenie programu do gier jrpg z czym popadnie co się wyłączy po 5 minutach i o tym zapomni moim zdaniem to droga donikąd. Można robić krótkie gry RPG nawet półgodzinne i można ograniczyć statyttyki do elementów rpg, albo nawet je wyeliminować skupić się na opowieści (!) na własnych zasadach dynamicznie intensywnie i ciekawie.

Wolę wydać grę, która nie jest kolejnym jRPG i ja tym zarobić niż inwestować masę pracy w grę, w którą zagra tylko jedyny słuszny miłośnik rpg makera. Masz tak nieaktualne pojęcie o tym jakie gry przyciągają uwagę, że aż człowiek przeciera oczy i się pyta z jakiej planety żeś się urwał. RPG Maker NIE JEST DO TWORZENIA TYLKO GIER JRPG. TAK SAMO JAK UNITY DO TWORZENIA TYLKO FPSÓW. Silnik jest silnikiem i to od autora zależy jak go wykorzystasz. I nie wytykaj tego aspektu, bo sam taką grę, która nie była jRPG zrobiłeś. 8 bit quest nie spełnia standardów jrpg.

(jrpg te z makera odchodzi do lamusa i dysponuję wiarygodnymi i danymi w tej sprawie) jRPG ewoluuje wystarczy zobaczyć takie Genshin Impact i takie gry się sprzedają, a nie jakieś gówno stworzone w makerze na gotowych systemach walki.
Skoro jrpg się ie sprzeda, to trzeba uderzyć w Inn społeczność - Proste. Ja dla przykładu kompletnie nie celuje w scenę makera, bo jest za małym community. Tworząc cokolwiek celuję w konkretne grupy odbiorców.

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 202
Rejestracja: pn cze 01, 2020 7:35 pm

Re: [2k3] Astromid (demo)

Post autor: PInroz »

[Wymagane logowanie] pisze: [Wymagane logowanie]
wt kwie 05, 2022 12:30 am
nie jest kolejnym jRPG
No tu się zgadzam, w naszej społeczności jest błędne przeświadczenie, że RPG Maker to tylko do jRPGów. Przykładowo ja stawiam, na RPG z krwi i kości, bo jRPGi do mnie nie przemawiają. Najlepszym przykładem, może być chociaż ravenone, gdzie jego gry wychodziły ze stereotypów jakie większość osób ciągle kreuje.

Więc tak. niech Rubin tworzy gry takie jakie chce i będzie dobrze.

Awatar użytkownika
KorHabas93
Posty: 52
Rejestracja: pn sty 24, 2022 11:54 pm

Re: [2k3] Astromid (demo)

Post autor: KorHabas93 »

Ja tylko chciałbym zaznaczyć, że cieszę się z faktu, że zapowiadana gra nie okazała się prima aprilisowym żartem. Swoją drogą gierka zapowiada się całkiem przyjemnie.

Edit:
HGS to dobrze podsumował.

Każdy ma prawo decydować do czego przeznaczyć silnik gry. I gówno kogo obchodzi, czy wykorzystuję go tak, czy inaczej. Liczy się fakt, że powstaje gra i będzie ona dobra. Kierowanie się sentymentami, pasją i innym gównem brzmi fajnie dopóki nie uświadamiasz sobie ile czasu i pracy w to wkładasz - dlatego popieram wszelką monetyzację gier, które tworzycie. Ja wiem, że Rubin twoja gra będzie darmowa, ale ogólnie mówię. I tylko debil kwestionowałby chęć zarabiania na swojej ciężkiej pracy.

Awatar użytkownika
Reptile
Posty: 20
Rejestracja: pn cze 01, 2020 1:01 pm

Re: [2k3] Astromid (demo)

Post autor: Reptile »

Drobne napomnienie;
Pamiętajcie, że to jest temat o grze, o konkretnym projekcie przecież. Tutaj dyskusja ponownie schodzi do masarni.
- Powstrzymajcie się od obrażania innych użytkowników,
- Nie róbcie wycieczek nie związanych z tematem gry,
- To jest tylko projekt prawda, nie ma za wiele do komentowania... Należy poczekać na download projektu, by powiedzieć coś więcej,
a na chwilę obecną można wykorzystać czas do zadania konkretnych pytań jak idą prace nad grą,

Kolejne wpisy nie na temat, lecą do kosza.

X-Tech
Posty: 185
Rejestracja: wt cze 02, 2020 1:54 am

Re: [2k3] Astromid (demo)

Post autor: X-Tech »

Rubin jak chcesz to jeszcze napisz do mnie na Discordzie na PW ty zdajesz się mieć jeszcze jakiś olej w głowie i robiąc i wydając gierki zamiast trąbić spamo posty latami zaskarbiłeś sobie mój zalążkowy szacunek. Ogólnie nie mam go już za bardzo do tej sceny. Mieć czas na robienie gierek między pisaniem recek i newsów to jest znak, że naprawde lubisz gry z makera.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 299
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [2k3] Astromid (demo)

Post autor: Rubin »

Jestem cały czas dostępny na discordzie. Chcesz to pisz. Nie chcesz nie pisz. Ja mogę dodać tylko od siebie źe możemy rozmawiać tylko I wyłącznie o grach, o projektach, poradnikach. Wspólnie sobie pomagać przy makerze jak najdzie taka potrzeba. Bez scenowych i personalnych wycieczek bo mnie to nie interesuje.

Jeśli chcesz droga wolna. Jestem otwarty. Zaproś do znajomych i pisz. Ba, nawet zapytam redaktorów czy wpuścić cię na nasz discordowy kanał (bo dlaczego by nie). Ale upominam, bez sianaia fermentu w jakiejkolwiek postaci bo od razu sie odcinam. Nie mam czasu na pisanie głupot. Mam zajęcia i serio każda wolną chwilę poświęcam na makera.

Awatar użytkownika
mickul7682
Posty: 108
Rejestracja: czw sie 06, 2020 11:58 am

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: mickul7682 »

Witam. Dawno mnie tu nie było i widzę, że Rubin kolejna giereczka bitowa zaraz będzie wydana?
No nic tylko pozostaje czekać. Wypiwiem się jak zagram, ale już poboba mi się oprawa graficzna.

Awatar użytkownika
Oxidizer
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 25, 2022 1:14 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: Oxidizer »

Boże jaki użytkownik X Tech zrobił tu bałagan. Chciałem tylko zaznaczyć, że spodobała mi się twoja gra. Fajnie, że redaktorzy tak samo jak zwykli użytkownicy coś tworzą. Poroblemem obecnych społeczości makerowych jest często to, że administracja wogóle się nie angażuje w proces tworczy i to mi się tutaj podoba. W grę zagram z ogromną radością jak tylko wyjdzie. Tylko mam pytanie, czy planujesz skończyć tylko demo, czy też pełną wersję, bo tutaj w nazwie tematu widzę demo.

Awatar użytkownika
Rubin
Posty: 299
Rejestracja: czw maja 14, 2020 2:33 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: Rubin »

Na ten moment planuje tylko demo.

Awatar użytkownika
Oxidizer
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 25, 2022 1:14 pm

Re: [ZAPOWIEDŹ - 2k3] Astromid (demo)

Post autor: Oxidizer »

A jak przebiegają prace nad tytułem? Dużo ci jeszcze zostało do końca?

P.S. Szkoda, że nie pełna wersja. Jeśli gra będzie dobra, to wielka szkoda.

ODPOWIEDZ